🔹Párty pro prváky🔹

97 4 0
                                    

Někdo mi zaklepal na dveře, tak jsem dotyčného pozvala dál a byl to Shinso.

Shinso: Ahoj, takže jdeš taky jo?

Y/N: Jasně, chci poznat více spolužáků i jiných lidí.

Shinso: Jak vypadám? Ani se nepodíváš?

Y/N: No jo ..... (byla jsem v šoku) No ty kráso, vypadáš dost přitažlivě.

Shinso: Děkuji, ty vypadáš přirozeně, což se mi na tobě líbí že si svá.

Y/N: Děkuji, půjdeš s námi, s holkami?

Shinso: Klidně, už tě asi čekají tak pojď.

Kývla jsem a vyšla na chodbu s bráchou. Holky se na něj podívali, jako kdyby si mysleli že jsme pár, ale vůbec tak tomu nebylo a vysvětlila jsem jim že je to můj brácha. Já šla s Momo a Uraraka za námi šla s Minou. Jako poslední šla Jira s mým bratrem a docela si padli do noty. Což mě potěšilo, protože Jira byla opravdu hodná holka.

Už jsme byli všichni na místě a bylo tu sakra hodně lidí. Párty byla v parku, z kterého se linul trochu i les. Stále jsme samozřejmě byli v areálu školy. Byli tu i dokonce učitelé a Aizawa nevyjímaje. Všiml si nás s Shinsem a jen kývl, ale na dálku ho něco zarazilo a zeptal se mě potichu.

Aizawa: Shinso se s někým sbližuje? Je to pro mě dost nezvyk. Pojď mi to povědět, půjdu trochu vedle učitelů.

Y/N: Hele holky, běžte napřed jen si někam odskočím.

Momo, Mina: Jasné, pak se vrať.

Přiběhla jsem poklusem k tátovi (Začneme mu říkat tati, protože to pro mě bude lepší díky :D) a odchytl si mě bokem. 

Aizawa: Kdo je ta holka?

Y/N: Tati to je Jiro, je opravdu v pohodě neboj. Je vedle mě na pokoji.

Aizawa: ehm... řekla jsi mi opravdu tati?

Y/N: Promiň já si to neuvědomila.

Aizawa: To nevadí, tak hlavně že je v pohodě. Běž se taky bavit a moc nepij.

Zamávala jsem mu a šla nazpátek, ale do toho jsem narazila do Todorokiho.

Y/N: O můj bože.... já se omlouvám.

Pití jsem mu rozlila na jeho mikinu a rychle vytahovala z kapsy kapesníky. Začala jsem mu to zběsile umývat aniž bych si všimla ostatních kluků. Pak jsem se ale zarazila a zčervenala.

Todoroki: Nech to tak, prostě si mikinu vysleču, není taková zima.

Když si Todoroki sundával mikinu, tak mu to sebralo i tričko a viděla jsem jeho břišáky. Totálně jsem zčervenala a běžela za holkama bez jediného rozloučení. Slyšela jsem za sebou, jak se mi smějí, ale bylo mi to momentálně jedno.

Momo, Uraraka: Děje se něco? Proč jsi tak červená?

Y/N: J-já....n-no

Mina: No tak v klidu, dýchej a pak nám to řekni.

Y/N: Já omylem polila Todorokiho jeho pitím a on jak si sundával mikinu, tak ...

Momo: No do háje, jak vypadal?

Y/N: Uhm....vypadal sakra dobře.

Podělila jsem se s holkama o mé pozorování.

Mina: Jinak se omlouvám jestli se tě dotklo nějak to s tím okem. Né že by ti to neslušelo a že vypadáš dobře i v basic oblečení.

Y/N: Děkuji Mino a neměj starost.

Usmáli jsem se na sebe a šli jsme si pro alkohol. První dva jsem dala na ex, abych se trochu vzpamatovala a pak jsme šli tančit na pomyslný parket před plošinou, kde hrál dj nějaké písničky. Jira opodál tancovala s Shinsem, který se střetl s mým pohledem. Ukázal na uši a něco mi řekl.

