Görürsün şimdi sen Felix Bey demek uyanmıyorsunuz .O zaman Ceylin Polat'ın işkencelerine maruz kalacaksınız.Belimi ahtapot gibi saran ellerinden kurtulup yataktan sinsice kalktım.Banyoya doğru ilerleyip,kovaya buz gibi suyu doldurdum.Aşağıya inip dolaptan biraz buz aldım ve kovanın içine attım.Sessiz olmaya çalışarak merdivenleri koşar adım çıktım .Odaya girdiğimde beyefendimiz hala uyuyordu.Ay nasılda
tatlı tatlı uyuyor kıyamam sana.Ama içimdeki sinsi Ceylin i durduramıyorum sevgilim . Kovayı tam kafasından dökeceğim an bileğimden çekip yatağına yanına çekti .Elimdeki kova dolu su ikimizin üstüne birden döküldü ."Küçük cadı , sevgilin böyle savunmasızken ona böyle haince planlar yapmak nedir güzelim ?"
"Aşkım ben bilerek mi yaptım sana ? Hayır .Uyanmıyorsun die şeettim ."
"Böylemi uyandırılır sevgili ? Benim bildiğim normal insanlar öperek uyandırır ne biliyim gıdıklar ...Ama sen haince planlarla uyandırıyorsun beni ."
"Uha aşkım alt tarafı uyan diye kafandan aşağı buzlu soğu su dökecektim .Gerçi dökemedim ama ."
"Ceylin beni deli etme kalk yataktan hadi kahvaltımı yatağa getir ben iyileşemedim hala "
"Başka emriniz .Lan Felix aşkım kalk yataktan iyileştin sen 2 hafta oldu ayı gibi yatıon .Okula gidicez bugün hadi ."Oflayarak yataktan kalktı .Bende kalktım okul kıyafetlerimi alıp banyoya giderken " Yanımda giyin istersen , rahat etmiş olursun ?" Dedi imalı imalı.Al işte su çocuk tessili sapık demiyor muyum ben .
"Rüyanda görürsün Felix !!! "
"Onu zaten her gece görüyorum merak etme " diyip göz kırptı .Utançtan dört köşe olduğumu anladığım an daha fazla rezil olmak istemedim.Ve hemen banyoya girdim.Üzerimdeki Islak geceliklerimden kurtulup , okul formamı giydim.Abi o değilde bu formaların etek boyu neden bu kadar kısa arkedeş .Islak saçlarımı kurutup ,olduğu gibi bıraktım.Banyonun kapısını açmam ile gözlerimi ellerimle kapatmam bir oldu .Çünkü karşımda bir adet sadece baksırı ile duran Felix vardı ."Pardon.pardon.pardon .Ben şey odada olmassın diye düşünmüştüm özür dilerim."
Mahalleyi inletecek derecede bir kahkaha çıktı Felix in ağzından .
"Ya aşkım gülmesene " diye bağırdım .
"Ama Ceylin .Surat ifadeni görmen lazımdı .Utangaç haline bayılıyorum güzellim .Hem ayrıca benden utanma .Insan kocası olcak beyden utanırmı ?"Hı "
"Ahahhhhahahahaha Ceylin ya ahhaha şuan yanakların pazarda satılan kıpkırmızı pancarlardan kırmızı oldu ."
Afalladım.Az önce evlilikten bahsetti .Ve ben aptal gibi Ha hı dedim .Gerizekalı ceylin ya ben malın tekiyim nokta abi .
"Ben hazırım hadi gidelim "
Gülerek beni onayladı ve beraber çıktık .Arabaya binince yine odunlğu tuttu."Iyimisin?"
Ses vermedi .Bende sinirle önüme döndüm .
Okulun önüne gelince arabadan inecekken o inmedi ?
"Gelmiyor musun ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TRANSFER KIZ
Fiksi RemajaBir insanın en büyük hayalinin gerçekleşmesi mucizevi bir olaydır bazıları için bunun için emek sarfetmesi gerekir . Peki Ceylin POLAT ' ı kazandığı Amerika bursunda neler bekliyor olabilir sizce ,bence okuyup hep birlikte öğrenmeliyiz ;)