3
,, Krásné ráno, má drahá, chceš opravdu ještěspát, nebo, co kdybchom si spolu někam vyjeli? " Zazněl Terez douší Carolinin hlas.
Otevřela pomalu oči. ,, Co? Já .... " začalavnímat okolní svět.
,,No napadlo mne, když je ta neděle a ani jedna z násnikam nemusíme, že bychom si někam vyjeli? " Líbala ji Carol.
,, Hmm .. to zní dobře.. " snažila se odpovědět,byť si nebyla jistá, že tomu bylo rozumět.
Carol ji vzala do náručí, Terez se konečně podařilopopadnout dech a otevřít oči. Hleděla do šedého nebe, v kterém se zračil usvit.
,,Má krásná Orion, a kam by jsi chtěla jet? "Políbila Carol.
Ta ji opět stáhla pod sebe.
,, No napadlo mne někam ven, kde bychom se mohliprojít, chvíli někde lézt po skalách, najíst se, chvíli jentak pozorovat svět a pak se vrátit zpět, vím že v podvečer bybylo dobré být zpět, obě máme zítra nějaké závazky, k tomutosvětu. " Hladila ji Carol.
,, To zní absolutně skvěle, připravíme si sendvičea kávu? A máš vubec nějakou piknikovou deku?" Posadila seTerez
,, Notak pr mladá dámo, " Položila ji něžně apřesto silou Carol zpět
Terez vysvětlení nepotřebovala, když ucítilaCarolini polibky na krku, které sestupovali níž.
,, Ach Carol, " vydechla a nechala se vtáhnout dojiného vesmíru, do jejich vesmíru.
Jejich čas a jejich prostor se rozprostřel jakonekonečná hladina oceánu kolem nich a nic víc v tu chvílineexistovalo.
,,Carol.. " zašeptala do prostoru Terez. ,, Hmm, "Ozvalo se na vedlejším poštáři. ,, Dáme si sprchu, zabalíme avyrazíme, co ty na to? " Carol vstala, oblékla si župan azamířila do koupelny. Terez ji sledovala, po cvhíli vstala také, se županem se však neobtěžovala a mířila přímo za Carol.
,,Terez, " ozvalo se ze sprchy.. ,, není na umyvadlepoložené mýdlo, prosím? "
Tereza vzala z okraje umyvadla mýdlo a zamířila zaCarl do sprchy.
,,Ale copak? Teplá voda?" mrkla na ni Carol.
,, Ne, ty" odpověděla odvážně Terez. "
Carol ji objala.. ,, dospíváš mi nějak rychle mádrahá, ale užívám si to!" Políbila její rty.
,,Carol?" Zavolala Terez z kuchyně, směrem do haly.. ,,mámekávu?!" Rozhlížela se po kuchyni po termosce.
,,Ano, má drahá, už je v piknikovém koši, myslím,že k odchodu, chybí nyní, jen moje druhá polovina.... Ty!"Zazněl z haly Carolinin hlas.
,,Ty jsi dnes nějaká rychlá. " Přehodila si kabátpřes ruku Terez a vzala piknikový koš.
Carol otevřela dveře, nechala ji projít a zamkla.Sjeli výtahem dolů a mlčky mířili k autu.
Terez uložila koš na zadní sedadla, Carolnastartovala.
Vyrazili směrem k Lincolnovu tunelu . Terez si opřelahlavu o Carol.
,,Hm, odvážná. "řekla nenuceným tónem Carol apolíbila ji letmo do vlasů.
ČTEŠ
Carol 2
Fanfictionfanfikce na motivy knihy Patricie Highsmith ,, Carol,, původní název ,,Cena soli,, ... volné pokračování aneb, jak to bylo dál