Merhaba aşlarım bugün iki bölüm birden yayınlıyorum sizi seviyorum
öpüldünüzz ^^
Korkuyla karışık bi ifadeyle felixe baktım.Sanki durumuçaktırmaam için yalvarır gibiydi.N e kadar sonra yaptıklarımdan pişman olcaksam da durumu çaktırmamıştım.Beni şu vakitten sonra nelerin beklediğini bilmeyerek odama doğru sabahki halinden eser kalmayan Felix le ilerliyorduk. o son dercece ölümcül bir soğukanlıydı.Unutma onun bir kalbi yok Ceylin .
FELİX'İN AĞZINDAN DEVAM :
Bu kızda çözemediğim şeyler vardı.Sanki beni bu pislikten bataklıktan birtek o çıkarıcak o kurtabilecek gibi hisediyordum.Bir an düşündüm.Onun bana aşık olması ,ona çok yakışırdı.Aslında ona karşı bi takım şeyler hissediyordum.Uzak duramıyordum.Beni kendine çekiyordu.Aslında delice korkuuyordum ,ya başkasını severse ?. Ve tabi ki masmavi gözleri kocaman içinde kaybolabileceğim türden ve ben sanırım kayboldum.Ve ordan nasıl kurtulacağımı bilmiyorum.Uzak durmalıydı benden onuda benimle bataklığa çekemezdim.Ama sanki onu 1 saat görmesem ölecek gibiyim nefesim kesilicek gibi .Onu ses tonuna kadar özlemiştim ve şimdi o büyüleyici sesini duyuyordum.Karşıma geçmiş umutsuz ve kırılmış gözlerle beni süzüyoru.Sabah ki yaşananlar tamamen kontrolüm dışı gerçekleşmişti.Tamam amacım onu öpmekti.Çünkü ben lanet bir piçim. Peki ya Felix yoksa aşk denen şeye bu kız mı inandıracak seni ,ama bu kadar kısa sürede onu çılgınca arzulamak başka neyin tarifi olabilir ki aşk budur yada yoksa Ona bakmaya kıyamamak mı ?,yoksa bakıp da doyamamak mı aşk ? Boğazını temizledi ve narin dudaklarından kelimeler dökülmeye başladı .Hırçın bir şekilde ''Neden geldin lanet olası !!!''.dedi.O kadar kırılmıştı ki , konuşamayacak gibiydim.Ve o an kulaklarımın bile inanmakta güçlük çektiği kelimeler döküldü ağzımdan ''Keşke seninle biraz mümkün olabilseydik ,bukadar imkansızlık canımı acıtıyor .''

ŞİMDİ OKUDUĞUN
TRANSFER KIZ
Teen FictionBir insanın en büyük hayalinin gerçekleşmesi mucizevi bir olaydır bazıları için bunun için emek sarfetmesi gerekir . Peki Ceylin POLAT ' ı kazandığı Amerika bursunda neler bekliyor olabilir sizce ,bence okuyup hep birlikte öğrenmeliyiz ;)