7
Pookenních tabulkách stékal déšť.
Terezse posadila na pohovce,v rukách stále svírala žlutý šál.
,,Carol,„ vydechla tiše, tiskla si šál k obličeji, Carolinina vůně jina malý okmažik uklidnila.
Byloto, jako by tu Carol byla.
Alepohled, který nyní věnovala, prázdnému bytu, jasně křičel, žeje tu sama.
Zavolalado divadla, že nemůže dorazit, ale že model další scény
máhotov. Andreas nabídl, že pošle Rossie, aby jej vyzvedla.
Neceloupůl hodinu poté, předala model a zavřela dveře bytu.
Zamířilarovnou k minibaru.
Jejíjediný společník v téhle podivné chvíli.
Ginstřídal gin.
Terezse potácela bytem a nenáviděla všechno okolo sebe a hlavně sebesamu.
Jek ničemu, absolutně k ničemu, neumí nic a není schopná udělatcokoliv, aby to změnila.
Jejíkroky se zastavili u dveří ..pokoje pro hosty.. u pokoje proRindy.
Srdceji zabolelo, pozorovala tu místnost, viděla zlomenou Carol.
Zabouchladveře bytu a mířila pryč, bylo jedno kam, musela pryč.
Nohyji někam nesli, šla neřešila nic jen šla. Z hluboka dýchala apokračoval dál, až ji něco přimělo zastavit.
Zvedlahlavu, stála před obchodem. Na reklamních cedulích stálo ..,,Vítejte u Frankenberga"
Tereznevěřícně zírala. Tady to vše začalo, zde poprvé spatřilaCarol. Do očí se jí vedraly slzy.
Otočilase a zamířila pryč.
Dál, a dál pokračovala v cestě, nevnímajíce okolí.
Zastavilase, jen aby si zapálila cigaretu.
,,None, Terezo?! „ zazněl Danův hlas.
Otočilase na něj. Pozorovala jeho postavu, ale vlastně jej vnímala jen na půl.
,,Terez!Co se děje, vypadáš příšerně. „ Nesl se dál jeho hlasulicí.
Mlčela,nebyla schopná jediného slova. Z očí se jí hrnuly slzy.
Zapotácelase a Dan ji chytnul do náruče.
,,Tyjsi pila? Sakra, co je s tebou?!" Nechápal, ale držel ji dál.
,,D,Dane... já... Carol... to se přece... to není možný.... „Mumlala do jeho rozložitých ramen.
,,Coje s Carol? Co se stalo? Pojď, odvedu tě domů. „ Terez nebylaschopná dál mluvit.
Nechalase Danem dovést domů.
Posadilji na pohovku, sám si sedl vedle ní a čekal, až mu poví, co sestalo.
Rozhlíželse po místnosti, jako by hledal Carol.
Terez,na místo odpovědi, vyndala zmačkaný dopis na rozloučenou apodala mu jej.
Onsklopil oči a četl, do očí se mu draly slzy.
ČTEŠ
Carol 2
Fanfictionfanfikce na motivy knihy Patricie Highsmith ,, Carol,, původní název ,,Cena soli,, ... volné pokračování aneb, jak to bylo dál