Ne demiş atalarımız geç olsun güç olmasın
____Evde kafeye gitmek için hazırlanıyordum. Hiç özenesim yoktu. Öyle ki ne parfüm sıkmıştım ne de süslenmek için ekstra bir çaba sarf etmiştim. Üstümi giydikten sonra ise sadece saçımı taramıştım. Gerekli eşyalarımı aldıktan sonra evden çıkmıştım. Normaşde Soobin ile buluşmalara gülerek gidiyordum ama bu sefer kalbim o kadar kırık ki... Her seferinde bana köye davrandığında görmezden geliyordum. Benim sevgim yeter gibiydi. Her lafa kulaklarımı kapatmıştım. Gerçekten ilgi veya her hangi bir şey için çağırmamıştım. Gerçekten ihtiyacım vardı ona. Sevmese bile sadece yardıma ihtiyacı var diyerek gelemez miydi? Eskiden çok değer veriyor ve seviyordu. En yakın arkadaşıydım. Neden beni eskisi gibi sevmiyor? Beni üzen herkese kin beslerken neden şimdi kendi üzüyor ki? Bana karşı bu kadar kırıcıyken diğer herkese karşı neden bu kadar iyi? Gerçekten bana ayıracak 5 dakikası bile yok muydu? Bir ambulansı bile arıya mayacak kadar ne olabilir ki o barda? Tek isteğim geçerli bir sebebi olması. Pek sanmıyorum ama...
Kafeye ulaştığımda Soobin henüz gelmemişti. Rast gele bir yere oturmuş ve beklemeye başlamıştım. Sonunda kafenin kapısı açıldığında beklediğim kişi gelmişti. Fazla oyalanmadan karşımdaki sandalyeye oturmuş direkt " Ne konuşacağız? " diye sormuştu. Bana ayıracak bir saniyesi bile yoktu. Herkese zaman ayırır güzel sözler söyler ve gülümseyerek bakardı. Bana karşı sevgili olduğumuz günden beri hiç birini yapmamıştı. Çünkü Soobin'in hayatındaki tek fazlalık bendim. Bu düşünce o kadar sinirlendirmişti ki beni. Cidden Choi Soobin. Sen benim sevgimi asla hak etmedin.
Yeonjun: Dün neredeydin?
Soobin: Seninle-
Yeonjun: Hayır Soobin. Dün gece neredeydin?
Soobin: Ne o şimdide hesap mı vermem lazım sana?
Yeonjun: Soobin, sana tek bir soru sordum. Dün. Gece. Neredeydin?
Soobin fazla uzatmamış ve bana bir var ismi söylemişti. Bu kadar rahat olması beni cidden deli ediyordu.
Yeonjun: Sana dün gece bir mesaj attım. Hatta bir değil bir kaç mesaj. Hepsini ne zaman gördün?
Soobin: Attğın zamandan belki bir kaç dakika sonra.
Neden bu kadar rahat bir şekilde cevaplıyor bilmiyordum. Sanırım pek umursamıyordu. Ya da sadece konun nereye bağlanacağını merak ediyordu.
Yeonjun: Dün ne halde o mesajları sana attım biliyor musun sen? Hyunjin gelmese kim bilir ne hâldeydim? Belkide yaşamıyordum. Soobin sadece bir mesaj bile atabilirdin. Eve gelmesen bile birisini gönderseydin. Bu kadar mı umursamıyorsun beni ha? Cidden hiç mi değerim yok sende? Sevmiyorsun diyelim neden kabul ettin o zaman?
Hiçbir şey söylemeden sadece dinlemişti. Arada gözleri ayaklarına bakıyor sonra gözleri etrafta geziniyordu. Benimle asla göz göze gelmemişti. Bacakalrını sallarken derin bir nefes aldı. Sanırım bu konuşma bile onun ilk sıkıcıydı. Diğer her şey gibi. Bana ait olan her şey onun için böyleydi.
Yeonjun: Ne var biliyor musun? Ayrılalım. Kendi onurumu ve gururumu senin için yeterince görmezden geldim çünkü. Hoşçakal Choi Soobin. Senin için " Seni çok seven birisini bulursun umarım. " Demeyi çok isterdim ama sen benim sevgimi bile görmezden geldin. Bu lafı hâk etmiyorsun. Umarım karma seni bulur.
Son sözlerimi söyleyip konuşmasına izin vermeden yanından kalktım. Belki eve gittiğimde çok ağlayacaktım. Unutamayacak ve sürekli onu istiyecektim ama yeterince gururumu görmezden gelmedim mi? Onun imin her şeyi yapmaya hazırdım. Sadece dün yanımda olsaydı her şey şuan çok farklı olurdu. Bana karşı olan asabiliğini yine görmezden gelebilir. Söylediği kırıcı şeyleri duymazdan gelebilirdim ama bu çok farklı bir durumdu. Resmen ölsen bile umrumda değilsin demekti bu. Her fırsatta beni kırıyordu evet bunun farkındaydım ama hiç bu kadar kırılmamıştım. Eskiden onun biriciğiydim. Benim için herkesi kırmaya hazırdı. Ne değişti ki şimdi? Ben mi değiştim yoksa? Hâlâ aynı olduğuma eminim oysaki. Ne var zihninde Choi Soobin? Gerçi ayrıldık. Artık beni ilgilendirir mi ki?
Ne komik değil mi? Ayrılmamamız için çabalarken ondan ayrılmak isteyen ben olmuştum.
___
Hı manitlerim🥳Ayrılsınlar ayrılsınlar dediniz alın ayrıldılar
Hot girl bummer a yb yazıyom
İstediğiniz diğer ybler için bu alana bir yorum