Sondan on birinci
İyi okumalar dilerim, oy verirseniz ve yorum yaparsanız sevinirim:)
Şarkı - War Of Hearts
Tüm gürültüler derin sessizliğe gömüldü. Kelimeler karardı. Korku şimdi iki kere düşündürttü kendisini.
Ozan yoktu. Ozan yoktu. Ozan yoktu. Kendi ailemden biri gibi gördüğüm birisini kaybetme korkusu içimi acıttı. Ablamın doğum günüydü ve Ozan kayıptı. Kader nasıl oyun oynuyordu? Bir sevdiğim ölmüş diğeri ise kayıptı. Yıllar sonra tarih tekerrür ediyordu.
İlk yalnızlığımı doğduğumda yaşadım. Ben doğdum babam beni sevmedi. İkinci yalnızlığımı yedi yaşımda yaşadım. Annem gitti ben yalnız kaldım. Üçüncü yalnızlığımı on beş yaşımda yaşadım. Ablam gitti.
Şimdi on dokuz yaşımdaydım ve Ozan yoktu. Dördüncü yalnızlığımı yaşamak istemiyordum. Hayır yeniden olamazdı. Acının tadını almıştım, yeniden tatmak istemiyordum. Daha diğerlerinin kanaması durmazken yeniden kanamak istemiyordum.
İlk tepki Mert'den geldi. "Siktir!" Yarışda yaşadığı adrenalinden sonra ayılmışa benziyordu. Kelimeleri daha doğru telaffüz ediyordu.
Aras "Hepsi tuzaktı."diye mırıldandı ama ben ne dediğini anlayamıyordum. Şu an düşündüğüm sadece Ozan'dı.
Bir şeyler yapmalıydık. "Aramaya başlayalım."dedim. Sesimin çıktığına hayret ettim.
Asel de bana katıldı. "Özlem doğru söylüyor. Ne kadar çok kişi ararsak bulma şansımız o kadar yüksek olur."
Tam gitmek için adım atacakken Aras önüme geçti. "Siz hiçbir yere gitmiyorsunuz."
Sesimin sinirli çıkmasına mani olmadım. "Ne?"
"Ne dediğimi duydun. Burada kalıp ajanların gelmesini bekleyin."
Ozan kayıpken burada mı duracaktım hiçbir şey yapmadan? Saçmalık! "Elim kolum bağlı köşede bekleyemem." Beni anlaması lazımdı. Aynı şey Ceydan'nın başına gelse ve ona beklenmesi söylense acaba nasıl tepki verirdi!
Aras bir adım daha yaklaştı. Kokusu burnuma yayıldı ama şu an o bile huzur vermiyordu. Benim sesime zıt olarak onun ki endişemi almak ister gibi sakindi. "Arabadayken bundan bahs ediyordum."Onu anlamamı istermiş gibi bakıyordu.
"Ne demek istiyorsun?"
"Bizi buraya bilerek getirdiler çünkü planları vardı." Yüzünü diğerlerine döndü. "Hepmizin burda olmasını istediler, Semih sadece kafa karıştırmak için kullanılan piyondu. Peşinde olduğumuzu bildiği için ilk önce Özlem'in onu duymasını sağladı, uyuşturucu kelimesini duyarsan geleceğini biliyordu. Ama hepimizin birden gelmemiz onlara da süpriz olmuş olmalı ki az sonra Semih itini yarışa soktular. Böylece bölünecektik ve diğer köpekler istedikleri kişiyi rahatlıkla kaçıracaklardı. Ozan'ı kaçırdıkları gibi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dört yapraklı yonca
Actionİnanmak istiyorum ama kandırılmak değil. Görmek inanmaktır fakat en güçlü inam hissetmektir.