''TATLI KIZ KARDEŞ''

1.4K 61 5
                                    

Multimedyada brenda var .

Çocukla yaklaşık 2 saattir konuşuyorduk.Çok sempatik ,iyi ,arkadaş canlısı biri.Lena adında fıstık gibi bir sevgilisi varmış ve ondan cidden çok hoşlanıyomuş.Çok mutluyum sonuçta yeni bir dost edinmiştim .Bu benim için + puan bence.Amerika ' ya varana kadar onun neler yapmaktan hoşlandığını,nelerden korktuğunu her bokuna kadar öğrendim.Yeni kamkim ''.Amerika ' yavardığımızda .bavullarımızı aldık ve uçaktan indik .


'' Numaranı vermedin çılgın kız ?''


''Al nasılsa dünya ahiret bacımsın artık :D ''


Bana kocaman inci gibi dişlerle gülümsedi.Telefonunu uzattı numaramı girmemi söyledi .Numaramı tuşladım .Koruyucu ailemin yanına kadar bana eşlik etti sonrada kulağıma eğilip ;''Şansa bak aartık karşı komşumsun ;)'' Diyip piç smile attı .Tanrım şöyle gülmeyi kes ! .Biz böyle gülüşürken tekerlekleri benim boyumu aşan ,koruyucu aileme ait olan cip ten bizim yaşlarımızda sarışın tatlı bi kız inmişti .Önce bana korunç bakışlar attı sonrada yüzü lucasa dönünce böyle utangaç tatlımcık bişey oldu .Bu kız galiba lucas a aşık lucas neden farketmedi acaba cebir dersinden geçememesine şaşamamalı salak çocuk valla .Kız güzel ama yani Lena denen kızı merak ettim .

''meraba '' diyerek en tatlı gülümsememle o tatlı kızın elini sıktım .Kız benden haz etmemişe benzio,ama yanlış anladı yani Lucas dünya ahiret bacım. ''Lucas kanka biz şimdi karşı komşumuyuz ?'' dedim kızın onu arkadaş olarak gördüğümü anlaması için .Lucas bana dönerek ''Eevet salak mısın Ceylin 100 kez dedim ya ,neyse ben kaçar bay ve bayan Watson 'a selam söyleyin '' dedi.Addını bilmediğim kıza tebesüm etti benimde saçımı ovalayıp ''görüşürüz çılgın kanka'' dedi.

***

Adının Brenda olduğunu öğrendiğim kız ,benim Lucas'ı arkadaş olarak gördüğümü anlamış oldu.Lucas'tan tam 2 yıldır hoşlanıyormuş.Kıyamam lan bende Ceylin POLAT sam bu işi yaparım .Eve vardığımız zaman burdaki ailem bana odamı gösterdi .Hemen üstümdekilerden kurtulmak istiyordum.Dolaba doğru yöneldim.Eşyalaarımı içine yerleştirdim.üstüme saçma sapan salaş bi şort üstünede bi tişört giydim.Saçlarımı yukardan hafifçe dağınık topuz yaptım.Telefonumdan Piclap programına basıp yeni hayatım yeni odamda bir öz çekim yaptım .Odayı aydınlatan 2 cam vardı biri Lucas ların eve bakıyordu diğeri ise ,harbiden diğeri nereye bakıyordu.Merakıma yenik düşüp pencereyi açmamla yan evimizde benim yaşlarımda adonis kaslı baya yakışıklı bir çocuk benden yüz kat güzel mankenleri aratmayan vücuda sahip bir kızla delice öpüşüyordu.Nedendir bilmem ama o çocuğu o kızla görmek sinirimi bozmuştu.Çocuk beni farketti sanırım çünkü bana baktı ve dudağının yan kısmı hafifçe yukarı doğru kıvrıldı.Kızı kucağına alıp delicesine öpmeye devam etti.Kızın artık zevkten dört köşe olduğunu anlamıştım.Daha fazlasını midemin kaldıramıycağından emindim .O yüzden penceremin perdesini kapatım.Odamdan çıkararak akşam yemeğinin hazır olabiliceği düşüncesi ile aşağıya indim ki bu tiple keşke inmeseydiniz derdiniz.Neden mi Lucas aşağıda ailesi ile birlikte beni gördükleri an kıkırdamaya başladılar Lucas yerlerdeydi resmen.

