Herkese melabaa ^^ ben rabia ilayda arkadaşlar ilk hikayem . Umarım okursunuz ve umarım ki hoşunuza gider . Multimedyada hikayenin ileri zamanlarında olcak bir olay var .İyi okumalar ^^
Tüm yaz oturup çalıştığım sınavı kazandığımı öğrendim .Bu demek oluyor ki artık liseye yurtdışında devam edeceğim.Beni eğlenceli 3 sene bekliyor demek.Annemin sesiyle irkildim.
''Kızım ,bavulun hazır mı? ,herşeyi hazırladın dimi kızım ?, hadi kızım uçağını kaçırcaksın !! '' . Bu kadın bu kadar çok şeyi nasıl bi anda düşünebiliyor?,Nasıl bu kadar çok soru sordu ? Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi?Kafamda deli sorular .
Ben size kendimi tanıtmadım dimi ?tabikide tanıtmadım .s
Ben Ceylin POLAT ; tüm yaz bursluluk veren Camston Scholl 'u kazanmaya çalıştım.Ve kazandım.Sarı belime kadar saçlar , mavi gözler, zayıf bir vücutta sahibim .Herkes ''Ceylin hatun gibisin '' diyor ama bence çok abartıyorlar .Neyse ben burda anlata anlata uçağımı kaçırcam bekle beni ABD .
***
30 dk dır annemin '' Kızım dikkat et '' lafını diniliyorum .Car car car sus be kadın.Neyse ki uçağımın anonsu geldide kurtulabildim.''Anneciğim bak uçağı kaçırcam , anladım yabancılarla konuşmak yok ! tamam mı sultanım ^^ '' öpücüklere boğarak uçağıma ilerledim.
Bavullarımı görevliye verdim ve uçaktaki yerimi öğrenmek için bilete baktım .Sert birşeye çarpmamla kendime geldim.Ağaca çarptım galiba,yok artık ceylin uçakta ağacın ne işi var ?.Yavaşça kafamı kaldırmamla neye çarptığımı anladım 2 tane kaya gibi çocuk bana gülüyorlar .''Neye gülüyorsunuz acaba ?'dedim.''Senin komik haline gülüyoruz ,ve cidden komik '' diyip kahkahalara boğuldular .Sarışın olana doğru eğilip ;''mal mal sırıtmayı kes ,önümden çekil yoksa ; seni parçalara ayırıp ,camdan atarım ,uçağın pervanesinden toplarlar leşini .Hadi canım çekil !! ''.Çocuk anlamaz edalarla bana bakıp ''Peki geç korkutucu kızz '' dedi.Zafer kazanmış edasıyla önünden geçip yerime oturdum .
Benim gibi telefon hastası olan bi insan ,hiç telefonuna bakmadı şaşırtıcı . Hemen Iphone 5c markalı telefonumu çıkarttım dermişim şaka lan nerdee .. Samsung Galaksy S3 'üm var .neyseki Mark amcacım retricayı bu telefonada getirdi .mutluyuz samsung ailesi olarak .Neyse kapalı olan telefonumu açtım .1 yeni mesaj .Oha kim beni düşündüde attı ya.Kesin Dolunay dır .Mesajı açıp hayal kırıklığı yaşadamadım tabikide beni günde 24 saat düşünen aşkımdan tutuşan VODOFONE 'um atmış.Ayy nasılda özlemiş ya koyomom .s.s.s Lan evde kalmış karılara döndüm .Millet sevgilisiyle halis canpolatta profesyonel foto çektirir ,biz hala Ellizabeth .Böyle mal mal düşüncelerle sadist sürtük iç sesimle tartışırkene ,yan koltuğumun sahibi geldi.Oha taş lan .Kesin yabancıdır .Türkiyede ne gezer böyle bebe .Yani şu adonisler ,bembeyaz inci gibi dişler,dolgun dudaklar ....
Lan ceylin çocuğu gözlerinle yedin be yavrum o sana bakar mı ? Bence bakar !bakmazzz .Evet iç sesim bakmaz ama şimdi benimde giderim var hani ?Aynen ceylincim biraz kendine bakarsan var giderin .
''Hello my name is Lucas '' çocuğun sesiyle irkildim.Al işte ben size yabancıdır demedim mi +point para ceylin polata .yanlız bu bebede gamzede varmış .Belediye çukuru gibi maşşallah .''My name is ceylin .I'am turkısh .You?( Bende ceylin.türkküm,sen )dedim.çocuk şekerce gülerek,''Bende amerikalıyım ama teyzemler türkiyede yaşadıkları için sık sık türkiyeye geliyorum işte .'' HIMMMMM çok iyiymiş evlenek miiiiiiiiiibiz gavur mavursun ama taş çocuksun yavrum be .Demek yerine ''Hımm bu kadar güzel türkçeyi nasıl konuşuyorsun ''dedim .Çocuk bavulunu yukarı yerleştiip tekrar yanımdaki yerini aldı .''Şimdi benim okuduğum lise karma bi lise ; Türklerde var yani.ama genellikle türk ağırlıklı bir lise diyebilrim .EEE sen niye amerikaya gidiyorsun ?'' dedi.Bu çocuk böyle gülmeye devam ederse ,haberlere çıkcam C.P adlı kız uçak kabininde katı halden sıvı hale geçti.Ama bu tatlılık fazla dostum .''Hımmm bende Camston Scholl 'un bursunu kazandım.falan.koruyucu ailemle kalcam ,öyle.'' Çocuk gözlerini fal taşı gibi açtı .Şaşkın şaşkın sırıttı.'' Sen Camston Scholl mu dedin ?'' dedi .bende '' Evet ?'' dedim . Çocuk muzipçe sırrıtırak ''Benim lisem orası lise 2.sınıftayım.Yani Pazartesi bizim okuldasın ,süpermiş ''dedi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TRANSFER KIZ
Teen FictionBir insanın en büyük hayalinin gerçekleşmesi mucizevi bir olaydır bazıları için bunun için emek sarfetmesi gerekir . Peki Ceylin POLAT ' ı kazandığı Amerika bursunda neler bekliyor olabilir sizce ,bence okuyup hep birlikte öğrenmeliyiz ;)