6.bölüm

8.8K 367 11
                                    

Yeni bölümle herkese Merhaba!!!

oy verip yorum yaparsanız sevinirim

iyi okumalar..

.............

****

Adliyeye gelip Linda'nın odasına çıktım içeri girince linda ayağa kalkıp bana bir dosya uzattı.

" işim erken bitince tekrar kontrol ettim sende detaylıca bak atladığımız bişey olmasın"

Elindeki dosyayı alıp koltuklardan birine oturdum.Lindada yanına oturup dosyanın içinden bir kağıt çıkarttı.

"Bu dna testi izmirdeki doktorlara güvenemedim o yüzden bursaya gönderip ordaki doktoruna yaptırdım"

" Ben bunlardan bişey anlamıyorum sonuç ne "

" Şöyle söyliyim % 99 her hangi bir kan bağınız yok hatta bunlar türk bile değilmiş kardeş olmanız imkansız yani"

linda bu sefer dosyanın içinden bir fotağraf çıkarttı

" Bombayı patlatan adam iyi bak daha önce gördünmü"

" Evet gördüm küçükken hayal meyal hatırlıyorum bizim eve gelmişti arka bahçede telefonla konuştuğunu hatırlıyorum. çok küçüktüm başka bişey görmüşsemde hatırlamam zaten"

"Güzel emindik zaten şahinlerle- Eylem'in ailesi- bi bağı olduğundan kesinleşmiş oldu"

Linda dosyayı toplarken konuşmaya başladı

"Bütün aile silah kaçakçılığı yapıyor alıp satıyolar ayriyetende teröre çalışıyolar çoğu kez ihbar alınmış ama delil yetersizliğinden pek bişey polislerde ve kendilerini arka planda tutuyolar suçu başkasına atıp işten sıyrılıyolar savcılık sadece bu kadar biliyor ama içlerinde bir örgüt olduklarınıda düşünüyoruz"

" Baya büyükler yani"

" büyükler ama ortaklarıda çok tek çalışmıyolar kademe kademe küçülüyolarmış şahinler kaçıncı kademe bilmiyorum ama bizim avımız en yukardaki"

" kurt avını her zaman kusursuz bi şekilde avlar öyle bi çöküceklerki kademesi kademesine"

" Hepsi bir birine bağlı zaten yani en yukardakini vurursak diğerlerinide vurmuş oluruz"

" Güzel ama daha fazla bilgi şart kim olduklarınıda bilmiyoruz"

"Daha çok araştırıp buluruz, Sen ikna oldunmu"

" Oldum geriye ne kaldı"

" Benden bu kadar geriyede senin intikamın kaldı soylarını kurut onların madem aynı soydan değilsiniz soylarını kurut kardeşim"

" Öylede yapıcam başka bi şey varmı eve geçicem sonra Albay sınav falan yapıcakmış "

" Yandın desene, sen git dinlen dün uyuyamamışsındır ve dağda olan o kış uykusu hayalini gerçekleştir"

Şaşırmış gibi yaparak " Aklımı okuyosun"

*******

Saat:05:02

Adliyeden çıktıktan sonra eve gidip yatmıştım ben bir iki gün uyumayı planlıyodum ama telefonumun sesi bunu bozdu

Telefonun çalmasıyla yerimden doğrulup telefonu Aldım saat sabahın 5'i ve Timur albay arıyor daha fazla bekletmeden telefonu açtım.

"Albayım"

" Hazırlan hemen karargaha gel buçukta burda ol"

deyip yüzüme kappattı.

AY'IN KIZI (eski adı:ASKERİM )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin