Umut

102 5 1
                                    

O gün biraz sıradan geçti.Gerçi Felix'le hayatınız ne kadar sıradan olabilir ki .Evet sıradan ,bir Felix ortama günde 10 saat uyur 10 saat yemek yer ,sonra tekrar uyur .Yani biricik,çok mu güzel sevgilisine vakit ayırmaz .(yani ben, vala ben ya ).

******

Sabah erkenden kalkmıştım. Sonuçta okul vardı. Saçları düzleştirdim.

Hemen giyinip aşağı indim.Annemi öpüp evden çıktım.Servisi beklemeye başladım.Çok garip ki Felix olağanüstü karizmasıyla beni etkileyerek giriş yapmamıştı şaşırtıcı bu çocuk neredeydi .

Felix'in ağzından Devam ;

Ben bu değildim .Aşık olamazdım.O çok masum ben onu karanlığıma çekemezdim.Eğer şimdi devam edersek sonu kötü biterdi .Onu bırakıp gitmek zorunda kalırdım.Yıkılırdı.Kalbi buna dayanmazdı.O benim masum kraliçem idi .Masumiyetin simgesiydi.O güldüğü an sanki savaş bitiyor hiç olmayacak olan barış geliyordu.

Ceylin o kadar güzeldi ki onu öpmeye elini tutmaya bile kıyamıyordum .Sanki bir an ölecekmiş gibi geliyor ve bu bana çok acı veriyordu.Ben kötü adamdım ve ben kimseye sevgi besleyemem .Annemden alamadığım sevgiyi kimseye gösteremem .Doğru ya o gün hiç aklımdan çıkmıyordu.

Babam yine iş seyahatinde idi.Bende 6 ,7 yaşlarımdaydım . Annem bugün anaokuluma beni almaya gelmemişti.Neden bilmiyordum .Daha altı yaşındaydım. Akşam olmaya başlamıştı.Anaokulu öğretmenim beni eve bıraktı.Kapının zilini çaldım açan yoktu .Kadriye teyze neredeydi ? Annem nerdeydi ? Korkarak evimizin arka bahçesine doğru ilerledim.Evimizin bütün ışıkları sönmüştü .Ama annemle babamın odası açıktı .Arka kapıdan içeri girdim . Sessiz ve ürkek adımlarla soğuk merdiven basamaklarını birer birer çıktım . Boş ve ıssız koridorda Annem ile babamın odasını aradım .Işık gelen kapıyı hafifçe araladım .Olan o dakika olmuştu.Annem artık sadece babam ait değildi . Canımdan çok sevdiğim amcam Kerim itinin idi. Annem , babam ve benim gülerek birbirimizi gıdıkladığımız , aralarında yattığım yatak artık kabusum oldu .O manzara karşısında dondum kaldım.Zorlayarak tuttuğum gözyaşlarım 6 yaşlarındaki bedenimde öylece süzülerek yerlere döküldü .Babamın kokusunun sinmiş olduğu yastık onların günahıyla kirlendi .

O gün , bu gündür ben annemle konuşmam .Sadece bir tanecik zavallı tek varlığım babam var ,vardı . Ölüm denen o ilet babamıda aldı benden. Bende kendimi öfkeyle büyüttüm .Ve karşınızda ben .Umursamaz ,duygusuz,vicdansız Felix . Kimse içimdeki ürkek çocuğu bilmiyordu .

Iki gündür içtiğim içkinin hesabı yok .Ceylin'i düşünmeden edemiyorum.Kokusu , her an burnumda. Yüzünün her cm 'i aklımda hele o kücük fındık burnu .Beni dövüşü .Tatlı Cadım ya . Motorsikletimin hızını en sona çıkardım . Ve hızla devam ettim. Gözlerimi yumdum .Unutmak için o manzara beni bu hale getirdiği için ,annemden nefret ediyordum . O an korna sesleri çığlık sesleri duyuldu . Galiba kaza yaptım .Gözlerimi açamadım bile .

Ceylin'in Ağzından Devam:

Felixi 30. arayışımdı. Telefona çıkan olmadı .Son arayışımda ise açan bir kadındı.

" Hanımefendi beyefendinin yakını mısınız ?"

" E evet"

" Felix Bey kaza geçirdi .Tır altına son hız girmiş " !!!

On an ne  oldu nasıl hastaneye gittim inanın bilmiyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

On an ne oldu nasıl hastaneye gittim inanın bilmiyordum .Yokk o ölemezdi felix ölmek için çok tatlı .Yıkışmaz ölüm ona inanın.

Koşarak arayan hemşirenin dediği hastaneye gittim ."Felix burdamı ? Durumu nasıl ? " bir yandan ağlıyordum .Bir yandanda kadına Felixi soruyordum ."Felix adında 10 dakika önce gelen bi hastamız var şuan ameliyata aldılar .7.kat .koridorun sonu hanımefendi. " dondum kaldım.Benim daha düne kadar kapımda arabasına yaslanıp gülümseyen felixim ameliyat masasındamıydı .Koşarak merdivenleri çıktım.Canım yanıyordu . Bu ölmekten farksızdı.Koridorun sonuna doğru korkak ve ürkek adımlarla ilerledim.Ben burdayım bitanem .Korkma.Sen sadece kalk ve yine başbelam de olur mu ? 

Sen sadece kalk ve yine başbelam de olur mu ? 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

****1 gün sonra*****

Felix'i normal bi odaya aldılar .Ve dünden beri sarılıp duruyorum.
"Hayvan beni çok korkuttun !!"dedim .Oda güldü .Sonra yattığı hastane yatağında biraz yer açtı ve gelmemi işaret etti.Gülümseyip yanına uzandım .Sarıldı .Sanki gidicekmiş gibi .Içimden iyiki seni bulmuşum .dedim .Kulağıma fısıldadı " Bi daha seni bırakmam cadım , bende seni seviyorum .Ama bi daha ağlamanı istemiorum .Aa biraz gül şuan okulun en yakışıklı çocuğu senin yanında uyuycak ;) " dedi ve başını boyun girintime sokup. Kokumu içine çekti .Sonra beni belimden çekerek bedenine daha çok yakınlaştırdı.Belimden ellerini hiç çekmedi . Uyuya kalmışız .Uyandığımda o muazzam insanı inceledim .Çok kusursuzdu.Ve benimdi.Sadece benim dedim hınzırca .Birden gözlerini açtı."SADECE SENINIM CADIM " Dedi.Şuan utançtan ölebilirim .Seslimi düşünmüşüm.Kan yanaklarımı baskın ederken başımı boynuna gömdüm ve uyuma numarası yaptım." Bak bak cadıya sen hem benimsin de , sonrada uyuyormuş gibi yap ." Dedi .Ve gıdıklamaya başladı.

****1 HAFTA SONRA*****

Felix 1 haftada turp gibi oldu maşallah aslanıma .Şuan onu uyandırmaya çalışıorum .Beyefendiye bakıyorum 1 haftadır.Ve artık okula gitmemizin vakti gelmişti."Koca bebek uyansana artık !!!" Dedim . Uyanmıyordu .Aklıma gelen fikirle muzipçe sırıttım.


TRANSFER KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin