14. Bölüm

155 11 7
                                    

Soobin elindeki son valizini de arabaya yerleştirip  abisine bakmıştı. Sevgilisi ile sarılıyorlardı gözlerini devirip arabaya bindi. Kendisine yardım etmek dışında her işle uğraşan abisi bir yandan da "Hadi Soobin. " diyerek ona söyleniyordu. Abisi ve sevgilisi asla ayrılamadıkları için sevgilisi de onlarla gelecekti. Olayı az buçuk biliyordu ve tabi ki bu konuda o da Soobin'i haklı bulmamıştı.

Soobin: öpüşmeniz bittiyse gidelim hadi.

Jungkook göz devirip kardeşinin ensesine vurdu. Normalde de birbirlerini zorbalayarak anlaşan kişilerdi. Sadece ikisinden birisi mutsuzsa veya ağlıyorsa bu duruma ara verilir ve sorunu çözerlerdi. Ardından ise tekrar eskiye dönerlerdi. Tae ikilinin böyle anlaşmasına alışıktı. Jungkook ile ilk sevgili oldukları dönem evlerine gitmiş ve ailesi ile tanışmıştı. O gün ikisinin arası fazla tuhaf gelmişti fakat zamanla alışmıştı. Jungkook'un ailesi hakkında düşünceleri de iyi yöndeydi. Soobin'i bu olayda desteklemiyor onun haricinde çok seviyordu. Yeonjun ile ilişki olayı haricinde gerçekten iyi bir karaktere sahip olduğunu düşünüyordu. Hatta olayı ilk duyduğunda çok şaşırmıştı. Soobin'den beklenecek davranışlar değildi.

Herkes arabaya bindiğinde Soobin arka koltuğa geçmiş kulaklığını takarak yolu izlemeye başlamıştı. Bir yandan ne yapması gerektiğini düşünüyordu. Yeonjun'un onun yüzünü bile görmek isteyeceğinden şüpheliydi.

Jungkook: Ee plan ne? Nasıl affettireceksin kendini?

Soobin düşüncelerinden uzaklaşarak abisine döndü.

Soobin: Bende bilmiyorum...  Yüzümü görmek isteyeceğinden bile şüpheliyim.

Jungkook: Kapısının önüne otur. Sen kapıyı açana kadar gitmeyeceğim de.

Taehyung: Jungkook! Abartma istersen. Birde karakolluk olsun çocuk. Tacizden ceza yesin.

Jungkook: Bir süre kurtulmuş olurdum en azından...

Jungkook'un mıldanarak söylediği cümleyi Taehyung duymuş yine bağırarak "Jungkook" diyerek uyarmıştı. Abisine göz deviren Soobin konuşmaya dahil olmuştu.

Soobin: Öyle bir şey yapsam yüzüme mont fırlatır camdan beni izlerdi. Arkadaş çevresi ile bu konuyu konuştuğuna da arkadaşları beni dövmeye gelirdi yüksek ihtimal.

Jungkook: Olma ihtimali yüksek. Hepsi senden nefret ediyor.

Soobin: Çok sağol ya. Sanki ben onları çok seviyorum. Ortak buluşmalarına ne zaman dahil olsam hepsi bana iğneleyici gözlerle bakıyor. Yeonjun'u o dönem arkadaşım olarak görüyordum evet ama sevgilisi konumundaydım. Bana o şekilde davranmaları yanlıştı abi. Ne zaman konuya dahil olmaya çalışssam hep laf çakma çabalarındaydılar. Yeonjun'da zor durumda kalıyordu. İyi anlaşmamızı istesede arkadaşları benden nefret ediyordu. Bu durum onu da yoruyordu. Kimse sevgilisinin dışlanmasını istemez. Her buluşmaya giderdim onu zor duruma sokmamak için. Yaptığım plan umrumda olmazdı fakat bu durum bir süre sonra dayanılmaz hâl almaya başladı. Bende gitmemeye başladım. Benim amacım hiçbir zaman Yeonjun'u zor duruma sokmak olmamıştı. "Amacım sadece iyi bir sevgili değilim." izlenimi yaratmaktı. Arkadaşları ilk tartışmalarımızda bile bana cephe almaya başladı. Bu doğru değil abi. Onların amacı ilişkimizi iyi yönde ilerlemesi için tavsiye vermek olmalıydı. İlişkimizin bitmesini söyleyip bana karşı ters davranmak değil.

Jungkook: bu konuda sen haklısın Soobin. En azından biri gelip tartışmayı bir de senden dinlemeli.

Taehyung: bence de. Mesela Jimin ortak arkadaşımız. Bir tartışma olduğunda ikimizden de durumu dinler fakat Sehun sadece onun arkadaşı ama bir durumda o da aynı şekilde ikimizden dinler olayı.

Soobin: Siz uzun süre ayrı kalamıyorsunuz ki. Sabah küsseniz bir saat sonra abimin kucağındasın.

Taehyung: Ya Soobin!

Jungkook: Yalan mı sevgilim?

Taehyung: Yalan mı değil mi evde görürüz Jeon Jungkook.

Jungkook: Sustum.

Abimle Taehyung hyung çok nadir uzun süreli bir ayrılık yaşarlardı. Liseden beri sevgililerdi. İlişkileri o kadar güzeldi ki hep heves ettiğim bir ilişki olmuştu. Uzun ayrılıklarında genelde kıskanma durumları olurdu. Taehyung hyung fevri bir insandı. O sinirli olduğunda abim alttan alır, öper, ya da şaka yaparak konuyu değiştirirdi. Fakat abim sinirli olduğunda canlı bomba gibi olurdu. Ya kavga çıkar ya da ertesi gün Tae hyungun boynu kızarıklıklarla dolu olurdu. O hafta boyunca Tae hyung hep söylenir, abime trip atardı. Gerçekten komik ama sevilen bir çiftler.

____
Eve geldiğimizde valizlerimi alıp odama geçtim. Kıyafetlerimi boşaltmayacaktım. Buradada kıyafetim vardı ama fazla kıyafetten zarar gelmez diyerek getirmiştim bunları da. Odama yerleştikten sonra balkona çıkmıştım. Buradaki arkadaşlarıma mesaj atmıştım. Bir iki güne onlarla da buluşmak istiyordum ama önceliğim Yeonjun'du. Ona kendimi nasıl affeti resim bilmiyordum. Bana güvenir mi onu da bilmiyordum. Oflayarak kafamı balkondaki mermere koydum. İlim asla kolay olmayacaktı...

_____
Hi manitlerim!!!!!
Sizi o kadar çok özledim kiii maalesef ne ilham geldi ne ben boş kaldım anca yetişti
Üzgünüm diğer bölümü daha erken atmaya çabalarım diğer ficleri okuyanlar varsa onlara bir süre daha yb gekemyecek en sevilen fic bu bu bittikten sonra diğerleri

Lo siento - YeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin