oy ve yorumlarınızı bekliyorum
iyi okumalar.
........
" Savaş sadece gölgemiz gözükücek "
" Emredersiniz komutanım "
" Şimdi "
Savaşla aniden okula girdik terörisler silahlarına dokunamadan indiriyoduk çok fazla olmadıkları içinde kolay olmuştu.
" Komutanım yukarı bakıyorum ben "
" Ben hallederim arka bahçeye bak sen "
Savaş Arkaya giderken bende üst kata çıktım.
" şiyaaar çık hadi burdasın biliyorum "
Sınıfları tek tek gezerken bir yandanda konuşuyodum " E hadi ama uğraştırma beni elimdesin zaten "
okulun bir bölümü nerdeyse bombalamadan çökmüştü. burayı eski haline getirmek zaman alıcak gibi
En son sınıfa gelince sıranın altındaki şiyar gerçekten komik duruyodu ben bile en son 5 yaşında böyle saklanmıştım saklandığını falanmı sanıyodu acaba
sıranın oraya gelip şiyarı yakasından tutup çıkardım.
" Yalvarırım bırak beni "
" Yalvar yalvar ama bırakırmıyım bilmiyorum "
" Ne istersen yaparım nolur "
" Ne istersem "
" Ne istersen ama nolur öldürme beni"
demesi ile sıranın üstüne yatırıp yumruk atmaya başladım.
" Ölmeni istiyorum laan öl sende öl "
yumruk atarken sırtıma biri bişeyle vurunca duraksadım bunu fırsat bilip şiyarda bana yumruk attı. bir iki adım sendeleyince yerden taş alıp şiyarın kafasına fırlattım belimden tabancamı çıkartım bana vuran teröristin kafasına sıktım.
şiyar bana doğru geleceği sırada tekme atarak boğazını tuttum.
şiyarı görünce aklıma timim geliyodu onlara işkence ederken o kahkaha atan suratı aklıma geldikçe boğazını daha çok sıkıyodum. şiyarın bana yumruk atmasıyla sınıfın uçmuş olan yerine savruldum aşağıya düşmeme milim kalmıştı.
" Bize engel olamayacaksınız özellikle sen hiç olamayacaksın "
Şiyarın konuşmasıyla dudağımdan akan kanı silerek arkamı döndüm.
" Eminmisin "
" ne"
" Engel olamayacağımdan eminmisin"
ben bu diyoloğu daha iyi biriyle yapmıştım ama şimdi bu ite kaldık.
Şiyar sadece yüzüme bakıyodu oda biliyodu bana engel olamazdı.
şiyarı yakasından tutup duvara çarptım ben bir elimle yakasını tutuyor diğer elimle boğazını sıkıyodum oda benim boğazımı sıkmaya başladı.
onu yasladığım duvardan güç alarak beni binanın çöken kısmına sürükledi. ikimizde en uçta duruyoduk. salak herif geberticek ikimizide tek eliyle bana yumruk atınca ağzıma iğrenç bi kan tadı geldi.
" Türkler seni yetiştirememiş geberip gideceksin burda o canlarını kurtarmak için depelenip durduğun arkadaşlarının yanına yollayacam seni "
bu it damarıma fena bastı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY'IN KIZI (eski adı:ASKERİM )
Aléatoireaskerlikten vazgeçip muhabir olan bir kızın hikayesi canından çok sevdiği mesleğine geri dönmek isterse Eyşan kara kardeşi yüzünden mesleğini bırakan Eyşan kara