1. Bölüm

686 36 42
                                    

Yeni bir ficden selam
___

Yeonjun ve Soobin bir kafede oturmuş bir şeyler içiyorlardı. Daha doğrusu Yeonjun sevgilisine hevesle bir şeyler anlatıyor, Soobin ise soğumaya yüz tutmuş kahvesi ile oynuyordu.

Yeonjun: Beomgyu böyle dedikten sonra Taehyun ona dönüp " Gay olduğumu hala anlamadın mı? " diye sorunca Beomgyu içtiği suyu burnundan çıkardı hahahaha çok komikti o hali. Ardından burnu acıdığı için yüzünü buruşturdu ve burnunu tuttu Taehyun Beomgyu'nun elini çekti ve onu öptü awww yanımda öpüştüler çok romantikti.

Yeonjun hevesle sevgilisine bunları anlatsada. Soobin'in pek umurunda olduğu söylenmezdi. Yeonjun umursanmadığını anladığında yüzü düşmüştü. Elini uzatıp Soobin'in elini tutmuş kendisine bakmasını sağlamıştı. Soobin bir süre göz göze geldikten sonra elini çekmiş kahvesi ile oynamaya devam etmişti. Yeonjun kendisi ile ilgili olmadığını moralinin bozuk olduğunu düşünmüş üzerine gitmemeye karar vermişti.

Yeonjun : Peki senin günün nasıldı sevgilim?

Soobin derin bir nefes verip "iyi" diyerek Yeonjun'u geçiştirmişti. Yeonjun hmmlayıp etrafı izlemeye başlamıştı. Soobin'in onla ilgilenmeye niyeti yoktu. Genelde çok konuşmaz ya da buluşmazlardı. Yeonjun buluşmak ister Soobin kabul ederdi. Yeonjun sevgilisini sıkmayı istemiyordu. O yüzden arada buluşmayı teklif ediyordu. Soobin günün çoğunu arkadaşlarıyla geçirirdi. Birlikte bilgisayar oyunları oynarlardı. Yeonjun'da günün çoğunu arkadaşları ile geçirirdi. Arkadaşlarının hepsi birbirinin sevgiliydi Hyunjin Felix'le, Wooyoung San'la, Karina Winter'la ve iki gün öncede Beomgyu Taehyun ile sevgili olmuştu. Yeonjun sanki gruptaki tek sap kişiymiş gibi tek başınaydı. O da sevgilsi ile konuşmak vakti geçirmek istiyordu ama Soobin bu tarz şeylerden çok uzaktı. Yeonjun bir süre daha gözlerini etrafta gezdirdi. Sonunda sevgilisini bulduğunda dudağına büzdü ve sevgilisinin yüzüne yüzünü yaklaştırdı ellerini çenesine dirseklerini masaya yerleştirdi.

Yeonjun: Hmm peki ne yapıyorsun?

Soobin yüzünü kaldırmayıp "hiiç" dedi.

Yeonjun: Hafta sonu bir yerlere gidelim mi?

Soobin: İşim var.

Yeonjun: Hmm o zaman ara tatilde gideriz olmaz mı?

Soobin: Bilmiyorum.

Yeonjun Soobin'le konuşmak amaçlı bir çok soru sorsada Soobin dayanamayıp biraz sesini yükselterek "Kes sesini" demişti. Yeonjun afallamış cılız bir sesle "pekala" dedikten sonra kafeden ayrılana kadar hiç konuşmamıştı. Eve girdiğinde şapkasının ponponundan tutarak çıkarmış aynı zamanda oflamıştı. Kabanınıda askıya asıp kendini koltuğa atmıştı. Bir yastığa sarılıp düşünmeye başlamıştı. Soobin'le çok konuşmadığı halde onu üzecek bir şey yaptığından emindi. Yoksa sevgilsi niye ona kötü davransın ki? Suçu yine kendinde aramaya başlamıştı. Mutfaktan gelen sesle kafasını koltuktan kaldırarak bakmıştı. Gelen kimse olmayınca mutfağa girdi. Etrafta bir süre göz gezdirdikten sonra yere baktı. Köpeği Moon yemini yere dökmüş yiyordu. Yeonjun kaşlarını çatıp "Mooon " diye kızdıktan sonra köpeğini mutfaktan kovup yerleri temizlemeye başlamıştı. Moon her seferinde dolaptaki paketi yere döker ordan yerdi. Oysa ki Yeonjun kabına fazlasıyla yem koyuyordu. Moon'un bu huyuna asla anlam veremiyordu. Moon yaklaşık 2 yıldır Yeonjun ileydi. Küçüklüğünden beri köpek istiyordu. Kendi evine çıktığı gibi Moon'u sahiplenmişti. Bunları düşünürken işini bitirmiş. Kendine birde kahve yapmıştı. Soobin'le içtiği kahveden pek bir şey anlamamıştı. Koltuğa uzanıp bir film açmıştı. Bir süre dinlenmek istiyordu.

Zihnindeki düşünceler yine Yeonjun'u rahat bırakmıyordu. Soobin'in onu sevmediğini düşünmeye başlamıştı. Böyle düşünmeye engel olamıyordu. Durum bu olsada Yeonjun'un aşkı yine gururundan önce davranmıştı. Soobin ondan ayrılana kadar böyle davranmaya devam edicekti. Onsuz kalmak istemiyordu.

__
Bu fici yaklaşık 2 sene önce felan yazdım galiba mutlaka hatam vardır söylerseniz düzeltirim ya da ben düzeltemem kadar böyle kalır

Öptüm hepinizi

Lo siento - YeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin