21.bölüm

4.3K 186 9
                                    


oy verip yorum yapmayı unutmayın.

iyi okumalar...

                           ............

" Çok tanımassın belki ama duymuşsundur onur soyran"

" Tanıyorum tabi komutanım hayranıydım deli kurt lakaplı herkes tanır nerdeyse teröristlere kök söktürüyodu şehit olduğunu duyunca çok üzülmüştüm hiç yüz yüze görme şansım olmamıştı şimdi nişanlısıyla aynı timdeyim "

" Kader işte yalçın ne yapıcaksın ama alındım ben o zaman binbaşıydım o yüzbaşıydı beni bu kadar sevmiyomuşsun"

" Ama komu-

" Sus bişey deme alındım çok alındım "

Yalçın bişey diyeceği sırada yanımıza yiğit geldi " Komutanım nöbetleri değişelim isterseniz sizde dinlenin"

" Daha yeni başladık nöbete yiğit sen dinlen biraz daha "

" Komutanım uyku tutmuyor bari nöbeti ben tutuyım "

" Yalçınla değişin bizde senle konuşalım biraz nöbet tuttuğum herkese içimi döküyorum "

" Bende daha tutardım komutanım gökalple değişselerdi"

" Haydi teğmenim dinlenin siz iyi istiraatler "

" Peki komutanım iyi nöbetler" diyip yanımızdan ayrıldı.

" Gel bakalım yiğit uykunu kaçıran ne " dedim bir andanda ayağa kalkıp etrafı kolaçan ettim.

" Pek uyuyamam ben komutanım bir dağda olunca her an tetiktesin gözüne uyku girmiyor "

" O zaman dağdada uyumayı öğrenmen lazım ben her türlü uyurum mesela dağydı şehirdi fark etmiyor uyurkende tetikte olmayı öğren"

" İstesemde olmuyor komutanım uyumamak daha iyi geliyor banada"

" Banada uyumak iyi geliyor senin ömrün artık dağlarda geçicek buna başta sen kararverdin zaten dağdada her an tetikte kalarak uyumayı bilmen lazım hiçmi uyumıycaksın bazı görevler yıllar sürüyor kaç yıl uyumadan durabilirsin"

" O zamanda kendiliğinden uyurum heralde komutanım hiç o kadar uzun bir göreve çıkmadım"

" Artık benim timimdesin görev haftalarda sürer aylarda sürer yıllarda sürer çöz yani şu uyku konusunu "

" Emredersiniz komutanım hallederim "

" Sizede tavsiye verilmiyor hemen emire geçiyosunuz"

" Ne diyimki komutanım"

" Yada boşver sen devam et emredersinize hoşuma gidiyor "

" Emredersiniz komutanım" diyince kendimi tutamayıp kahkaha attım.

" Of yiğit ya alemsin valla "

.............

yarım saat sonra tahire nöbeti devredip gecenin yanına geldim gökalple bengüde nöbet değiştirmişti.

" Barlas durumu ne"

" Kan durdu komutanım ama ağrısı çok "

" barlas gökalp siz burda gece ile kalın biz bi kontrol edip gelelim gecede daha fazla yorulmasın"

"Emredersiniz komutanım"

" Yalçın haber ver herkese gidiyoruz"

Diğerleri ile beraber ilerlemeye başladık. bir kaç kilometre kalmıştı.

AY'IN KIZI (eski adı:ASKERİM )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin