"SAPİK"

49 3 3
                                    

Ceylin'den Devam:

Neler oluyor du bize.Ustumuzde kara bulutlar anlayamadım.Daha sabah beni evlilikle kızartan sevgilim şimdi kanlarla kirmiziydi.Onu ozlemistim.Sesini.Gülüşünü.Dokunuşlarını.Her şeyi o kadar özledim ki.

Ameliyathaneden bi doktor çıktı.Hemen yanına koştum.

"Durumu nasıl?"

Tombul doktor gulumsedi ve

" Merak etmeyin küçük hanım , delikanlı güçlüymus . Hayatı tehlikeyi atlatti.Simdi de normal odaya alicaz 1 saat sonra görebilirsiniz .Tekrar geçmiş  olsun."

Yes be .Kimin sevgilisi.Yine beni bırakmadı kerata .

"Teşekkürler doktor bey."

Su bir saatin geçmesi için ilmek ilmek mekik dokudum.Bi orası bi burası zaman geçmiyordu.O arada Telefonum çalmıştı.SİKTİR.!!!Ben onun ailesine nasıl haber vermem.Bunu niye unuttum.Hemen kilit tuşunu açtım.Kaynanamı buldum .Ve aradım.2. çalışta açılmıştı.

"Alo "

"Meraba " dedim oldukça olayı çaktırmamaya çalışarak.

"Kızım . Dünden beri ulaşamıyor ben oğluma .Senin yanında mı?

"Aa evet siz merak etmeyin .Biz biraz kafa dinlemek istedik de. Sizin bi dağ evi varmış orda kalcaz bi kaç gün 😀(Aslan bir Ceylin Polat yine muhteşem yalanını tebrik ediyor 👾)

"Yes okay . My son ."

"Thank You .I like me "

"I like me "

Telefon kapanınca direk Felix'in yanına koştum.Uyaninca yanında olmalıyım.Ucer beşer çıktım merdivenleri .Onun hastahane odasına girdim.Hala uyanmamisti.Zaten tembeldi o .Ama yinede benim tembel sevgilimdi.

"Ya Bebeğim niye böyle oluyor. Yani tamam diyorum .Aha mutluyuz .Ama yok illa bi çomak sokulcak.Ya seni o kadar özledim ki .Arada sapitmani bile özledim o kadar yani anla-"Birden beni bilegimden yakalayıp yanına çekti.

"Himmmm . Sapitmami ozledin oylemi "

"Yoo sen yanlış anladın.Sarilmani dedi-"Birden onun dudakları benim dudaklarimin ustundeydi.Bi kaç saniye saskinligimdan dolayı tepki vermedim.Sonra bende karşılık vermeye başladım .o kadar aç opuyor ki ama bir o kadarda incitecek mış gibi.Ellerimle boynundaki özenle kesilmis.Benim inadima o kadar muazzam olan saçlarıyla oynamaya başladım.Acaba cektirsem kızar mi ?Denemekten zarar olmaz diyerek aklıma uyup saçlarını çektim.Birden Felix ağzımin icine ufak bir inilti bıraktı .Nolmustu şimdi demeye kalmadan beni yanından çekip kucağına oturttu.Altimda hissettiğinde neydi.sert ve uzun bisey.Hayir ya .Ve öpücüğü çok derinleşti.İnanamaz halde Bende onunla birlikte derinlestirdim.Sacini bi daha çektim.Bi zararı olmaz komik oluyor 😂

Birden Felix'in elleri tişörtumden içeri sudyenimin kopcasina geldi .
Küçük bir çit sesinden sonra artik sudyenim yerdeydi .Yavaşça tisortumu çıkardı.Ve geri çekildi.Vucudumu inceliyordu.Gozlerimi.Agzimi boynumu . Goguslerimi.Onlar büyüktu kiz arkadaşlarım öyle derdi hep .90 bence de büyük.Onalri gorunce gözlerinin bebeği buyudu.Ve beni kendine bastırıp daha çok dudaklarimi öpmeye başladı.Yavas yavaş boynumu öptü .İcimde bisiler oldu.Ve ufak bir inilti çıktı ağzımdan.

"Felix durmaliyiz."

"Felix . Lütfen ."

5 veya 6 kere deneme rağmen durmadi.Felix tam pantolon fermarina giderken eli .

"Dur artık istemiyorum." Diye cinladim.

Derinleşen gözleri .gözlerimi bulunca" Ne oluyor benimle mi istemiyorsun yoksa " dedi.Utaniyirdum.Onunla böyle olmak beni utandırmisti.

"Hazır değilim.Felix lütfen. "

Küçük bi sıktır çekip.
"Peki Güzellim.Yanliz o inanılmaz seksi goguslerini nasil ozliycem."diyip pis pis siritti.Ellerimi çekmeden yataktan indim ve yerde olan sudyenimi aldım.Hah kim şimdi kopcasini takcak .Ona muhtaç kalmiycaktim.Debelene debelene takmaya çalıştım.Yok Allah olmuyor.Tenimde onun ellerini hissedince biran irkildim.Elleriyle bedenimi oksayarak .Kopcami taktı ve omzuma minik bir öpücük bıraktı.Nefesini kulagimda hissedince birseyler diycekti.

"Ceylin ."yutkundu."Seni o kadar çok istiyorum ki .Uygun zamanı sabırsızlıkla bekliycem"irkilip yanından kaymistim.

Felix'ten :

Gözlerimi açtığımda kimse yoktu.Hastane odasında tektim.Kapi sesi duyunca gözlerimi kapadım hemen. Yan sandalyeye biri oturdu.Bu benim melegimin sesiydi.Hic çaktırmadim beni ozledigini .Hatta sapikliklarimi bile ozlemis.Vay bu fırsat kaçmaz beyler . cümlesini tamamlayamadan.Onu yanıma çektim.Ve opmeye başladım .Ahh tanrım onu çok özlemişim.Bu kız az önce ne yaptı öyle sacimimi çekmişti.Ahh Güzellim arsız boğayı deli etme .Birden onu kucağıma aldım ve opusumu derinlestirdim.Oda karsilik verdi aferin Bebegime.Ellerimle teninde sudyen kopcasini aradım bulunca çıkarıp atimm bi koseye.Tisortunude çıkardıktan sonra geri çekilip onu inceledim.Uzun ve sert öpücügumden şişen dudakları kızarmış yanakları boynu .Ovv aman tanrım o gogusler ne ahbab.Cok büyükler ve diklesmisler .Ahh ufaklık yerini zorluyor pek zapt edemiycem gibi .Hemen avına saldıran çıta gibi dudaklarına yapistim artık aç ve sert opuyordum.Yavas yavaş boynuna geldim .Oraya geldiğimi anliyinca. dur dedi.Artik duramazdim tam fermarinimi acmistim ki.

"Dur artık.İstemiyorum."

Ama meleğim .En güzel yerinde boldun.
Geri çekildim.Neler oluyor dedim.

"Hazır değilim" dedi.Utanmisti melegim.Elleriyle kapattığını dusundugu koca goguslerini hiç sakliyamiyordu.Kalkti yanımdan.Yerden sudyenini alıp kalktı.Onu benden yardım istemeden takmaya çalıştı.Yapamiyordu.Komikti.Kalktim ve taktim.Kulagina eğilip onu çok istediğimi söyledim.

Yutkundu ve yerden tisortunu aldı .Utangaç sevgilim ya sandalyeye oturup saçını başını düzeltti .O degil benim gözüm ister istemez oraya gidiyordu.Sakin ol Felix kız hazır degil.

"Umm.Felix Annenlere haber vermedim.Telaslanmamalri için.Biz bi kaç gün sizin dağ evi varmış orda kafa dinliycez dedim .Ama sen nerde kalcan ki ?" Dedi kafasını kasiyarak.

Aklıma gelen fikirle .

"O zaman gerçekten dag evime gidiyoruz kafa dinleriz " dedim.Aklimda ise güzel günler beni bekliyordu.Belki benim olurdu hazır hissederdi kendini..

TRANSFER KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin