oy verip yorum yaparsanız sevinirim.iyi okumalar..
..........
Bir insanın hayatı ne kadar garip olabilirdi.Benim ki kadar olan varmıydı illa vardır.
Kardeşim sandığım insan timimi silah arkadaşlarımı gözümün önünde şehit etti.
Benim hiç bir zaman ailem olmadı en azından biolajik olarak olmadı.
Hayatımda bir Linda kaldı. onuda az kalsın kaybediyodum ve gene kardeşim sandığım insan yüzünden
Gene tek kalıcaktım
Gene biri benim yüzümden can vericekti.
Timim şehit olunca ve bunu kardeşim dediğim insan yapınca bir daha silah tutamadım
Sonra intikam ateşiyle yanım tutuştum bu bir anda oldu hakkariye tekrardan gelince oldu o dağlara tekrardan çıkınca oldu
ve çokta iyi oldu
en azından arkadaşlarımın kanını yerde koymıycam
linda koltukta otururken bende gidip yanına oturdum.
" iyimisin "
" iyiyim ben kendini üzme sende her zamanki şeyler alışkınım ben sen nasılsın "
" iyiyim " dedikten sonra kollarımı açrım oda gelip hemen sarıldı. bi kaç dakika öyle kaldıktan sonra barışın sesiyle Ayrıldık.
" komutanım bölüyorum ama Timur albay telefonda "
barışın elinden telefonu alıp biraz uzaklaştım.
" Emredin komutanım "
" binbaşım nasılsın"
" Sağlun komutanım herhangi bişey yok timle hallettik "
" Güzel, generalden emir aldım çok önemli ve acil bir görev var biliyorum izinlisiniz fakat dediğim gibi önemli "
" Biz hemen geliyoruz komutanım "
" bu arada sizin için lojmanlardam birini hazırlattım kaldığınız ev artık pek güvenli değil ben askerlerden birini yolladım lindayı alıcak siz timle diret karargaha gelin "
" Emredersiniz komutanım "
" Bekliyorum binbaşım hızlı olun " diyip telefonu kapattı.
lindanın yanına gidip konuşmaya başladım
" Bir asker gelip seni lojmana götürecek görev var benim gitmem lazım dikkat et "
" Sende"
lindanın yanından ayrılıp timin yanına gittim kapının orda bekliyolardı.
" GÖLGE toplan" hepsi etrafımda toplanınca konuşmaya başladım.
" Görev var tim biliyorum izinlisiniz fakat önemli bir görev ve bize layık görüldü. Hemen karargaha gidip hazırlanıyoruz , haydi gölge timi hızlı"
××××
karargaha gelmiştik ben karargahın odasına timde hazırlanmaya gitmişti.
Generalin odasına geldiğimde kapıyı çalıp içeri girdim.
" Binbaşı kara emredin komutanım "
" Rahat binbaşı acil bir görev ve gölge timine ihtiyacımız var siz tanıyosunuz zaten binbaşım Şiyar Şahin önemli köylerden birine saldırı düzenlemiş köylüler dayanıyor fakat fazla zamanımız yok en önemliside şiyar denilen it çok şey biliyor ve o iti canlı istiyorum binbaşı kendine hakım ol Canlı getir onu canlı "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY'IN KIZI (eski adı:ASKERİM )
Diversosaskerlikten vazgeçip muhabir olan bir kızın hikayesi canından çok sevdiği mesleğine geri dönmek isterse Eyşan kara kardeşi yüzünden mesleğini bırakan Eyşan kara