Yıldızları parlatmayı, satır aralarını doldurmayı unutmayalım.☆
1. BÖLÜMKanun Kaçakları
21 Ağustos 2023
Elimdeki kalemi çevirmeye devam ederken tekrar gözlerimi sınıfın içinde gezdirdim.
Derin bir nefes verdim, her şey büyük bir şakadan ibaret gibiydi.
Olursa ne olur diye hiçbir zaman düşünmek aklıma gelmeyen bir olay yaşıyordum şu an, lisenin ilk üç senesinde kanlı bıçaklı olduğumuz nam- ı diğer Siyah Kolej'i öğrencileri ile aynı okuldaydık.
Daha kötüsü en hazzetmediğim grup ile aynı sınıfı paylaşıyorduk. Bunu müdürlerimizin özellikle ayarladığına en az adım kadar emindim.
Samet Acar ile göz göze geldiğimde sinir bozucu bir şekilde gülümsedim, göz devirdiğinde önüme döndüm. Hazzetmediğim diye belirttiğim grubun elebaşı olurdu kendileri.
Bir de çok gerek varmış gibi üç haftalık oryantasyon haftasını zorunlu tutmuşlardı, yoklama alınıyordu.
Birden herkes ayaklandığında kapıldığım düşüncelerden çıktım.
"Konferans salonuna iniyormuşuz." Dedi, Zeynep. Ayağa kalktım hep beraber sınıftan çıktık, merdivenlere yöneldik.
Konferans salonunda en arkadaki koltuklara geçip yerleştik, iki yanımda Rüya ve Zeynep önümüzde Berke ve Yaman oturuyordu.
Aslına bakarsanız tüm herkesin 12. sınıf olması eğlenceli gözükmüyor da değildi, bu kalabalık halinde düzenlenecek alkollü partiler demekti. Ama o partilerde Siyahlılar'ın da olması işte işin can sıkıcı kısmıydı.
"Hoşgeldiniz gençler." Mikrofon, sahnedeki Beyaz Kolej'inin müdüründeydi. Henüz normal okullar açılmadığından, yeni otoriter müdür gelmemişti. En sorunlu olan okullar Beyaz ve Siyah liseleri olduğundan onların müdürleri bu Rengarenk Okullar adını verdikleri kolejin sorumlusuydu, evet hayal güçleri oldukça kuvvetliydi.
"Öncelikle buradaki ilk günümüz olduğundan size kısa uyarılarda bulunmak istiyorum. Sözlerim, Beyaz ve Siyah Koleji öğrencilerinedir ama Mavililer sizin de adınızı az duymadık." Müdürün bahsettiği Mavi Kolej'i öğrencileri genelde kendi aralarında sorunluydu. Bizim okulda böyle olaylar çok olmuyordu çünkü güçlerimizi birleştirip karşı okulla kapışmak daha cezbedici geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALEMDEN SİLAHA
Jugendliteratur"En büyük aşklar nefretle başlamaz mı zaten?" "Hayır, en büyük nefretler aşkla başlar Samet." ☆ Yaklaşık bir yıl kadar önce elimde kalem vardı, onu ince parmaklarım arasında çevirerek sıkıntımı gidermeye çalışıyordum. Şimdi ise avucumun içinde çevir...