Geleneksel hayatın kurallarıyla büyüyen insanlar kolay kolay bunların etkisinden kurtulamazlar . Baba Mustafa Bey bu kuralları doğru kabul eden ,bunların dışına çıkmayı reddeden bir yapıdaydı.Yağmur babasını çok seviyordu ama hayat duygularımızı dönem dönem değiştirebilirdi.Mustafa Bey geleneksel aile yapısında evin en büyük erkek çocuğuydu . Bundan dolayı hem kendi çocuklarına baba hem de kardeşlerine bir ağabey olmak zorundaydı. Mustafa Bey 'in babası da aynı yollardan geçtiği için armut dibine düşer hesabı babasının yaşantısını benimsedi Mustafa Bey evin tüm dertleri başındaydı. Hem kendi dükkanına bakacak hem de babasının mobilya dükkanın da çalışacaktı.Kendisi elektriğin ilk geldiği dönemlerde elektrik ustası olduğu için çok para kazanıyordu. Ama bu parayı kazanmak kadar korumakta önemliydi. Ablasının kocası Recep çok tehlikeli bir adamdı. Civarda dolandırmadık kişi bırakmamıştı.Bundan yıllar önce Mustafa Bey' i bir ustanın yanına çırak olarak vermesi Mustafa Bey' in belini büküyordu.
Ablası da Mustafa Bey 'in sorumluluğundaydı.Kocası para kazanmayınca sürekli Mustafa Bey' den para istiyor geri de ödemiyordu. Artık Mustafa Bey' den para istemeyi alışkanlık haline getirmişti.Bu zaman içinde kendi evinin gelir gider dengesini de bozdu. Bu para verme işi çocuklarına bakamama noktasına getirdi Mustafa Bey' i. Karısı Kamuran Hanım bu durumdan şikayet etmeye bu şikayetler de zamanla aralarında kavgaların çıkmasına sebep oldu.
Çıkan kavgalar Yağmur ve Bulut' u korkutuyor ,evin büyükleri ise bu kavgaları uzaktan seyretmekle yetiniyordu.Alınan paralar geri gelmedikçe Mustafa Bey girdiği çıkmazdan kurtulamayarak kendini alkole verdi ve gecenin bir vakti geldiği evinde yatağa uzanmış bir haldeyken kafasını duvara vurmaya başladı. Her vuruşunda çocuklar daha çok ağlıyorlardı.Anne Kamuran Hanım duvar vurmasın diye ellerini duvar ile Mustafa Bey in kafası arasına koydu ama nafile bir taraftan ,Mustafa Bey ölmek istiyorum diye bağırıyordu.Bu seslerin duyulması üzerine Kayınvalide ve kayınpeder geldiler Mustafa Bey' i durdurdular ağzından kanlar gelen Mustafa Bey o gece uyuyakaldı. Kayınpeder de benim oğlumu bu duruma düşüren herkesi bu evden koyacağım. O şerefsiz damadı da öldüreceğim .diye etrafa bağırıyordu. Kamuran Hanım 'ın suçu yoktu ama insanlar en çok gücü yetkilerini ezerler hesabı ona yüklendiler.Ertesin gün Mustafa Bey kendine geldi ama yaşananlar herkesin hafızasına silinmeyecek şekilde kazındı.Yağmur babasını tanıyamamıştı insanların ne durumlara sürüklendiğini o küçük yaşında anlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kadın Yaratmak
AdventureGerçek bir hayat hikayesidir.Hayallerle dolu bir hayata atılmak isterken gerçeklerle yüzleşen kırık bir kalbin mucizevi dönüşü elimizde dokunmak kadar yakın bir o kadar da uzak aşkın tuzaklara örülü hikayesi. Ruhları birbirine örülü bir ayrılık kim...