2. BÖLÜM

184 20 39
                                    


Yıldızları parlatmayı, satır aralarını doldurmayı unutmayalım

☆

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


2. BÖLÜM

Köstebek


"Oh! Sonunda buradayız." Dedi, kendini yatağın üzerine bıraktı Rüya. Ben de yatağımın üzerine oturup bağdaş kurdum.

"Otel güzelmiş yalnız." Diyerek minibarı açtı Zeynep, bomboştu.

"Buzları atalım buzluğa, akşam parti var biliyorsunuz." Dedim, sırıttığımda Zeynep dolabın içindeki boş buz kalıplarına içme duyu doldurmaya başladı.

"Şu Özge işini halledelim artık." Dediğimde ikisi arasında gözlerim mekik dokuyordu. Özge'den aşırı kıllanmıştım bir an önce açığını bulup Zeynep'in hayatından çıkarmak istiyordum. Hiçbir Siyahlı'ya güven olmazdı.

Rüya kafasını bana çevirdi. "Nasıl halledeceğiz?" Diye sorduğunda gözlerimi Zeynep'e çevirdim.

"Zeynep Özge'yi ara, onu buraya çağır. Üç kişilik oda kalmadığı için ben tek başıma oda tuttum falan bir şeyler de ve buraya gelmesine ikna et." Zeynep kafasıyla beni onaylayıp telefonunu eline aldı. Özge'yi aramak için tuşlayıp yatağın üzerine bıraktı.

Telefon uzun süre çaldı fakat açan olmadı. Birkaç saniye sonra Özge Zeynep'i aramaya başladı.

Hep aynı şeyi yapıyordu. Bu bile şüpheliydi amına koyayım!

Zeynep aramayı kabul edip hoparlöre aldı.

"Tuvaletteydim yetişemedim, pardon canım."

"Sorun değil. Sana şey diyecektim, hani sen bana Mira Hoca'nın köstebek olduğunu söyledin ya, ben de sana sizin okuldaki köstebeği söylemek istiyorum. Kendine dikkat edersin."

"Aaa tamam olur!" Fazla heyecanlı gelen sesi ile kaşlarımı çattım.

"Ama adını bilmiyorum sen benim odaya gel. Sonra sizin okulun sayfasını açıp sana çocuğu gösteririm." Bir iki saniye karşıdan ses gelmedi.

"Elifler odada yok mu?"

"Ha yok hayır, üç kişilik oda kalmadığı için ben onlardan ayrı oda tuttum."

"Zeynep seninle arkadaş olduğumu Elif bilmiyor değil mi? Bilirse sıkıntı çıkarabilir." Dediğinde Özge burun kıvırarak Zeynep'e baktım ve gözlerimi devirdim. Kız çok kasıyordu.

"Yok canım! Senden iyi ben biliyorum Elif'i, merak etme sen. Oda numaram 265, bekliyorum."

"Tamam, geliyorum." Dedi Özge ve arama sonlandı.

KALEMDEN SİLAHAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin