Celý zájezd utekl strašně moc rychle po tom co jsem se zranila a už jsme nazpátek seděli v lavicích natěšení na školu. Byla to docela pruda, ale dalo se to nějak přežít. Na příští týden jsme měli být v agenturách, které si nás vybraly k sobě. Bohužel jsem na U.A. sportovním dni nebyla, takže si mě zatím nikdo nevybral a to už byl čtvrtek. Poslední se prý ozvou do pátku večer, tak jsem zvědavá.
Aizawa: Y/N přijď do kabinetu potom.
Y/N: dobře
Odkývala jsem mu a šla si sednout k naší skupince. Byli jsme propojení tak trochu. Po mé pravé straně seděla Uraraka, Iida a Deku. Naproti mě byl Shoto a po levé straně byl Katsuki s Kirishimou. Katsuki seděl vedle mě, což se moc Shotovi nelíbilo, ale neměl se proč bát.
Y/N: No nic jdu za Aizawou, tak se zatím mějte
Shoto: Nemůžu jít s tebou?
Y/N: Asi ne, ale pak ti dám vědět.
Obešla jsem stůl okolo něj a dala mu lehkou pusu na tvář a zamávala ostatním. Škola byla ještě trochu prázdná kvůli obědům a po cestě nahoru jsem potkala All Mighta, který se mě lekl a málem se zbytečně změnil.
All Might: Ty jsi mi teda dala.
Y/N: Omlouvám se.
Řekla jsem trochu sklesle a All Might se ke mně přidal, že jde už též nahoru do kabinetu.
All Might: Proč jsi tak smutná?
Y/N: Žádná agentura si mě nevybrala, protože mám napsaný v životopise jen jednu ze svých schopností, ale zase nechci prozrazovat tu druhou.
Podívala jsem se na svou ruku a pousmála jsem se pro sebe.
All Might: Hmmm... Nesmíš se bát ukázat světu i druhou stránku tebe, i když je strašidelná. Ti, kteří chtějí tě přijmou. Jsi úžasná studentka.
Y/N: Děkuji moc.
Otevřela jsem mu dveře do kabinetu a šla jsem k tátovému stolu a posadila se na volnou židli.
Aizawa: Mám pro tebe zprávu, pokud je dobrá nebo špatná nechám na tobě.
Zdvihla jsem pohled ze země a poslouchala jsem ho, věděla jsem že mě žádná agentura nevezme a přijde alternativa.
Aizawa: Ach jo, říká se mi to těžko a je mi to líto že si tě ještě žádná agentura nevzala pod sebe.
Y/N: Ale?
Aizawa: Budeme spolu, tudíž se toho naučíš stejně jako ostatní.
Y/N: Co máš na mysli?
Zeptala jsem se udiveně.
Aizawa: Budeš zachraňovat občany města bez toho aniž by si byla pod agenturou, ale dám ti průkazku, která je pode mnou.
Y/N: Hmmm, to zní možná i líp z mého hlediska.
Aizawa: Takže?
Y/N: Budu ráda pod tebou, mám něco vyplnit nebo tak? A jak to budu mít s časem a co to bude obnášet?
Aizawa: Tady máš papír a napiš tam vše potřebné. Bude to obnášet jen pochůzky po městě, tvůj oblek máš tady.
Podal mi černou tašku s mým oblekem. Já vytáhla oblek a zaječela. Ostatní se trochu lekli a táta se tomu jen zasmál. Do kabinetu vletěl Shinso.
Shinso: CO se stalo?!
Aizawa: Nic, jen tvoje sestra dostala konečně oblek.
Já se na něj otočila s úsměvem a slzami v očích.
ČTEŠ
I feel it too {Y/N x Todoroki}
FanfictionKvůli tomu že jsi přišla o rodiče ve velmi v brzkém věku se tě ujal tvůj strejda, který učí na jedné ne zcela normální škole. Je to škola pro nadané a pro ty, kteří mají nějakou zvláštní schopnost a chtějí chránit zbytek lidí, kteří se neumí tak jed...