🔹Maškaráda🔹

53 5 0
                                    

Co jsme přišli, tak jsme upoutali pozornost všech co tu byli přítomní. Moc se mi to nelíbilo, radši bych byla momentálně neviditelná. Shoto nám šel pro něco na pití a já se rozhlížela všude okolo. Všichni vypadali strašně pěkně. Pak mi na rameno zaklepal Iida.

Iida: Moc ti to sluší Y/N. Jinak za chvíli se bude hlasovat nejlepší "kostým". Jedna holka a jeden kluk.

Y/N: Dobře, tam u toho stolu hádám že?

Iida: Jo, no jdu za ostatními.

Y/N: Jasné.

Shoto mě objal zezadu a podal mi pití.

Shoto: Alko, na.

Y/N: Uuuu pěkný úlovek, děkuji.

Dal mi pusu na tvář a dal si svůj drink na ex. Nemohla jsem ho v tom nechat a též jsem ho dala na ex.

Y/N: Dobře pojďme hlasovat. Každý má vybrat holku a kluka, aby se stali králové maškarády.

Shoto kývl a šli jsme psát jména a hodily je každý do krabičky. Stoupli jsme si blíž k pódiu co tu bylo i s DJjem, jako předtím na párty prváků.

Iida: Tak jo jdeme na to a odmoderuje to paní Midnight.

Předal Midnight s Aizawou mikrofon a šel za námi dolů.

Midnight: Dobře, body jsou sečteny a první začneme se slečnami.

Otevřela červenou obálku a pomalu vytahovala papírek, na kterém bylo napsané jméno jedné z nás.

Midnight: Momo Yaoyorozu, můžeš prosím za námi na pódium?

Momo šla nahoru po schodech a všichni jsme jí tleskali, protože měla opravdu úžasné šaty. Trochu se červenala, ale postavila se vedle paní Midnight a druhý vyhlašoval Aizawa za chlapce. Otevíral modrou obálku a vytáhnul lístek, na kterém bylo napsané druhé jméno.

Aizawa: Shoto Todoroki, pojď sem za námi nahoru.

Všichni znovu tleskali a pískali. Vybrala jsem mu úžasný oblek, ještě aby všechny neokouzlil. Nervózně si stoupl vedle Aizawi a bylo mu jasné že jestli se jakkoliv špatně dotkne Momo, tak je po něm.

Aizawa s Midnight každému nasadili korunu. Momo ho vzala za ruku a zdvihli je nahoru a usmáli se na nás. Byl to moc pěkný pohled, když mě z toho vyrušil Katsukiho hlas.

Katsuki: Vypadají pěkně nemyslíš?

Otočila jsem se na něj s naštvaným pohledem.

Katsuki: Promiň, myslel jsem to dobře.

Y/N: Nevím zda mám věřit tvým slovům.

Katsuki: Jak chceš, budou mít první tanec. Můžu tě požádat o ten další?

Y/N: Já ti nevím Katsuki. Už tak to mezi vámi vře.

Katsuki: Prosím.

Nakonec jsem to odkývla a dívali se jak spolu tancují, ale Shoto nemohl odtrhnout oči ze mě. Bylo to moc ohleduplné, ale měl se soustředit na Momo, která z toho byla trochu špatná. Přiběhla jsem k nim.

Y/N: Sakra, máš věnovat tanec Momo né snad, tak se čiň.

Odešla jsem a oba se na mě nakonec usmáli a věnovali se sobě. Konečně to vypadalo jak mělo. Po chvíli tam mohli další, Katsuki mi nabídl ruku, kterou jsem přijala a šli jsme společně tančit. Přiblížil se k mému uchu a pošeptal mi.

Katsuki: Sluší ti to, jde vidět že Shoto má vkus.

Y/N: Taky ti to sluší.

Protančili jsme společně druhou písničku a pak se tam pustil znovu DJ. Někdo mě chytil zezadu za boky.

I feel it too {Y/N x Todoroki}Kde žijí příběhy. Začni objevovat