''Ama niye gülüyorsunuz ki şimdi sizin gelceğinizi bilmiydum .Üzgünüm hemen üstümü değiştirip geliyorum.''Dedim.Tişörtümle aynı kırmızılıkta olan yüzümle odama çıktım.Üzerimdekilerden kurtuldum.Ve içinde hiç iç açıcı şeyler bulunmayan dolabımın kapağını açtım.Dar kot bi pantolon giydim.Üzerinede göbeğimi açıkta bırakıcak REGULAR SHOW baskılı tişörtümü giydim.ayaklarıma siyah Dr.Martens ayakkabılarımı giydim saçlarımı salık bıraktım.Odamdan çıkıp tekrar salona indim.Herkes yemek masasına geçmiş beni bekliyordu.Herkesle tanıştıktan sonra bende masadaki yerimi aldım.Sabahtan beri yaşlı sohbeti dinliyorduk.Lucas a kurtulalım burdan bakışı attım bana işaret verdi .''Anneciğim biz Ceylin Lucas falan biraz bizim siteyimi dolaşsak hem Ceylinde buraları öğrenmiş olur ,ne dersin anneciğim '' dedi Brenda .Annesi başını olumlu anlamda salladı ve gitmemizi işaret etti.Nihayet bu +45 yaş ortalamsının yüksesk olduğu evden kendimi  dışarı atabilmiştim.Çocuklara dönüp; 

''EE ne yapıyoruz ,böyle salak salak bekliycekmiyiz?!!'' dedim.Onlar bir fikir yürütmeyince sahile inme fikrini sundum okeylediler ve birlikte sahile indik.Ateş başı yapan bi grup gördük,Lucasın arkadaşlarıymış .Yanlız ben yanlış mı görüyorum acaba bu benim yan cam komşum sabahki kızı vakumlayan çocuk değilmi ? Vallaha o .Fısıldayarak Brenda'nın kullağına ''Şuarada ki sarışınımsı çocuk kim ?'' dedim .Oda ''Onun adı Felix OOİL o bu sitenin playboyu gibi birşey yanındaki sarışında sürtük sevgilisi ,Felix okul kurallarına pek uymaz derslere gecikir,ödev yapmaz .Şu uzun boylu mankeni aratmayan fiziğe sahip turuncu saçları olan kızda bay Lucas 'ın sürtük sevgilsi Lena '' dedi .Şimdi umudu üzülmesin diye diyemiyorum ama Lena'da cidden taş gibi hatunmuş.Lucas bunu hayatta terk etmez.Ateş başına oturduk.İsminin Felix olduğunu öğrendiğim çocukla beni baştan aşağı süzüp ''HIMM BU RÖTGENCİ KIZI DAHA ÖNCE BURDA GÖRMEMİŞTİM '' dei imalı imalı sözlerle .

''Ben Ceylin ,ayrıca rötgenci ne alaka ?'' dedim 

''Sabah beni sevgilimle sevişirken izledinde ondan dedim canım '' dedi.

''Ben sizi izlemiyordum ,gözüme takıldınız ,hem ayrıca iğrençtiniz hayatımda ilk defa rüyalarıma korku olarak gircek bi sahneye şahit oldum,ayrıca perden yokmu senin perdeni kapatmadan ne demeye sevişiyorsun ya '' dedim.Umursamadı.Bende olayı büyütmedim .Lucas tek tek arakdaşlarıyla tanıştırdı.Hepsiyle iyi anlaştım.2 kız hariç;Lena ve Vanessa .Onlarda benden hoşlanmamışa benziyordu.Gecenin geç saaatlerinde dağıldık.Lucas 'a bir mesaj geldi .Ve bir an şoka girdi .Telefon ekranına bakınca pekte şaşırmamıştım.Lena sürtüğü benim en yakın arkadaşımı nasıl aldattır pis fahişe .''Boşver baby zaten sana göre değildi biraz etrafına dikkatli bak ne demek istiyceğimi anlıycaksın ''dedim .Oda Brendaya bakıp sonunda anladı.Brendayı konuşmak isteyip götürdü.Bizde Felixle birlikte yürümek zorunda kaldık.

''Ee şapşal rötgencimiz neden burada ?''

''Birincisi ben rötgenci değilim ,ikincisi şapşal da değilim .üçüncüsü ateş başında açıklamıştım ,çok unutkan bi insansın ''dedim .oda hafifçe gülümsedi.

''Biliyorum sadece seni sinir etmek hoşuma gidiyor ''dedi.

''Sen ne çeşit bi manyaksın acaba ,ayrıca röt- kusursuzca yaratılmış olan dudaklarını benim çelimsiz berbat dudaklarıma örttü .İlk öpücüğüm böyle olmasını beklemezdim.Kendimi geriye çekerek.Artık akmak için yerinde zor duran göz yaşlarımı boşalttım .Felix bana bakıp'' Sadece sıradan bi öpücüktü hem sen de her kız gibisin işte bir tane öpücükten ne arar gelir neden bu kadar büyütüp ağladın anlayamadım''dedi.Qna dönüp belki anlar umuduyla çaresizce kırılgan olan gözlerimle bakıp,

''Bu benim ilk öpücüğümdü aptal ben asla diğer kızlar gibi olmadım.Senden nefret etmeme sebep olcak bu geceyide yaşatığın için saol aptal '' 

TRANSFER KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin