🔹Tajná skrýš🔹

67 4 1
                                    

Shoto: Víš kam jdeš?

Y/N: Samozřejmě, nikdo to místo nezná. Teda krom Aizawy a mých rodičů.

Shoto: Opravdu mě tam chceš vzít?

Y/N: Samozřejmě, bude se tam dobře trénovat.

Přišli jsme ke skulině, která byla v obrovské skále. Pokynula jsem aby šel za mnou a vylezli jsme uprostřed skály, kde byl vodopád a otevřený vrch skály.

Y/N: Tadaaa.

Shoto: No do háje

Aizawa: To jste tu brzy.

Oba dva jsme se lekli, že jsme i povyskočili. Táta seděl pohodlně na jedné z plošin co tu byly.

Y/N: Kde je paní Midnight?

Aizawa: Říkala že někteří chtějí do vesničky, tak šla s nimi.

Shoto: Je to tu nádherné.

Pořád se ještě nevidíval a obdivoval schovaný skvost.

Y/N: Tak pojď, ze začátku je voda mělká, ale tady je pak sešup dolů, tak se nelekni.

Shoto jen zakýval hlavou že rozumí když už jsme stáli ve vodě. Táta se jen kochal a užíval si klidu co tu byl, teda alespoň prozatím.

Y/N: Zaútoč na mě.

Shoto: Ale-

Y/N: Zaútoč, šup. Zmraž vodu.

Shoto tak i udělal a já jsem mu v tom zabránila bílým ohněm zcela bez problémů. A začalo z toho pršet.

Aizawa: Zkus to na ní ještě jednou, musí najít své jádro.

Řekl z dálky poznámku táta a Shoto tak udělal. Znovu jsem mu v tom zabránila.

Y/N: Dobře, šplouchnu po tobě vodu a ty ji uhasíš ohněm. Zní to blbě, ale zkus to.

Shoto: Já ti nechci ublížit.

Y/N: Kdyžtak skočím tam.

Ukázala jsem na tu hloubku vedle nás. Tak nakonec svolil.

Y/N: Půjdeme postupně, nejdřív trochu a pak budu cákat víc jasné?

Shoto: To zní dost divně.

Y/N: HEJ!

Aizawa: Úchyláku.

Jen jsem se tomu zasmála a šplouchla po něm trochu vody. Jeho oheň byl slabý, což bylo super že ho umí ovládat. Zkusíme trochu víc, dobře přidal víc na ohni.

Y/N: Teď zkusím co nejvíc.

Shoto kývl hlavou že je připravený a já byla přepravená odskočit. Už jsem tam neměla tu jistotu, protože jsem mu řekla že to bude hodně. Otočila jsem se k němu bokem a ponořila pravou ruku do vody. Napřáhla jsem se a šplouchla na něj vodu. Ohně bylo tak akorát a udělalo to pěknou páru, která se nesla výš. 

Y/N: To bylo super

Nečekaně jsem po něm zase šplouchla, ale ohně bylo momentálně více než vody, takže jsem z dřepu odskočila do vody. Ponořila jsem se a vyplavala uprostřed jezera.

Shoto: Jsi v pořádku?

Y/N: Já jo, ale nemáš pod kontrolou nečekané události.

Shoto: To není vtipné, pojď sem.

Sundal si tričko a potopil se pod vodou a totálně zmizel. Já se nadechla a šla pod vodu, abych se rozhlédla. Shoto byl přímo přede mnou a dal mi polibek pod vodou, z které jsme se dostali na povrch.

I feel it too {Y/N x Todoroki}Kde žijí příběhy. Začni objevovat