🔹Druhé kolo🔹

50 4 0
                                    

Všichni jsme hltali všechno co nám přišlo pod ruku, protože jsme byli po dopoledni hladoví a i vyčerpaní. Seděla jsem zase s Shotem, Katsukim a Kirishimou.

Katsuki: Druhé kolo projedete.

Y/N: Je to dost možné, nebo alespoň já.

Kirishima: Na to zapomeň Y/N, byla jsi úžasná a teď to určitě zvládneš taky.

Shoto: Proti mně to už nezvládne.

Ušklíbl se na mě povrchně.

Y/N: Proto budu ráda za tohohle.

Podívala jsem se na něj laškovně.

Katsuki: Hlídej si svou holku, jinak mě ojede na místě.

Shoto: Neboj na to má mě.

Co to oba dva řekli, tak okolo procházel táta a já držela záchvat smíchu v sobě.

Aizawa: Prosím kluci?

Oba dva ztuhli a Kirishima se taky držel, aby se nesmál.

Shoto, Katsuki: Nic pane.

Aizawa: Si myslím. Vy dva jdete se mnou zvedejte se.

Nakázal mně a Shotovi. Odnesli jsme tácy a šli hned za ním. Dovedl nás do místnosti za paní Midnight.

Midnight: Tady jsou mý dva oblíbenci.

Když zavřel Aizawa dveře, tak nás oba dva praštila novinami po hlavě.

Midnight: Vy jste se úplně zbláznili že ano?

Y/N: Já za nic nemůžu.

Shoto: Aha jasné, takže to hodíš na mě.

Já se nevinně usmála a chtěl mě zlechtat, ale to ho zastavila Midnight.

Aizawa: Proběhne výměna dvou nejlepších hráčů, takže vás dvou.

Midnight: Správně, takže Y/N ty teď pojedeš za červené a ty Todoroki pojedeš za modré. Nesmíte ale vyzradit žádné taktiky. Když tak bude, budete vyloučeni z tréninku.

Na to se jen Shoto pousmál a bylo mi jasné na co narážel.

Midnight: Na to ani nemyslete mladý pane. Tak běžte, za chvíli začínáme.

Vyhnala nás ven a my si na chodbě vyměnili dresy a pásky.

Y/N: Díky.

Shoto: Stejně bych ti radši půjčil svoje triko zase.

Já ho praštila do paže a vyšli jsme za našimi novými skupinami. Všichni byli překvapení co se tu děje, ale na to jim velice rychle odpověděla Midnight.

Midnight: Pro zpestření hry jsme vám vyměnili nejlepší hráče. Oba mají mlčet o taktikách svého starého týmu, takže to bude fér.

Uraraka se provinile na mě podívala, šla jsem za ní a řekla jí ať se co nejvíce snaží. Já došla na to že už se nemůžu jen tak schovávat v korunách stromu, protože to Uraraka ví. Šla jsem za svým novým červeným týmem.

Katsuki: No vítej.

Y/N: Škoda, chtěla jsem tě zbít. 

Utahovala jsem si z něj, ale kapitán našeho týmu nám řekl novou taktiku než měli předtím, i když dvojice zůstaly stále stejně.

Aizawa: Připraveni?

Všichni kývli a byli jsme připraveni vystartovat. Já byla ve dvojici s Katsukim.

I feel it too {Y/N x Todoroki}Kde žijí příběhy. Začni objevovat