18.bölüm

5K 184 20
                                    

oy verip yorum yaparsanız sevinirim

iyi okumalar.

..........

Bahçeye çıktığımda gölge timi ve hançer timi bir birlerine değişik değişik bakışlar atıyodu.

Gölge timinin yanına gidip konuşmaya başladım.

" Ben artık dönüyorum başka bir zaman daha mutlu bir sebeple gelirim belki"

" Umarım komutanım yolunuz açık olsun"

" Sağol selim"

Aliye baktığımda hala Tahire tip tip bakıyodu " sanada görüşürüz ali"

" Yolunuz açık olsun komutanım" dedi bana dönerek

onların yanından ayrılıp hançer timinin yanına geldim hepsi arabaya doğru ilerlerken tahir ve ali tekrar bakışmaya başladı bu sefer birbirlerini öldürücek gibi bakıyolardı.

Ben bu çocuğun sinir problemini yeni çözdüm bir kez daha uzaklaştırma almasına müsade edemem

Tahirin koluna vurarak konuştum

" Haydi tahir haydi"

oda arabaya binince bende bindim.arabayı bu sefer gökalp kullanıyordu.

barlas arka taraftan öne doğru eğilerek konuştu " Komutanım gölge timi sizin eski timiniz değilmi neden hala görüşüyosunuz"

" Ben başka time gitsem siz benim eski timim olsanız benimle görüşmeyecekmisiniz "

" Aşk olsun komutanım onlarla bizi birmi tutuyosunuz "

" Sus barlas sus başım çatlıyor"

" komutanım nereye gidiyoruz "

" Nereye sürüyosun gökalp"

" Bilmem öyle yol nereye götürüyosa sürüyorum şuan nereye sürüyim komutanım"

" Yolun sonu nereye çıkıyosa oraya sür gökalp bana ne soruyosun daha " diyip arkama yaslandım

Gökalp bişey anlamamış olacakki dikiz aynasından yalçına baktı. Bende biraz uyumak için gözlerimi kappattım.

Ama bu kadar uyuyacağımı beklemiyodum.

En azından gözlerimi hatayda açmayı beklemiyodum.

Helikoptere binerken uyanmamışım biri beni aodama kadar taşımış allah razı olsun ağır biriyim biraz ondada uyanmamışım.

beni nasıl asker yaptılar bilmiyorum.dağda uyurken saldırıya uğrayıncada uyanmam herde üstüme bomba düşünce anca ahirette açarım gözümü.

Sabah olunca uyanıp üstümü giyindim benim sabahımda güneş doğmadan saat 4 te oluyor.

Aklıma timle uzun zamandır içtima yapmadığım geldi.ben uyuyorum diyede kesin uyanmadılar.

Timin kaldığı odaya hızlıca girip ışıkları açtım tahmin ettiğim gibi hepsi camış gibi yatıyor kapının yanında olan demir dolaba hızlıca vurdum.

" Kalkın kalkın hadi"

Hepsi bir anda sıçrayarak uyandı iki kişi hariç gece odada yoktu barlasta hala yatıyodu.bunun uykusuda benden ağır diyicem komik olucak onun yanına gidip masada olan sürahiyi aldım

bismillah

barlasın üstüne suyun hepsini boşaltınca öksürerek uyandı.işlem tamam

" TİM İÇTİMAYA HAZIR OL "

AY'IN KIZI (eski adı:ASKERİM )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin