Soobin bir süre daha abisinin kolunda ağlamış ve rahatlamaya çalışmıştı. Daha iyi hissettiğinde kafasını kaldırmış ve yere bakmıştı.
Jungkook: Hm anlatıcak mısın şimdi?
Soobin: Her şeyi berbat ettim.
Jungkook: En başından güzel bir şekilde anlatmaya ne dersin?
Soobin: Pekâlâ.... Biz ilk sevgili olduğumuz zamanlar aslında ben Yeonjun'u sevmiyordum...
_____
Soobin en yakın arkadaşının onu çağırdığı parka sonunda giriş yapmış ve etrafta arkadaşını armaya başlamıştı. Heyecanla sağa sola yürüyerek onu bekleyen bedene gördüğünde gülümsemiş yavaşça yanına adımlamıştı. Yeonjun Soobini gördüğünde titreyen elini arkasına saklamış ve Soobin'in gelmesini beklemeye başlamıştı. Soobin yanına geldiğinde gözlerini Soobin'den kaçırmıştı. Soobin ise yine en güzel gülümsemesi ile biricik arkadaşına bakıyordu." Soobin ben şey... "
"Hm? Sen ne güzelim? "
"Ben senden çok hoşlanıyorum Soobin."
Soobin duyduğu kelimeler ile dona kalmıştı. Bunun için çağırdığı aklının ucundan bile geçmemişti. Ne cevap vereceğini bile bilmiyordu, fakat Yeonjun olumsuz bir cevap alırsa eskisi gibi olamayacağını biliyordu. Yeonjun ondan uzaklaşacak eskisi gibi sarılıp ya da birbirlerini öpemeyecek birlikte uyuyamayacaklardı. Yeonjun duygularını daima zirvede yaşayan birisi olmuştu. Soobin ona göre daha sakin birisiydi. Yeonjun bu hoşlantı geçene kadar ondan uzak kalmaya çalışacaktı. Bu süreçte de aralarına soğuk girecekti. Bir daha asla eskisi gibi olamayacaklardı. Soobin bunun olmasından çok korkmuştu. Onu kaybetmeyi asla istemiyordu. Hızla bir şeyler düşünmeye çalıştı. Yeonjun onun gözüne heyecanla bakarken kabul etmeyeceği düşüncesi ile yavaşça gözleri hayal kırıklığı ile bakmaya başlamıştı. Soobin ise o sırada bir şeyler planlamıştı. Eğer şimdi kabul ederse iyi bir sevgiliden çok iyi bir arkadaş olacağını gösterecekti. Bazenleri buluşmalara gitmeyecek, mesajlarına geç cevap verecekti. Böylece Yeonjun ondan hoşlanmayı bırakacak ya da bu süreçte hoşlanmadığını anlayacak tekrar arkadaş kalacaklardı.
"Aynı hisleri beslemiyorsan sorun değil Soobin."
"Hayır, bende senden hoşlanıyorum. "
Soobin'in zorlukla kurduğu cümleden sonra Yeonjun heyecanla Soobin'in boynuna atlayıp sarılmıştı sevgilisine. Soobin için bu durum çok tuhaf olsa da Yeonjun için çok güzeldi.
____
Soobin sevgili olduğu günden itibaren her şeyi abisine anlatmış tepkisini beklemişti. Jungkook kardeşinin yaptıklarını ne kadar saçma bulsa da çok yorum yapamıyordu. O dönem ona aşık olmasa da Soobin'in değişen hislerinin farkındaydı. Yaptığı hatalarının zaten farkındaydı. Birde o yüklenirse Soobin daha zor durumda olacaktı."Öyle bir durum ki ne desem olmuyor. Yaptığın plan az buçuk mantıklı olsa da yaptıkların bundan çok farklı Soobin. "
"Yaptıklarımda haklıyım demedim hiç bir zaman. Tek amacım ona iyi bir sevgili olmadığımı göstermekti. Amacımın doğrultusunda o kadar çok çabaladım ki yaptıklarımın ya da Yeonjun'u ne kadar kırdığımın farkında değildim."
"ne yapmayı planlıyorsun peki?
" Kendimi affettirmeyi. Sanırım Yeonjun'la ayrıldıktan sonra düzgün gitmeyen hayatım bana bazı şeyleri fark ettirdi. "
____
Bu bölüm gerçekten hoşuma gitmedi ama sizi bekletmekte pek mantıklı değildi kurgu başından beri buydu her defasında zaten Soobinin Yeonjun ile arkadaş döneminde iyi olduğunu belirtmiştim neyse ve Soobin de bir kısımda haklı spoi vermek istemediğim için genelde Soobine kızsamda hoşlanmadığın biri ile sevgili olmak zor bunun herkes farkındadır ki bu en yakınınsa daha zor Soobin bu zorluğun altında baya kaldı ama yaptıklarını hiç bir zaman doğru bulmadım neyse