🔹🔹

91 3 5
                                    

Ráno jsem se probudila kupodivu před budíkem a využila jsem toho. Sebrala jsem si sebou uniformu a ručník a šla se osprchovat do holčičích sprch co byly ve spodním patře pod naší stranou. Po cestě jsem potkala Bakugo, jak jde též dolů.

Bakugo: Dobré ráno slepá elfko.

Y/N: Co jsem ti o tom říkala?

Zastavila jsem se na schodech a nahoru zrovna šel jak naschvál Todoroki a jen s ručníkem okolo pasu. No super...

Todoroki: Ahoj Y/N.

Dokonce se na mě i usmál, ale já šla beze slova rychle do holčičích sprch. Tam jsem se schladila studenou sprchou a mohla si jít vyfoukat vlasy k zrcadlu.

Momo, Mina, Uraraka, Jiro: Ahoj Y/N.

Y/N: Ahojte holky.

Uraraka: Vstáváš docela brzy co?

Momo: Chodíváš běhat ráno jako Todoroki?

Y/N: Jo vstala jsem dneska brzy a jo než jsem se přistěhovala sem tak jsem běhávala, ale tady jsem to ještě nestihla.

Mina: To já bych se na to tak vykašlala běhat dobrovolně.

Momo: Nápodobně.

Jiro: Souhlasím s vámi.

Y/N: Já si jdu do bufetu pro něco a hlavně pro kafe, tak kdyžtak běžte pak do třídy holky.

Všechny se ohlásily znovu jednohlasně a zasmáli jsme se tomu. V pokoji jsem si ještě rychle sebrala batoh a mohla vyjít. Naproti do chodby vycházel zrovna i Todoroki samozřejmě zase pošeptal, protože věděl že slyším.

Todoroki: Sluší ti to, půjdeme spolu?

Zamávala jsem na něj a sešli jsme se u schodů.

Y/N: Tobě to taky sluší.

Todoroki: Díky, kam vůbec jdeš?

Y/N: Do bufetu mám hlad a chci si dát po včerejším alkoholu kafe.

V bufetu nikdo moc nebyl, až na mého bráchu s jeho spolužáky. Nechtěla jsem ho ztrapňovat, tak jsem mu radši nemávala, ale stejně mi zamával sám. Ale podíval se na mě co to dělám že jdu s klukem, který mě včera obtěžoval. Pokrčila jsem rameny a nechala to tak.

Paní u kasy: Tak co si dáte dobrého?

Y/N: Bylo by možné si dát míchané vajíčka + zeleninu. 

Paní u kasy: Určitě, vem si támhle talíř a naber si, potom přijď ke kase. A vy mladý pane?

Todoroki: Vezmu si to co ona asi.

Sebrali jsme si talíř a naložili jsme si co chtěli, Todoroki to stihl dříve, ale nezaplatil. Tak jsem chtěla zaplatit, ale to se mu povedlo dřív.

Todoroki: Zvu, abych se omluvil za včerejšek.

Šli jsme si sednout ke stolu, který byl vedle bratra a začali poklidně jíst společně.

Bráchův spolužák: Podívej se na ni, ta vypadá hrozně, ještě každé oko jiné.

Y/N: A moc dobře tě slyším jestli ti to nevadí.

Kluk se na mě překvapeně podíval, já se na něj otočila a usmála. Shinsovi se líbilo že se jen tak nenechám, takže se jen pěkně koukal.

Bráchův spolužák: Prosím ty blbko?

Stoupl si k našemu stolu, já si stoupla taky a vymezila si své útočiště tím, že jsem ho od sebe trochu odstrčila rukou.

Y/N: Sedni si radši nazpátek.

I feel it too {Y/N x Todoroki}Kde žijí příběhy. Začni objevovat