Merhaba gençler özledim sizi iyi ve güzel yorumlarınız için hepinizi
öpüyorum canlarım :)
multimedyada ceylini kurtaran çocuk var .
Hisimla sinifi terk ettim .Felixte got gibi arkamda kaldi. .Zaa öyle kalir iste sen kim oluyon da bana surtuk diyon yani hayirdir.
Agir adimlarla kantine inerken bileğinin sıkılmasiyla oracikta aciyla inledim.
-Biraksana lan bileğimi
-Aaa güzellik birakmazsam nolur dovermisin ? Hahahaha
-Sen kimsin lan
-AA Felix i nazil tanimazsin ilk opucugunun sahibini ,CIK CIK yakistiramadim sana ,az önce sinifta bana bagirarak hayatinin hatasini yaptin zaten tatlim .
-Ne diyon lan tehdit ederek mi korkutcan beni hayirdir
-Hahhahaha kizim ben laf söylemem direk icratta gecerim.
Bisey dememi beklemeden beni opmeye basladi .Onu ittirmeye calistim .Ama fazla güçlüydü.Artik nelerin Olcanin farkindayim herşey benim hatamdi .Ben fazla atar yapmasaydim.Şuanda bi Piç kurusu yüzünden birazdan becerilicek olan ben olmazdim .Gözlerimi korkuyla kapattm.Artik ne olacaksa oluyordu işte .Tam bu sirada artik bileklerimi sıkan biri yoktu artik.
Gözlerimi hafifçe aralayip cevreme bakindim.Yerde bi adet kanlar içinde yatan Felix gördüm .Bu çocuk kimdi ve neden beni kurtarmıştı .Olayın şokundan çıkıp o pisliği yerde bırakıp spor salonundan çıktım .
***
Dersler genelde tüm gün boyunca boş geçti.Sıradan sıkıcı bir gündü.Felix'i de o olaydan sonra görmedim.Okuldan çıkar çıkmaz eve gittim.Ooo ne manyak bir gün yaşandın ceylin sen .Bu kafayla uyku uyuyamazdım.Hemen kalkıp laptopumu aldım.The walkıng dead ı izlemeye başladım.Ve o an aklıma o büyük kahramanım geldi. O çocuk tenimi ürpertecek derecede yakışıklı ve seksiydi.Ben onu düşünmek istemiyorum ama beynim benim aksime onu delice arzuluyordu.Bu hiö mantıklı değildi.Yeni görrdüğğün bi çocuğu düşünmek bence çok saçma.Off ceylin bu lanet olsaı okula neden geldin böyle hayal mi olur be kızım.Daha bu sabah biri seni becermek üzereydi.Cidden iç sesime hak verdim.O çocuk gelmeseydi bakireliğim gidebirdi sonra valla beni alan olmazdı annemin dediği.Harbi ortada kalırdım lan.Zaten o piç Felix bi cezayı haketti.Lanet olası bi piç kurususun felix ama tatlı olanlarından.Allahım delirmek üzereyim ya o seni becerecekti hiç düşünmeden Ceylin tatlı olsa ne yazar ki.Ben neyin içine düşmüştüm böyle ben hiç edwerd bella aşkı yaşıyamayacakmışım ya .Doğru ya sadece filmlerde ya da hayallerde olur .Aşağıda yemeğin hazır olduğu sesini duydum.Sonunda iyi bi haber be .Açken ben ben değilim .Tam kapıdan çıkıcaktım ki bişeyi fark ettim .Bu seksi geceliklerle oraya inemezdim . Hemen üstüme bi şort takıp tişört giydim.Merdivenleri üçer beşer inerek salona geçtim.Yemek yerken telefonuma bir mesaj geldi.
GELEN :BİLİNMEYEN
Aşağıdayım
Bu kim lan seri katiler gibi ?
GÖNDERİLEN :BİLİNMEYEN
Kardeşim manyakmısın nesin akşam akşam aşağıdayım filan nedir ya nasıl fantezi bu ?
dedim. Tekrar güzel lezetli yemeğime döndüm.Ymeği yedim.Masadakilerle sohbet ettikten sonra merdivenleri çıkarken kapı çaldı .Hizmetçi kapıyı açar açmaz biran içimi korku ve hüzün sardı.
''BEN ODAMDAYIM''dedim koruyucu ebebyinlerime .
''Hoşgeldin felix noldu tatlım bi sorun mu var '' dedi ona oda bana gülüp.
''Bir sorun yok sadece ceylinle ders çaılmamız lazım'' dedi üzgün yüz ifadesiyle
''ha bide sabahki yanlışımı düzeltcem''dedi üzgün bakışlarla .Ne yani bu çocuk değişebilirmi ?Ya tekrar bana zarar verirse ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TRANSFER KIZ
Ficção AdolescenteBir insanın en büyük hayalinin gerçekleşmesi mucizevi bir olaydır bazıları için bunun için emek sarfetmesi gerekir . Peki Ceylin POLAT ' ı kazandığı Amerika bursunda neler bekliyor olabilir sizce ,bence okuyup hep birlikte öğrenmeliyiz ;)