"Ceylin , felix !!"
Öpüşmemize ara verip sesin geldiği noktaya aynı anda baktık.Yani keşke bakmasaydık.Tam da tahminim gibi sesin sahibi koruyucu annemdi.Ve çok sinirliydi.Yani karı hakli bende bizi o şekilde görsem çıldırırdım sanırım.
"Ceylin bi açıklama bekliyorum?"
Aha boku yedin valla.Yalan da uyduramam yani en azından kucağında olmasam illaki bulurdum ben birşey .Ama simdi bulamıyorum.O yüzden kaderime razı olacağım.
-Valla hatun sana açıklamam yok ,ne anladıysan o .
"Felix çık git su evden !derhal " diye sinirle bağırdı.Felix korkmamışa benziyordu.Çünkü deli çocuk bana göz kırpıp evden gitti.
"Simdi sana gelelim Ceylin Hanım,ne halt yediğini sanıyorsun,ha buraya okumak için geldin kendine gel ! Yoksa gidersin !!"
-Bunu dememeliydin.Zaten ülkenize meraklı değilim.simdi çık odamdan derhal.
Bana neler oluyordu.Ben saygılı bir insandım.Simdi ise bok bok millete bağırıyorum.Yeter ya sikiyim hayallerimi keşke gelmese idim.Bütün gün ağlamıştım.Odamdan dışarı çıkmadım.Felix'in mesajlarına cevap vermedim.Sadece ruhumu rahatlatarak hıçkırıklarla ağladım.Ailemi özlemiştim.Annemi ,biricik babamı.Ruhum yorgundu .Bu kadar olaya alışkın değildi.Kulaklığımı takip Adele'in muhteşem sesiyle uykuya daldım.Çok şey istemiyorum hayat , biraz huzur.Bunu bana çok görme.
Ertesi gün sıradandı.Yakışıklı Felix'imiz ortalıkta yoktu.Tüm gün okula gelmesini bekledim.Fakat gelmedi.Okul çıkışında servise doğru yürüyordum.Fakat tam karşımda lamborchinisinin kabutuna oturmuş bana gülümseyen bir adet Felix'e rastladım.Koşarak ona sarıldım.
"Sevgili prensesim ne yapıyor bakalım?" Dedi.muhteşem gülüşüyle.
-Prensesin ?
-Evet sadece benim
-Alla alla
-Abi ben bu kızla ne yapacağım be ?Kızım hani dün sana Imm ilanı ask ettim,öpüştük falan , Ay Ceylin kafanı mı çarptın güzelim?"dedi.Başıma bakarak.Gülümsedi.O ilanı ask ettim dediği yerde nasılda kızardı.Sanırım doğruydu.Ben bu yakışıklıyı kapmıştım.Simdi birazcıkta ben mutlu olmalıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TRANSFER KIZ
Teen FictionBir insanın en büyük hayalinin gerçekleşmesi mucizevi bir olaydır bazıları için bunun için emek sarfetmesi gerekir . Peki Ceylin POLAT ' ı kazandığı Amerika bursunda neler bekliyor olabilir sizce ,bence okuyup hep birlikte öğrenmeliyiz ;)