🔹Noční město🔹

68 4 4
                                    

Shoto mě hned následoval, aby mě jen tak rychle neztratil. Zastavila jsem se jako první v obchůdku, kde prodávali knihy a hlavně mangy. Dívala jsem se po nové manze, zda mají další dva nové díly a taky že měli. Vzala jsem si dva nové díly do ruky s radostí a ukázala jsem je Shotovi.

Shoto: Opravdu?

Y/N: No co, mě potěší i maličkost.

Shoto: Jsi roztomilá víš o tom?

Y/N: Děkuji Shoto.

Shoto mě držel zezadu rukou na zádech, aby mě popohnal k pokladně, ale sekl se též u jedné mangy, která byla opravdu dobrá.

Shoto: Tohle jsi už četla?

Y/N: Ano mám je i koupené, chceš je půjčit?

Shoto: To by bylo moc fajn.

Y/N: Máš dobrý vkus.

Paní u pokladny: Bude to xxx prosím.

Y/N: Můžu prosím kartou?

Paní u pokladny: Ovšem, můžete.

Rozloučili jsme se s paní a vyšli ven, kde to bylo už pěkně osvětlené světly, které vysely z baráku na další a tak to bylo po celé ulici. Ukázala jsem na to aby si Shoto všimnul, ale když jsem se otočila tak si mě vyfotil. No samozřejmě jsem zčervenala.

Shoto: Tak a je to na storýčku.

Y/N: Heeej!

Někdo mi začal volat a byl to táta.

Aizawa: Y/N chceš abych pro vás přijel?

Y/N: Shinso ti ukázal docela brzy tu fotku a kdyby si byl tak hodný.

Aizawa: Když už jsi tam tak si nezapomeň koupit zrovna masku a šaty na maškarádu, co bude na zájezdu. Všichni už to ví, krom vás.

Y/N: Dobře, tak nám dej hodinku a sejdeme se tam kde vždy.

Aizawa: Dobře, hlavně buďte opatrní.

Típla jsem to a Shoto se na mě divně koukal s kým jsem volala.

Y/N: Nooo to byl Aizawa.

Shoto: Tati?

Y/N: Je to složitější.

Shoto: Určitě někdy povykládáš, teď mi napsal Iida, že si máme koupit něco na maškarádu, která bude na zájezdu.

Y/N: To samé mi řekl táta.

Usmáli jsme se na sebe a šli do dalšího obchůdku s maskami. Chtěli jsme si dát nějaké, které spolu budou ladit, když už jsme tady společně. Podařilo se nám něco pěkného a docela za dobrou cenu sehnat. Poté byl na řadě obchod s šaty.

Y/N: Co tady? Jsou tu i obleky.

Shoto: Jasné pojďme.

Vešli jsme tedy dovnitř. Obchod byl rozdělený na dvě poloviny a jedna pro dámy a druhá pro muže. Hned nás uvítali zaměstnankyně, nejdřív jsme vybrali něco pěkného pro mě. Byly to kratší šaty, které byly černé s ornamenty malých hvězdiček. Shotovi se moc líbily, tak jsem si je nechala odložit na pokladnu a šli jsme vybrat něco pro něj. Vybrali jsme mu bílou košili s černou vestou přes ni a sakem na to, samozřejmě nesměli chybět černé kalhoty. Co se na mě otočil, tak jsem málem odpadla.

Shoto: Tak co Y/N, líbí?

Y/N: N-no... jo sluší ti.

Nějak jsem ze sebe rychle dostala a on se jen zasmál. Šli jsme to nakonec zaplatit na pokladnu.

I feel it too {Y/N x Todoroki}Kde žijí příběhy. Začni objevovat