Bazen üzerimize sardığımız bir yorgan gibi tüm güzel ve saf duygularımızı koruyan bir yorgan gibidir çocukluğumuz.Masumca sohbetlerin ,sımsıcak sarılmaların ,küçük şeylere gülmenin çok da kolay mutlu olmanın adıdır. Yağmur çok önemsenen duyguları dikkate alınan ya da şımartılarak bir çocukluk geçirmedi ki şikayetleri olsun.Ama çok istediği bir şey vardı okula gitmek .İnsan bazen çok acele eder ya hayata onun bu özelliği ilkokula erken başlamasına neden oldu. Kendinden sadece birkaç yaş küçük halası okula gittiği için okul ona hayallerin diyarı ya da oyun parkı gibi geliyordu. O da gitmek istiyor her fırsatta annesine yalvarıyordu onu okula göndermesi için.
Anne Kamuran Hanım bu ısmarlama fazla dayanamadı ve onu henüz beş yaşındayken okula kayıt ettirdi
O gün aslın Yağmur'un hayatında belki de ömür boyu yer edinecek okul serüveni de başlamış oldu. Çok heyecanlıydı biraz da korkuyordu.
Okula geldiklerinde okul Müdürü Satılmış Bey onları karşıladı.
Anne Kamuran Hanım : Ben kızımı okula kaybettirmez istiyorum .Bunun için ne yapmam gerekiyor .
Satılmış Bey: Yaşı kaç kızımızın?
Kamuran Hanım: Henüz beş yaşında ama bir yıldır okula gitmek istiyorum beni okula gönder anne diye yalvarıyor.
Satılmış Bey:Kızımızın adı ne ?
Kamuran Hanım: Yağmur
Satılmış Bey: Yağmur okula gitmeyi çok mu istiyorsun ?
Yağmur: Her şeyden daha çok istiyorum.
Satılmış Bey: Yaşı çok küçük ama bir yıl olmadı kayıt yaptırmadan okula gitsin başarırsa kaydını yapalım?
Kamuran Hanım: Çok teşekkür ederim müdür bey .
O gün Yağmur için hayatının her zerresine silecek olan okul serüveni başlamış oldu.
Okulun açıldığı ilk gün gelip çatın da Yağmur siyah önlüğü giydi ,annesinin ördüğü yakalığı taktı , beyaz çorapları ayaklarına geçirdi ,beyaz kurdelalarını da kıvır kıvır saçlarına yanlardan taktı. Çok şirin olmuştu. Ama çok heyecanlıydı. Okulun nasıl bir yer olduğunu hep merak ediyordu.
Okula annesi ile geldi.Okulun ilk günü birçok çocuk Anne ve babalarıyla okulda hazır bulunuyorlardı.Çocuklar şaşkın şaşkın etraflarına bakan minik kuşlar gibiydiler. Yağmur etrafını izlerken okulun koridorlarında bir çığlık koptu. Bir çocuk okumak istemediği için babasına karşı geliyordu.Babası okula gideceksin dedikçe o gitmeyeceğim diye diretiyor.
En sonunda baba çocuğu okul koridorunda tekme tokat döver.Buna şahit olan Yağmur okula gitmek istediği için pişman olur.Okuldan kormaya başlar,sınıfa girer bütün çocuklar ağlıyordur.Yağmur ağlamak istemese de ağlamak gerektiğini sanır ve ağlar.Okulun ilk günü annesi ile okul da kalır.Ertesi gün ilk sınavını kendisi verir. Yalnız olarak ilk günü umduğunudan da güzel geçer ,ilk gün karmaşasından sonra dingin bir hava hakim olur okulda.Arkadaşlar edinir ve güzel bir gün geçirir.Okul olduğundan da güzel gelmeye başlar,ilk günün kötü görüntüsü zihninden gitmeye başlar. Yağmur okulda da oldukça başarılı olur ve küçük yaşına rağmen okula asil kaydı yapılır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kadın Yaratmak
AdventureGerçek bir hayat hikayesidir.Hayallerle dolu bir hayata atılmak isterken gerçeklerle yüzleşen kırık bir kalbin mucizevi dönüşü elimizde dokunmak kadar yakın bir o kadar da uzak aşkın tuzaklara örülü hikayesi. Ruhları birbirine örülü bir ayrılık kim...