5.bölüm

9.4K 373 10
                                    

oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum

iyi okumalar...

                 ...............................

                           *****

Arbada eve doğru gidiyodum. trafik yoktu ama yollar çok ıssızdı bende evin gidip en tenhada olanını seçmişim.en ucuzu da oydu ama

Arabadaki sessizlik linda'nın aramasıyla bozuldu. sessizliğe Alıştığımdan bir anlık irkilsemde çok bekletmeden aramayı cevapladım.

" Efendim"

" Eyşan kaç saattir nerdesin izmirden geliyorum yoksun evine kadar geliyorum gene yoksun Eyşan nerdesin sen "

" Yoldayım şimdi baya bir olaylar oldu eve gelince anlatırım ben sana az kaldı zaten "

" kapıdayım hızlı ol "

Telefonu kapatınca zaten eve gelmiştim arabayı binanın bahçesine parj edip indim.binanın kapısını açar açmaz linda ile göz göze gelmeyi beklemiyodum açıkcası

" Anlat"

"Sakin ol içeri girelim bi"

" Benimde sana anlatıcaklarım var ama önce sen anlat meraktan çatlıycam"

" Senin bana anlatıcağın şeyler genelde kötü oluyor ama "

"Eminim senin anlatıcağın çok iyidir"

Konuşurken eve girmiştik bile linda hemen salona geçip benide arkasından çekiştirdi.

"Şimdi baya olaylar oldu ama en bomba şeyi söylüyorum"

" ya heycanlandırmasana insanı "

" Askerliğe geri dönüyorum"dememle linda yüzündeki gülümseme ile dona kalmıştı.

" Eminmisin yani yapabilecekmisin iyi düşündünmü"

" Hayır hiç düşünmedim bir anda oldu her şey"

" Bence biraz daha düşün ama genede sen bilirsin"

" düşünmeye gerek yok kararımı verdim Eylemi bulmam lazım Aynı kandanız ama daha fazla duramıycam böyle sen ne diycektin"

" konu aslınds Eylem"

" bulundumu noğuldu"

" senin doğduğun hastanede bir terörist patlama çıkartmıştı araştırıyoduk ya "

" yani, Eylemle ne alakası var"

" Bombayı patlatan Aslında Eylem in amcasıymış işin içine terör girince ben dna testi yaptırdım eyşan siz eylemle kardeş değilmişsiniz. eylem eylemin babası akrabaları herkes teröre çalışıyor o yüzden seninde asker olmanı istememişler ama bu iş dahada derin"

" bak sana her zaman gözüm kapalı güvenirim ama bu konu. eminmisin kesin kanıt varmı "

" sende emin ol meslek hayatım boyunca hiç bir şeyden bu kadar emin olmamıştım belgesi belgesine her şey var ben kesin olmasa böyle bişeyi sana söylemem zaten "

" Tamam zaten o kızla kardeş olmam pek mümkün değildi." derin bi nefes alıp devam ettim" iş daha da derin dedin başka ne var"

" Biri seni kasıtlı olarak o ailenin içine sokmuş gerçek aileni bulamıyoruz ama bu yanlışlıkla ola bilecek bir şey değil karışma olamaz çünkü o gün senden başka bebek doğmadı hastanede hadi diyelimki doğdu. Şahin ailesinden-Eylem'in ailesi- bir bebek dünyaya gelmedi"

" ben böyle işin- Eylem benim kardeşim değil"

" değil"

" kanıt göster"

AY'IN KIZI (eski adı:ASKERİM )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin