''AŞK"

505 35 13
                                    

Merhaba arkadaslar sizi seviyorum.

Yeni yazmama ragmen hep yanimda

oldugunuz icin tesekkurler .İyi okumalar

^^


CEYLİN'İN AĞZINDAN DEVAM :

Bu çocuk neyden bahsediyordu ya .Azönce o ne demisti.İmkansizlik nedir,ne anlamda imkansizlik anlamamistim.Peki kabul etmeliyim ki ona karsi tarif edilemez bi cekim hisediyordum. Yani ben ki erkeklerden nefret eden kiz simdi bu cocugu sempatik buluyordum.Bu nasıl birseydi anlamamistim.Herneyse onu inceledim ve ne kadar kusursuz bir sekilde yaratildigini fark ettim.

***

Onun o kelimeleri doktugu andan beri ikimizde tek kelime etmiyorduk.Sadece aptal aptal bakıyorduk.Sessizligi bozan ben oldum. "Ne demek istedin Felix ?" Biran o muhtesem guluslerinden birini Yapti."Bende bilmiyorum Ceylin ,ama sanki iki gunde herseyim oldun,biliyorum hizli gerceklesti .Ama uzak duramiyorum senden."dedi .Saskin gozlerle ona bakiyordum.Bana mi asik olmustu.Hemde iki gunde.Bu cok sacma. Yataktan kalkip donuk bedenimle odami gezdim.Sadece dusunuyordum.Bundan sonra ne olcakti peki .O bana zorla sahip olmaya calisti .Gidip elini tutacak halim yoktu.Benim prensibime uymaz abi .

"Ne dusunuyosun?" dedi boguk bir sesle.

"Sadece seni opsem mi yoksa suratina bi yumruk mu indirsem diye dusunuyorum ."dedim gulerek.Biraz korkarak " Bana farketmez ikiside olur ama bir numarayi tercih ederim " dedi dudaklarini yalayarak. "Sen ne sapik gicik biseysin ya .Ruyanda Gorursun ancak onu ." Guclu bi kahkaha atti."Yuhh Ceylinn ahahhahaha sen alemsin ahahhaha cadii aahhaha zaten goruyorum ruyamda ama opusmeyi asarken goruyorum aahhaha off Ceylin " dedi.Piç.Ukala.Abi ya valla bu cocugun cebine eroyin koyup polise veresim var .Ben sinirle "Sen uka-"


 Hasiktir amk onun dudaklari benim dudaklarimda yinemi lan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 Hasiktir amk onun dudaklari benim dudaklarimda yinemi lan .Manyak bu cocuk asagida koruyucu ailem var gorsek sikcek beni.Karsilik vermedim.Ama sanki o benim dudaklarima ac gibiydi.Belimden tutup kendine cekti dudaklarini aralayip gözlerime bakti "Karsilik ver !"dedi sinirle.Gozleri goz bebekleri kocaman ve simsiyahti.Avina saldircak cita gibiydi .O an bisey oldu ve iradem tamamen gitti.Artik karsilik veriyordum.Hizlica kucagina cekti ve opmeye devam etti.

" Ceylin !Felix!" hasiktir simdi sictik .

TRANSFER KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin