Minho koşarak içeri girdi. Jisung kitap okuyordu. Kalemiyle bir şeyin altını çizdi.
Minho:Sevgilim?
Jisung:Aşkım?
Minho:Napıyorsun?
Jisung:Kitap okuyorum. Çok güzel bir söz buldum bak!Gösterdiği söz şuydu;"Yıldızlar kadar uzaktı mesafemiz ama yan yanaydı kalplerimiz"
Minho:Gerçekten çok güzelmiş bebeğim.
Jisung:Ah Minho! Neden önce tanışmadık ki seninle!
Minho:Bilmem. Böyle olması gerekmiş demek ki!
Jisung:Demek ki!İçeri Felix ve Hyunjin el ele girdi. Jisung ve Minho gözlerini belerterek onlara bakıyordu. Hyunjin kafasını yana çevirdi ve şoke olmuş şekilde "F-Felix... " dedi. Felix de yana baktı. Elini hızlıca Hyunjin'in elinden çekti.
Jisung:Gördük onu!
Felix:Ya hayır ya!
Minho:Neden saklıyordunuz?
Hyunjin:Bizi yargılayacaklarını düşündük. Birbirimize doğru dürüst benzemiyoruz.
Jisung:Olsun. Biz Minho'yla çok mu benziyoruz sanki!
Felix:Doğru aslında. O zaman bu akşam bir yemeğe gidelim ve açıklayalım.
Minho:İyi o zaman.O sırada Seungmin içeri girdi. Suratında gülücükler açıyordu.
Seungmin:ÇOCUKLARRRRR! SİZE BÜYÜK BİR HABERİM VAR!!
Jisung:Evet Seung?
Changbin:BEN SÖYLİM Mİ?
Seungmin:BERABERRR!
Changbin:3! 2! 1!
Seungmin & Changbin:HABER YOOOK!
Minho:Ha?
Felix:Minho! Haftalık şakaları işte!
Jisung:Neden?
Seungmin:Heyecanınızı yok etmek için ihihiihhi
Jisung:(Güler) Ama amacı ne?
Minho:Biz de çözemedik hâlâ bebeğim.Jisung, Minho'nun bu sözüyle ona döndü ve dudakları birbirine deydi. Seungmin hemen tam bir sapık gülüşü yaptı. Jisung, Minho'ya bakıyordu. Minho bu durumdan memnun gibiydi.
Jisung:Öyle bir şey olmadı tamam mı?
Minho:Neden?
Jisung:Utanıyorum ya!
Minho:Sevgilim...
Jisung:Efendim?
Minho:(gülerek) Yine kızardın.
Jisung:Ah ya!Zil çalmıştı. Jisung yüzünü kapatmaya çalışıyordu. Minho da gülmemek için kendini zor tutuyordu. Felix ona su uzattı. Jisung "Teşekkürler" anlamında başını salladı.
Tam o sırada kapı açıldı. İçeri birisi girdi. Yeni birisiydi. Kimdi bu? Kafasını kaldırdı. Yeni bir öğretmendi bu! Arkasından kapı tekrar açıldı. Bu sefer de içeri müdür girdi. Minho derin bir iç çekti.
Jisung:Minho iyi misin? Terlemeye başladın da?
Minho:İyiyim iyiyim.Müdür konuşmaya başladı.
Müdür:Çocuklar okula yeni bir çocuk geldi ve kendisi psikopat. Acayip şeklide kavgacı. Dikkat edin lütfen. Birinize bile bir şey olmasını istemeyiz.
Son sözlerini söylerken o sinsi gülüşünü takınıp Jisung'a bakıyordu. Jisung gerilmişti. Gözleri titriyordu.
Minho:Ağlama sevgilim...
Jisung:A-ağlamayacağım..Hyunjin, Jisung'u izliyordu. Minho bunu fark etmişti ama ilk günden onun için bu kadar üzülmesine karşılık olarak bunu normal buldu.
(...)
Dersin bitimine doğru kapı çaldı. Minho gözlerini belerterek kapıya baktı. Yine hiç tanımadığı birisi içeri girdi.
Jisung:Oh! Bu yeni çocuk olmalı! Bir dakika, bu iyi bir şey mi?
Minho:Pek emin değilim...Öğretmen çıkmıştı ve çocuk Jisungların yanına geldi. Jisung elini uzattığında çok tanıdık bir ses geldi.
JoMin: Selam, Jisung...
Çocuk kapşonunu çıkardı. Jisung da korkarak Minho'ya yaklaştı.
Jisung:J-Jomin..?
Jomin:Jomin ya,Jomin..
Jisung:Lütfen Jomin. Bana daha çok yaklaşma.
Jomin:Yaklaşırsam ne olur?Minho, Jisung'un önüne geçti. Elini yumruk yaparak Jomin'e gösterdi.
Minho:Bunu kafana yersin.
Jomin:Vay! Bu da kim Sung? Koruman mı?
Minho:Sevgilisiyim.Çık git şuradan!Jomin usulca uzaklaştı.
(...)
Okul kazasız belasız bitmişti. Herkes kafe için yol almıştı. Kafe çok uzakta değildi. Bu yüzden kolayca varılırdı. Geldiklerinde herkes rezerve edilmiş bir masaya oturdu.
Felix:Biz bir şey açıklayacağız.
Hyunjin:E-evet.
Changbin:Anlaşılan bu konuda biraz gerginsiniz.
Felix:Biz...
Hyunjin:Sev-öhm-giliyiz
Bangchan:Vay canına! Çok mutlu oldum Hyunjin!
Jisung:Biraz garip olucak ama, ben bir lavaboya gideceğim.Herkes başıyla onayladı ve Jisung kalkıp gitti. Hyunjin de "Jisung'a bakma" bahanesiyle kalkıp gitti.
Hyunjin:Jisung?
Jisung:Hyunjin?
Hyunjin:Beni hatırlayabiliyor musun?
Jisung:Hatırlamam gereken bir şey mi var? Arkadaşımsın işte.
Hyunjin:Düşün biraz.O sırada Felix ve Minho onlara ne istediklerini sormaya gelmişlerdi.
Hyunjin:Hadi ama Jisung! İnsan sevgilisini nasıl unutur!
Minho ve Felix bu sözü duyunca şoka girmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkuyorum~' -Minsung-
Hayran KurguHan henüz 15 yaşındayken ailesini kaybetmişti.Her şey onun üzerine gelirken okulunu değiştirmek de onu kötü etkileyecekti.Fakat Lee Minho, hayatını etkileyecekti.