10. Bölüm

261 21 69
                                    

Yeonjun: Ya Chan lütfen sende gel. Bak çok eğleniriz.

Hyunjin: Evet oğlum sonra Yeonjun'un evine geçer orda takılırız.

Hyunjin'e kötü kötü bakmıştım. "Takılırız" kelimesinin altında yatan şey ise: kusana kadar içer sonra kenarlara çekilip sızıp kalırız, ertesi gün oludğunda bir bok temizlemeden kaçarız demekti.

Hyunjin bakışlarımdan anlmış bu sefer lafı çevirmişti.

Hyunjin: Yani benim evde takılırız.

Chan: Ya ama. Pekâlâ off.

Heyecanla Chan'a sarılmış ve giyeceklerimi düşünmeye başlamıştım. Abartlı bir şey olmayacaktı.

Bir haftadır üçümüz takılıyorduk. Diğer arkadaşlarım ile de tabi vakit geçiriyordum ama bu ikili her olayı biliyordu. Destekleri daima benimleydi. Diğerleri de bu şekilde olurdu fakat onlar Soobin'den gerçekten nefret ediyorlardı. Hyunjin mesela asla sevmese de ben sevdiğim için daima saygı duyar, yapacağı yorumu buna göre yapardı. Diğerleri bu kısmı düşünmüyordu. O yüzden genelde onların yanında bu konuları konuşmayı sevmiyordum. Ne kadar Hyunjin ve Chan'ın yanında gülsem de tek kaldığımda bu konuları çok düşünür, hatalarımı arar ve genelde ağlardım.

Kolum dürtüldüğünde elin sahibine bakmış Chan'ın bana telefondan bir şey gösterdiğinde bir süre konuyu anlamaya çalışmıştım.

Chan: Sence bunu mu giysem.

Gösterdiği Sweatshirte bakmış bir süre incelemiştim. Onay verircesine kafamı salladığımda bana kombinini anlatmaya başlamıştı. Onu dinlediğimde ise kafamda oluşan konbini yine onayladım. Bu konuya bu kadar detaylı incelememizin nedeni; birincisi benim kıyafet takıntım, ikincidi ise gideceğimiz yerin önemi.

Hyunjin : evlere dağılalım saat yaklaşınca her zamanki parkta buluşup birlikte gideriz.

Hepimiz onayladıktan sonra evlere dağılmıştık. Eve geldiğimde direkt duşa girmiştim. Ardından bakımımı yapıp kıyafetlerimi ayarlamıştım. Her şey mükemmeldi. Saatim yaklaşınca gerekli eşyalarımı almış ve evden çıkmıştım. Parkta buluştuğumuzda biraz oyalanmış ardından gideceğimiz yer uzak olduğu için taksi tutmuştuk. Gerçekten mutlu ve heyecanlıydım.

Uzun süredir bu kadar mutlu hissetmemiştim. Fakat içimde bir burukluk vardı. Bunun sebebi ise her zamanki ile aynıydı. Tanıdık melodi ile aklıma gelen anılarımla gülümsemiştim.
____

Yeonjun ve Soobin sürekli geldiği parkta otururken Yeonjun takıntılı olduğu grubun şarkısını dinliyordu. Kulaklığının tekini çıkarmış ve Soobin'in kulağına takmıştı. Birlikte mırıldanarak söylediği şarkıyı Yeonjun'un gülerek Soobin'e dönmesi ile bozulmuştu.

Yeonjun: Soobin Chase Atlantic burda konser verirse birlikte gidelim mi? Hyunjin'de çok seviyor ama ben ilk senle dinledim. Bu yüzden birlikte gidelim.

Soobin gülümseyerek başını sallamış ve Yeonjun'un yanağına öpücük bırakmıştı.

Soobin: Hemde en önde izleyelim.

Yeonjun: Bu şarkı çalar umarım. Moonlight bana farklı hissettiriyor.

__

yawnzzn

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

yawnzzn

❤💬↗️hyunx

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤💬↗️
hyunx. ve diğerleri beğendi

yawnzzn  moonlight

___
Hi manitlerim
Geciktiğim için üzgünüm ama hiç yazma havasına giremedim iğrenç olmuşta olabilir zaten şu sıralar neye emek versem mahvoluyor  daha fazla bekletmek istemedim ama hiç içme sinmedi boşuna bekletmiş olabilirim

Lo siento - YeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin