Sondan onuncu
İyi okumalar dilerim:) oy verir ve yldıza dokunursanız çok mutlu mesut olurum✨️
Şarkı - İsak Danielson Broken
Sabah olunca güçlükle gözlerimi açtım. Uykum vardı deli dehşet ama universiteye gitmem gerekiyordu. Banyoda yüzümü yıkayıp koluma yeni pansuman yaptıktan sonra üzerimi değiştirmek için odaya tekrar döndüm. Bordo renk kazak ve siyah kot pantolon giyindim.
Koluma takılı olan siyah toka girdi görüş alanıma. Aras'ın dün gece aldığı toka. Tokaya baktım. Sıradan, siyah tokaydı, ama garip bir hiss veriyordu bana. Midemin kasılmasına sebep oluyordu. Tokayı alıp en güvenli köşeme saklamak isteğiyle dolup taşıyordum.
Onun yerine saçlarımı at kuyruğu yapıp tokayla topladım. En son ceketimi aldım ve evden çıktım. Universiteye vardığımda yeteri kadar gecikmiştim. Zaman kaybetmeden amfiye doğru yürümeye başladım. Sınıfa girdiğimde ders çoktan başlamıştı. En sevdiğim hocalarımdan birisi olan Ahmet Hocanın dersiydi. Dersi bozmamak için sessizce geçip oturdum.
Ahmet hoca herkesin onu göreceği kadar orta kısımda duruyordu. "Sizce iyi ve kötü insan arasındaki en büyük fark nedir?"diye soru yöneltti oturanlara karşı. Kendisi genel işletme dersi veriyordu, arta kalan zamanlarda ise sohbet etmeyi seviyordu.
"Biri sekiz diğeri dokuz harfli hocam."diye cevap verdi Ozan. Tüm sınıf gülerken Ahmet Hocanın da güldüğünü gördüm. Onun en sevdiğim yanlarından birisi de buydu. Şakadan anlıyordu.
"Senin mantığınla gidecek olursak, Ahmet ve Ozan arasında sadece tek harflik fark var." Güldü. "Oysa ben senden daha yakışıklıyım." Altmışlı yaşlarında olduğu için tamamen beyaz olan saçlarını tatlılıkla arkaya doğru taradı.
Arkadan gülme sesleri gelince Ozan elini kalbine götürdü. "Ahmet hoca bir Ozan sıfır."
Hoca kendini toparlayıp yeniden ciddi ses tonuna döndü. "Evet, arkadaşlar, az önceki sorumu düşünmeniz için yeteri kadar zaman tanıdığımı düşünüyorum."
Bir kaç cevap seslendi kalabalıktan. "Korku."diye yanıt geldi arkalardan.
Cevap hocanın dikattini çekmiş olmalı ki "Kim söyledi onu?"diye sorarak cevabın sahibini aradı. Arkalardan bir el kalktı. Bu çocuğu tanıyordum, parti gecesi Ceyda'nın üzerine yanlışlıkla içki döken turuncu saçlı çocuktu. "Ne demek istiyorsun? Açmak ister misin fikrini?"
Çocuk hayır anlamında kafasını salladı. Hoca çekingenliğini anlayışla karşıladı, kendisi konuşmaya devam etti. "Korku büyük fark ama en büyük fark değil." diyerek yine en doğru cevabı bizlerden bekledi.
Dilime gelen kelimeyi sakince kendi kendime mırıldandım. "Vicdan." Sınıf gürültülü olmasına rağmen denizde damla misali olan sesimi duydu Ahmet hoca.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dört yapraklı yonca
Actionİnanmak istiyorum ama kandırılmak değil. Görmek inanmaktır fakat en güçlü inam hissetmektir.