,

42 4 0
                                    

Neden benimle birlikte okula gelmemişti acaba ? kafamda deli sorular .
Okul bahçesinden içeri girdim herkesin gözü bende idi.E bende böyle bakardım okula ilk defa Felix yanımda yokken giriyorum.

Sınıfa çıktım .Sırama geçip .Bugün neden benimle beraber okula gelmediğini düşündüm.Acaba benden sıkıldı mı ? Yok canım ya olmaz öyle şey o beni seviyor.Telefonumu çıkarttım ve mesaj attım .

Gönderilen:Uyuz

-Bi sorun mu var Felix?

Telefonu cebime koydum .Kulaklıklarımı taktım ve uyumak için gözlerimi yumdum.

****

Halen mesaj yoktu.Nasıl olurda bana bir mesaj atamaz . Çok önemli bir işi vardır umuduyla telefonu kıçıma tıkıştırdım.Zil çaldı.Yerimden kalkp kantine indim.

Her zaman ki gibi herkez bana bakıyordu.Of Felix beni ne duruma düşürdün bebeğim ya.

Sıraya geçip , kaşarlı (okuldaki sürtükus) tost aldım.Yanınada bi Ice Tea alıp boş bir masaya geçtim.Tam tostumdan bir ısırık almıştım ki.Içeri kanlar içinde bir adet Felix geldi .On yaşadığım duygu .

"Felixx !! "

Yanına koştum ve bebeğini kaybetmiş küçük kız çocuğu gibi yere sesizce çöktüm .Aslında koca bir bebek yere devrilmişti.Kanlar içindeki yüzünü ellerim arasına aldım .

"Bebeğim .Felix.Ses versene .Noldu .Felixxx !! Allah kahretsin ambulans çağırın, Ne duruyorsunuz ? Heyy "

Bağırışım üzerine bi kız polisi ve ambulansı aradı.Ve olay yerini tarif etti.
Ambulans yaklaşık 5dk sonra geldi.

"Dikkat edin sene boynuna .HEY ATT misin nesin dikkat etsene"

" Bayan lütfen işimizi yapmamıza engel olmayın artık "

"Bende geleceğim , lütfen ! " "O benim herşeyim "

"Bayan .Lütfen .Siz gelemezsiniz durumu kritik .Kanaması çok "

"Pe peki ."

Oturduğum yerden kalkamadan yanımdan alıp götürdüler onu.Ürkekce ve ölü gibi bedenimle ayağa kalktım.Hayat be bana bi mutluluğu çok görüyosun.Dar geldi sana yaşamamız . Sesizce ve donuk gözlerle Ambulansın ardından bakakaldım.Beni bırakma sevgilim .

Gözlerim yavaş yavaş kapanmıştı.
Gözlerimi açtığımda bir hastane odasındaydım.Yan tarafımda uyuyan bir adet Brenda vardı.

"Felix nerdee ? "

Felix ' in Ağzından :

O çok masum bense bir o kadar kötü biriyim .Kirlenmiş .Katil .Acımasız.

Neden onunla gelmediğmi sordu.Ah meleğim söyleyemem .Hergün ölümle oyun oynadğımı söyleyemem sana ben .

O inince bende son sürat Poyraz piçinin yanına sürdüm.Amacı bendim .Beni istiyordu.Ama o Ceylini gördü .Tanrı aşkına ben ne yapacaktım.Canım cehenemme.O bişey olmasına uzin veremem.

Buluşma yerine gelince arabayı durdum.Indiğimde etrafımı inceledim.Eski kullanılmayan bir depoydu.Tamda ona göre bir yer .

Içeri girdiğimde arkası dönük ; 1,90 boylarında bir genç gördüm.Poyraz.

Tam belimden silahımı çıkartığım an .Kafama sert bir darbe aldım.Yere sendeleyerek düştüm.5 adam gelip beni sopalarla dövdü.

"Heyy piç .Tek gelemedin dimi poyraz .Senin erkekliğin bu işte ."

Sert bir tekmede ondan yemiştim.Allah kahretsin.Ceylinim ölüyorum.Seni seviyorm beni hiç unutma .

"Aa dağ gibi felixi devirdiler be hahahaha bu arada sevgilin güzelmiş .Acaba altımdada öyle güzel görünürmü?




TRANSFER KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin