Yıldızları parlatmayı, satır aralarını doldurmayı unutmayalım☆
[ Elif Yıldırım ]
3. BÖLÜMParmaklıklar
28 Ağustos 2023Dışardan gelen sesler ile gözlerimi araladım.
Hafif uyku kadar lanet bir şey var mıydı acaba?
Odada adım atılsa bile uyanırdım o derece hafifti uykum. Bizim kızlara çevirdim bakışlarımı. Çift kişilik yatağın eksileri, birbirlerine girmişlerdi.
Aniden başka odaya geçmemiz gerekince öğrencilere özel ayarladıkları odalardan birine değil de aile odasına almışlardı bizi. Çift kişilik ve tek kişilik birer yatak vardı.
Yerdeki oda terliklerini ayağıma geçirip ayağa kalktım. Televizyonun yanındaki aynadan kendimle bir kaç saniye bakıştıktan sonra tuvalete girdim. Rutin işlerimi halledip tuvaletten çıktım. Tekli koltuğun üzerindeki dün gece üzerimden çıkarıp fırlattığım sweatimi alıp üstüme geçirdim.
Odadan çıkıp Berkeler'in odasına doğru ilerledim, aynı kattaydık. Odalarına yaklaştığımda kapı şiddetli bir şekilde açıldı. Yaman, hızlı bir şekilde merdivenlere koşmaya başladığında peşinden Berke çıkmıştı.
Fakat Berke'nin üstü çıplak, altında ise sadece donu vardı.
Kahkahama engel olamayarak ben de peşlerinden koşmaya başladım. Nefesim yettiği kadar "Berke dur!" Demeye çalışıyordum fakat gülmekten doğru düzgün konuşamıyordum.
Otelde dört döndük, Berke ara sıra "Yaman dur lan!" Diye bağırıyordu. Yaman ise durmayacağına yemin etmiş gibiydi. Şuan ise lobideydik. 3 kişi birbirimizi kovaladığımız için oldukça dikkat çekmiştik. Tabii dikkat çekmemizin sebebi kovalamaca oynamamız değilde Berke'nin donlu olması da olabilirdi. Bir ara bir kaç kişi daha peşimizden koşmuş sonra nefesleri kesildiği için bırakmışlardı.
Yaman lobide ortadaki koltukların etrafında dönmeye başladığında Berke hala onu kovalıyordu ben ise durup yere oturmuştum. Nefes almaya çalışıyordum.
Kahkaha atarken nefes almak oldukça zordu.
Yaman yön değiştirdiğinde kalkıp peşlerinden koştum fakat bu seferki hiç uzun sürmedi. Berke koşarken bir kıza çarptı ve birlikte yere düştüler. Yanlarına yaklaştığımda hala kahkaha atıyordum. Yaman yanıma geldiğinde o da kahkaha atıyordu.
Kahkahalarım Berke'nin üzerine düştüğü kızı görmem ile son buldu.
"Yapacağın işi Berke!" Diyerek onu omzundan tutup geri çektim. Çünkü az önceki pozisyonda Ecrin yere uzanmıştı Berke de onun üzerine uzanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALEMDEN SİLAHA
Teen Fiction"En büyük aşklar nefretle başlamaz mı zaten?" "Hayır, en büyük nefretler aşkla başlar Samet." ☆ Yaklaşık bir yıl kadar önce elimde kalem vardı, onu ince parmaklarım arasında çevirerek sıkıntımı gidermeye çalışıyordum. Şimdi ise avucumun içinde çevir...