Shinso: Nekoukej se tak.

Vyplázla jsem na něj jazyk a šla si pro další pití, ale dotkla jsem se kohoutku stejně jako Bakugo. Bakugo se na mě jen podíval, abych si dala jako první. Což mě mile překvapilo.

Y/N: Díky Baku.

Bakugo: Moc neděkuj slepá elfko.

Y/N: Díky za přezdívku.

Bakugo se jen naštval a vypili jsem oba dva pití na ex. Poté jsme si ještě napustili a já si musela napustit ještě. Bakugo se rozešel někam mezi kluky a já se rozešla k lesu, tam jsem si sedla do trávy a opřela se o kmen stromu. Povzdychla jsem si, ale někoho jsem slyšela jak jde za mnou, otočila jsem se a nade mnou stál Todoroki.

Todoroki: Proč jsi tu sama a můžu si přisednout?

Y/N: Jasné posluš si, jen mě trochu bolí uši z toho kraválu a moc hlasů a tohle kolem.

Todoroki: Chápu, musí to být pro tebe obtížné.

Y/N: Jinak tu mikinu mi dej, já ti ji vyperu.

Natahovala jsem se po ní, ale Todoroki ji přesunul na druhou stranu, takže jsem se natáhla přes něj. Což jsem si uvědomila až po chvíli a koukala se mu do jeho krásných očí. Teda co to tu plácám, to musí být ten zatracený alkohol. Todoroki odložil svůj kelímek a naklonil se nade mě.

Todoroki: Můžu?

Y/N: Já ti nevím.

Todoroki: Dobře takže to je na mě.

Přitiskl své rty k těm mým a nic nedělal. Čekal než se pohnu, ale bohužel to se nestalo. Rychle jsem se stáhla a vypila jsem na ex tvrdý alkohol co jsem měla v kelímku. Nakonec jsem si na něj sedla obkročmo a vypila i jeho alkohol v kelímku na ex.

Todoroki: Hele! To bylo moje.

Y/N: Já to potřebuju víc, abych otupěla můj jediný vyvinutý smysl.

Todoroki: To zní jako fakt, ale něco za to chci.

Y/N: A co?

Todoroki: Alespoň polibek.

Y/N: A přesně kvůli tomuhle jsem si vzala tvůj kelímek též.

Což Todorokiho zarazilo a rychle jsem ho políbila aniž by si to stihl nějak všimnout jsem už odcházela a ukazovala ať jde se mnou. Todoroki se s úšklebkem rozešel za mnou. Já si zašla na parket a odchytla jsem si prvního kluka , na kterého jsem narazilo. Při mém štěstí to byl Bakugo. Sice nechápal co se děje, ale zapojil se se mnou do tance. Todoroki stál za námi a začal povídat, protože věděl že ho slyším.

Todoroki: Vím že mě slyšíš Y/N. Pojď se mnou na kolej prosím a netancuj tam s tím blbcem.

Já se otočila za sebe, ale už tam nebyl a neviděla jsem ho ani nikde jinde, Bakugo se začal vyptávat.

Bakugo: Po kom se kouká slepá elfka když nevidí?

Y/N: Po nikom a promiň.

Bakugo: V pohodě, vidím že je to jak v tvůj prospěch tak i v můj.

Y/N: Prosím?

Bakugo: Chci aby někdo žárlil.

Y/N: Aha dobře, tak já už půjdu.

Bakugo: Dobře čau slepá elfko.

Rozešla jsem se ke kolejím, ještě teda než jsem tam šla, tak jsem dala vědět holkám. Holky chtěli ještě nějakou dobu zůstat, tak mě pochopili a pustili mě. Na tátu jsem zamávala že už odcházím a on se se mnou rozloučil slovy.

Aizawa: Dobrou Y/N.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Trošku akcičky, ale nemůže to být ještě přece nic extra. 😋

Co si vůbec myslíte že se stane v příští kapitole po tomhle všem? 🤔

I feel it too {Y/N x Todoroki}Kde žijí příběhy. Začni objevovat