Yeonjun: Soobin ben özür dilerim öyle demek istemedim...
Yeonjun: Soobin cevap versen olmaz mı? Gerçekten kötü hissediyorum.
Yeonjun: Seni seviyorum Soobin. Öyle demek istemedim. Sadece aramızda bir soğukluk var gibi hissediyordum. Belki söylersem düzeltiriz gibi gelmişti. Özür dilerim.
Yaklaşık 1 saat aralıklarla yazdığım mesajların hiç birine bakmamıştı. Bana kalsa günümün her saatini onunla konuşarak geçirirdim ama o daraltılmayı sevmiyordu. Bunlara bile hemen ters tepki gösterebilirdi. Yazmazsam kendimi kötü hissederdim. Kendimi affettirmem lazımdı bu yüzden bir şeyler yapmam gerekiyordu. Aklımda bir kaç şey vardı. Bende yerimden kalkıp hazırlanmaya başlamıştım.
Hazırlandığımda Moon'un yemeklerini kontrol edip dışarı çıktım. İlk işim bir hediye almaktı. Belki hediye ve çilekli pasta ile yanına gidersem benle barışırdı. Ben bunlara kanardım mesela. Genelde kırılan ve küsen taraf ben oluyordum. Soobin hiç kendini affettirmeye çalışmamıştı. Genelde kendi kendime tribe girer, küser, ağlar sonra kendim barışırdım. Sonuçta ona küstüğüm söylemiyordum. Nerden bilebilirdi ki?
Mağazaya girdiğimde biraz dolaşsam da pek bir şey bulamamıştım. Hiç biri hoşuma gitmiyordu. Mağzadan çıkıp dolaşmaya başladım. Vitrinlere bakarken gördüğüm şeyle gülümsemiştim. Aradığım hediyeyi bulmuştum. Hemen ileri girip raflara bakınmaya başlamıştım. Kar kürelerinin oluğu rafa geldiğimde tek tek hepsine baktım. Tatlı bir ev ve çam ağacı olan bir kar küresini seçmiştim. Soobin'in bunu beğeneceğine emindim.
Kar küresini aldıktan sonra bir pastaneye ilerledim. Pastaneye girdiğimde çilekli pastalar arasından en güzelini seçtim. Onu da aldığımda Soobin'in evine doğru ilerlemeye başladım. Bu iki hediye benim bile mutlu olmamı sağlamıştı. Umarım Soobin'de mutlu olurdu.
Aslında aldığım iki hediyenin de bir hikayesi var. Çilekli pasta tanışma hikayemizle ilgili. Benim yaş günümde annem mahalledeki bütün çocukları doğum günümü çağırmıştı. O mahallede yeni olduğum için hiç arkadaşım yoktu. Bir nevi arkadaş edinmem için yardımcı olmaya çalışıyordu. Pastamı alıp bahçeye çıkmak için kapıya doğru gidiyordum. Birisi bana çarpmıştı. Pastam da yere düşmüştü. Annemden bir dilim daha istemek için geri gittiğimde hiç pasta kalmamıştı. Bende odanın bir köşesine çekilip ağlamaya başlamıştım. Kendi doğum günümde pastamdan yiyememek beni çok üzmüştü. Küçük bir el saçıma dokunduğunda kafamı kaldırmıştım. Ağladığım için bulanık görsemde benim yaşlarımda bir çocuktu. Neden ağladığımı sorduğunda pastamı düşündüğümü söylemiştim. Yanıma oturup kendi tabağını ikimizin arasına koydu. Pastasından yiyebileceğimi söylediğinde çok mutlu olmuştum. O günden sonra çok iyi anlaşmıştık. Soobin daima hayatımın bir parçası olmuştu.
Kar küresi almak hiç aklımda yoktu ama küçükken hep Soobin'le birlikte yaşamak istediğimi ona anlatırdım. O da bundan memnun bir şekilde birlikte yaşayacağımız evi anlatırdı. Ev kar küredeki eve çok benziyordu.
Eve sonunda geldiğimde zile basmıştım. Soobin kapıyı açtığında beni görmesiyle gözlerini devirmişti. Bu biraz kırsa da görmezden gelmem gerekiyordu. Bana kırgın olduğu içn yaptığına emindim.
Yeonjun: İçeri gelebilir miyim?
Soobin bir süre duraklasada başıyla onaylamış ve beni içeri almıştı. Mutlu bir şekilde içeri girdim. Soobin'le oturma odasına geçtim ve koltuklardan birine oturdum. Soobin'e dönüp fazla beklemeden konuşmaya başladım.
Yeonjun: Soobin ben gerçekten özür dilerim. Sadece aramız soğuk gibi hissettim ve konuşursak eğer çözülür gibi gelmişti. Bende bu yüzden anlatmak istemiştim.
Soobin beni dinledikten sonra gözlerini benden kaçırıp sadece "Sorun değil" demişti. Bu da yeterliydi. Aldığım hediyeyi ona verip açmasını beklemiştim. Kar küresi için düz bir teşekkür etmişti. Soobin duygularını çok yansıtmazdı. Sorun değildi benim için. Pastadan yiyip biraz konuşmuştuk. Yani ben konuşmuştum. Bir kaç saat daha yanında durmuştum. Aslında kalmak istesem de Soobin bunun için bir şey dememişti bu yüzden bende eve geri dönmüştüm.
___
Uzun yaz diyen olursa ısırırım arkadaşlar uzun yazamıyom ben
Bölüm sonu yazmada yeteneksizim
Neyse bu arada yorumlarda ki iki kişiyi evlendirirken burda karım vardı benim bizi de dahil ediyim mii (ficin gidişatında olmıycak merak etmeyin aklımda bir şey var)
Bölümdeki kar küresi
Bölümdeki pasta
Yeonjun kombini ama saçı siyah
Bu arada fldlödlgxlv