Jomin içeri girdiği gibi Jisung ürpermişti.Minho onu sakinleştirmek için elini tutmuştu.Jisung derin derin, korku dolu nefes alıyordu.Minho onun kafasını göğüslerine koymuştu.
Minho:Sst sakin ol.Sakin ol sevgilim.Ne demiştin?
Jisung:S-sen varken bana bir şey olmaz...
Minho:Evet Sevgilim... Şimdi sakin ol.O pislik sana bir şey yapamaz!Jisung derin bir nefes aldı.Ayağa kalktı ve lavaboya gitti.Jomin arkasından gidiyordu ki onu birisi kapüşonundan çekti.
Minho:Sevgilimi-Rahat-Bırak-Seni-PİSLİK!
Jomin:Vay! Bu kadar mı korkuyormuş benden? İyiymiş.
Minho:Kapa çeneni velet.
Jomin: Sinirlendin mi sen?Oy çeni yerim ben.
Minho:Ben sana yemek neymiş göstericem şimdi.
Jomin:Ne yapacaksın?Minho alaycı bir gülüş atıp ona yumruk attı.
Jomin:Bana bak seni gerizekalı benim işim sevgilinle,seninle değil.
Minho:Sevgilimin davası,benim de davamdır velet.Bas git.
Jomin:Eh,o zaman cezasını sen çekersin.Ha bu arada bak!(yumruk atar) Ödeştik, zavallı.
Changbin: Zavallı?Hm?Buraya gel seni pislik!Minho,Hyunjin ve Changbin, Jomin'in üzerine yürüyordu.Felix ve Seungmin "Durun!" diye bağırıyordu.İçeri Jisung girdiğinde tüm bakışlar ona döndü.Jomin sinsi bir gülümsemeyle bakıyordu.Jisung hızlı adımlarla sırasına gitti.Ve hızlıca şunu söyledi.
Jisung:Ders boşmuş arkadaşlar.
Bunu söyler söylemez dışarı koştu.Minho da arkasından çıktı. Jisung'un elleri titriyordu.Minho arkasından ona seslendiğinde çığlık atarak arkasına döndü.
Minho: Üzgünüm, senin arkandan gelecekti ben de seni korumaya çalıştım.
Jisung:Sorun yok, gerçekten.
Minho:İyi o zaman.Gel bahçeye çıkalım.Jisung, Minho'nun koluna girdi.Minho'yla beraber aşağı yürümeye başladılar.Jisung kendini daha iyi hissediyordu.Minho'nun omzuna başını koydu.Banka oturdular.Kuşları, ağaçları, çiçekleri izliyorlardı.Bir çocuk önlerinden geçerken onlara bakıyordu.Yanındaki kişiye "Çok yakışıyolar" dedi.
Minho: Küçük bir çocuk bile bizi yakıştırıyor.
Jisung :Evet...
Minho:Gerekirse ölelim ama hiç ayrılmayalım olur mu sevgilim?
Jisung:Yeter ki sen iste Lee...Onlar bunu konuşurken teneffüs çalmıştı.Jeongin arkalarından gelmişti.
Jeongin:SİZİN BEDENİNİZ SON İKİ DERS YA
Jisung:Eee?
Jeongin:BENİM DE BOŞ
Jisung:E o zaman voleybol oynarız.Tabii sen ve diğerleri de seviyorsanız.
Minho:Bir dakika!Sen voleybol mu oynuyorsun?Bizim voleybol takımı var.Hatta Seungmin,Felix ve Jeongin de takımda.
Jisung:Ben de eskiden voleybol takımındaydım.
Minho: Özel muamele mi görcem ben şimdi?
Jisung:Ne alaka?
Jeongin:Okulda voleybol takımında olanların sevgilileri çok övülür.Jisung, Minho'ya yaklaştı.Minho Gözlerini kapattı.Jisung da başını okşuyordu. Minho'yu daha da bir huzur kapladı.Ve tam bu anda zil çaldı.Bu ders de boştu.
(...)
Son derse kadar olay çıkmamıştı.Çok iyi geçiyordu gün.Jeongin,Felix,Seungmin ve Jisung soyunma odasına indi.Jomin ve onun zorba arkadaşları da vardı.Jisung: Arkadaşlar voleybol oynayacak mıyız?
Felix: Oynarız.
Jisung:Yeey!
Jeongin:Hadi hızlanın o zaman.Çocuklar hazırlanıp sahaya gittiler.Arkalarından Jomin ve diğerleri geldi.
Jomin: Maç yapalım.
Jisung, Minho'ya baktı.Minho "Tamam" anlamında başını salladı.Felixler de kabul etti.Changbin,Hyunjin ve Minho onları izliyordu.Hepsi de gergindi.
Jisung:Bizden başlasın.Siz daha fazlasınız.
Jomin:Buyur.Jisung servisi attı.Jomin'in yüzünde garip bir gülüş vardı.Karşıladığı zaman özel olarak Jisung'a atmıştı.Jisung neredeyse yere düşecekti ama karşıladı.Jomin'in huzuru kaçmıştı.
(...)
Set sayısı gelmişti.Minho,Hyunjin ve Changbin onları destekliyordu.Seungmin:Yapabiliriz!Kim atacak?
Jisung:Bence Felix atsın.
Felix:Peki.Felix servisi attı.Jomin bunu bekliyor gibi blok yaparak Jisung'un kafasına fırlattı.Jisung yere kapaklanmıştı.Başını tutuyordu.
Felix:Ne yapıyorsun sen?!Jisung iyi misin?
Minho:Sevgilim!Ne yaptın sen?Bana bak ben sana kaç kere sevgilimden uzak dur diyeceğim!?
Jomin:Ayy çok korktum canım!
Hyunjin:Seni var ya-
Changbin:Bana bak seni psikopat salak!Bir daha böyle bir şey yaparsan seni kimse elimden alamaz!
Jisung:Jomin!Ben sana hiç bir şey yapmamışken neden gelip bana bunları yapıyorsun?
Jomin: Çocuk sen deli misin?Gelip beni ittin ve kafamı yardım?
Jisung:Bunu kaç kere söyleyeceğim bilmiyorum ama;Ben seni itmedim sana ÇARP-TIM!O sirada Minho,Jomin'in üzerine yürüyordu.Jisung bu sefer onu tutmuyordu.Aksine "Hadi,yap" diyordu.
Minho:Sen istedin bunu küçük velet.
Minho hokkalı bir yumruk geçirmişti.Jisung arkadan Jomin'e bakıyordu.Yanındaki arkadaşları Minho"dan tırsmış ve kaçmıştı.
Jomin:Teke tek ha?
Changbin:Tek olduğunu söyleyen mi oldu?Jomin,Minho'nun arkasındaki 6 kişiyi gördü.
Felix:Ben öyle kolay kızmam ama Jisung ve Hyunjin, kırmızı çizgim.Eh bi tane de benden o zaman.
Felix çok feci şekilde geçirmişti.Sanki 15 yıldır atamadığı tüm sinirini atmıştı.
Hyunjin:Ben vurmayacağım . Çünkü bu sefer işinden sevgilim geldi.
Jomin ayağa kalkamıyordu.Jisung arkadan pis pis gülüyordu.
Jisung: Artık gidelim.Umarım dersini almıştır.
Hepsi birden gitti.Jomin arkalarından sağlam bir küfür savurdu.Onlar da sadece gülmekle yetindi.
Minho:Sevgilime bulaşan bana da bulaşmıştır.
Jisung: Söz verelim,hepimizden birisine bir şey olursa,ki buna Bang da dahil,hepimiz o kişinin arkasında duracak.
Hepsi birden: Söz.Hepsi gülerek sınıfa gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkuyorum~' -Minsung-
FanficHan henüz 15 yaşındayken ailesini kaybetmişti.Her şey onun üzerine gelirken okulunu değiştirmek de onu kötü etkileyecekti.Fakat Lee Minho, hayatını etkileyecekti.