5. Bölüm

306 24 445
                                    

Banyodan çıkmış temiz kıyafetlerimi giyip yeni sevdiğim nevresim takımların üzerine uzanmıştım. Eve geleli 2 saat oluyprdu ve ben o 2 saat boyunca banyoda zemine oturmuş duyun altınsa nerede hata ysptığımı düşünmüştüm. Belki sorun bende değildi. Sadece sinirlenmiş ve sınırını benden çıkarmıştı. Soobin bunu diyecek biri değil. Kaba biri de değil. Bunu düşünerek kıaa bir duşun ardından yatağımdaydım. İçerisi baya soğuktu. Aralık ayı ve ben camı açmıştım. Banyo dayken içersi havalansın istiyordum. Birde karla gelen soğuğu seviyordum. Genel olarak kışı seviyordum. Camı kapatmaya üşendiğim için yorganın içine girdim. Telefonla oynamaya başlamıştım.

Hissetiğim titreme ile gözlerimi açtım. Boğazım acıyordu. Öksürmeye başlarken ağzıma gelen acı tat ile lavaboya koştum. Kusmaya başlarken gözlerimden yaş gelmeye başlamıştı. Boğazım gerçekten çok acıyordu. Kustukça kollarım güçsüzleşiyor ellerim lavabonun kenarlarından kayıyordu. Geri çekildiğimde ayakta bile duramıyordum. Yere oturmuş ve duvara yaslanmıştım. Vücudumun her kısmı çok acıyordu. Kemiklerim her hareketimde kırılıyormuş gibi hissetiriyordu. Ağlamaya başlamıştım. Cidden aptaldım. Resmen kendimi hasta etmek için her şeyi denemiştim.zar zor ayağa kalkıp yüzümü ve ağzımı yıkamıştım. Odama girdiğimde ilk işim camı kapatmak olmuştu. Peteğin ayarını yükseltip yatağıma geri uzanmıştım. Telefonu elime tekrar almış ve Soobin ile olan sohbet kısmına girmiştim. Eve geldiğime dair ve onla ilgi bir kaç mesajıma cevap vermemişti. Şuan bu umrumda bile değildi. Yardım istemem lazımdı. En azından hastaneye gitmem gerekiyordu.

Soobin
Bana gelir misin
Çok kötü hasta oldum ve canım çok acıyor
(20:00)
--
Aradan neredeyse bir saat geçmişti. Çok üşüyordum ve gir gide ağrılarım artmıştı. Canım çok acıyordu. Ağlamaya başlamıştım.

Kime: Mi Amor'💜
Soobin canım çok acıyor biliyorum işin vardır ama bu seferlik gelsen olmaz mı
(21:00)

Yerden zar zor kalkıp yatağıma gitmiştim. Bütün kemiklerim acıyordu. Acıyla inleyip bedenime sarıldım. Kendimi uyumaya zorluyordum. Juan ihtiyacım olan tek şey Soobin'di ama o her zamanki gibi benden daha önemli (?) olan işleri ile uğraşıyordu. Umarım Soobin, Umarım çok önemli bir işin vardır. Gözlerim kapınıyordu. Umarım uyumak iyi gelirdi.

Kulağıma ilişen uğultular ile gözlerimi araladım. Hyunjin'in yüzüne benziyordu. Endişeli bir şekilde bir şeyler söylüyordu. Tam anlamıyordum. Bedenim havalandığında gözlerim tekrar kapanıyordu.

Gözlerimi tekrar açtığımda vücudum biraz daha iyidi. Ağrılarım vardı ama çok fazla değildi. Etrafıma baktığımda hastanedeyim. Hyunjin, Felix ve diğer arkadaşlarım vardı. Gözlerim Soobin'i aramıştı ama yine yoktu. Felix ile gözlerimiz buluştuğunda diğerlerine seslenmiş ve başıma toplanmışlardı.

Yeonjun: Neden burdayım?

Hyunjin: Çünkü ateşler içersinde seni yatağında buldum.

Yeonjun: Eve nasıl girdin ki?

Hyunjin: Bana verdiğin anahtar vardı ya seni aptal.

Yeonjun: Ah doğru. Neden gelmiştin ki?

Hyunjin: Hiç bir aramama cevap vermemiştin çünkü.

Yeonjun: Anladım teşekkürler.

Hyunjin: Şimdi nasılsın? Nasıl oldu bu?

Yeonjun: Daha iyim. Dışarıdan gelmiştim. Sıcak duş alayım dedim. Camı açık unutup uyuya kalmışım. Bünyemi biliyorsun hemen hasta oluyorum. Hastalıkları da kolay atlatmıyorum biliyorsun.

Açıklama yaptıktan sonra biraz daha konuşmuştuk. Herkes tekrar koltuklara oturunca bende telefonumu elime aldım. Hyunjin bir sürü mesaj ve arama vardı. Soobin ile olan konuşmamıza girdim. Mesajlarımıma cevap vermişti.

Mi Amor'💜
Müsait değilim.
(23:54)

Bir iki dakika önce cevap vermişti. Görmezden gelmiş ve diğer bildirimlerimi kontrol etmiştim. Soobin'in Instagrama attığı post bildirimi de vardı. Bildirime tıkladığmda kan beynime sıçramıştı.

    Soobinxbin

❤💬↗️⠀⠀⠀⠀⠀⠀●○○⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


❤💬↗️⠀⠀⠀⠀⠀⠀●○○⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

Hhkai ve diğerleri beğendi

Soobinxbin Night

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀▹▹▹

Soobin konuşmamız lazım.
Yarın her zaman gittiğimiz kafeye gel.

---
Hi manitlerim🥳

Zorlu bir migren gününden sonra merhabaaa ebem sikildi resmen amk ne ağrı çektim bu arada yeonjunun hastalığına benzer hastalık yaiamıştım çok iyi anlıyorym onu gmdlhldlf

Normalde dün atıcaktım yetişmedi bu bölümde biricik kankime teşekkürler Soobini daha ne kadar piç yapabilirim dedim böyle yap dedi biraz fikr geri kalanı bende işte hatam varsa öpüşelim baş ağrısı ile yazdım

Neyse öyle napıyonuz

Yalancıyı sikiyoruz arkadaşlar

Manyak yerim ya

Lo siento - YeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin