Otevřely se dveře od chalupy. Několik mužů v ní se okamžitě postavilo s připravenými zbraněmi. Kromě jednoho. Toho nejmladšího. Ten seděl bez hnutí za starým stolem úplně vzadu v chalupě, loktama o něj opřený, a propaloval jeho dřevěnou desku pohledem. Nepohnul se ani tehdy, když si muži uklidili zbraně. Byl to jen Jack. A to černovlasý za stolem už věděl. Věděl o nově příchozím už tehdy, kdy se přibližoval k chalupě.
„Ahoj, Yoongi." pozdravil Jack se škodolibým úsměvem černovláska za stolem. Yoongi mlčel. Nepohl se ani o píť. Ani se na něj nepodíval.
„Hádejte, koho jsem viděl..." otočil se ke všem Jack, když usoudil, že Yoongi nepromluví. Nebylo by to poprvé.
„Korunního prince Taehyunga a jeho ochránce Jungkooka." skočil mu do řeči Yoongi, který se opřel o opěradlo židle a na místo, kde měl opřené lokty si položil nohy.
„Sledoval jsi mě? Pamatuj na svoji rodinu. Na svoji milovanou sestru. Můžeme je všechny do jednoho okamžitě zabít."
„Nezradil jsem vás. Nechte moji rodinu napokoji a já vám pomůžu. Tak zní naše dohoda, nebo ne? Tak mě poslouchejte. Protože já vím, co vy ne." řekl nevlídně Yoongi a v jeho očích se nepatrně zaleskla obava a nesouhlas s vlastními slovy. Nechtěl jim pomoct. Ale musel.
„Pouč nás tedy." řekl Jack, opřel se o stěnu a založil si ruce na prsou. Všechny pohledy se stočily na mladého černovláska. Moc dobře znali Yoongiho schopnosti. Proto ho taky chytili a donutili ho jim pomáhat. Potřebovali někoho stejně dobrého jako je Jungkook. A tady ho mají.
,,Měl podezření, že jsi ho sledoval, Jacku, proto se vrátil podruhé do lesa a po západu slunce při cestě zpátky potkal prince, který ho sledoval. Viděl jsem ho, jak se Taehyung plíží tmou, viděl jsem, jak ho Jungkook našel. Než jsem se k nim stačil dostat, ujeli mi na Jungkookově koni. Jungkook už má podezření, že je něco v nepořádku. Bude opatrnější. A nebude zbytečně ryskovat." řekl Yoongi. Teď jim ale trochu lhal. Ano, viděl Jungkooka i Taehyunga, ale mohl je i přes tu nemalou vzdálenost, která je dělila, okamžitě oba na místě zabít. Klidně i najednou. Mohl.. Ale nedokázal to. To ale Jack a ostatní nemusí vědět.
,,Asi máš pravdu. Nelituju, že jsme spolu začali spolupracovat." usmál se Jack a Yoongi něco potichu zavrčel. Nechtěl Taemu ani Jungkookovi ublížit. Nechtěl je zabít.
Poznámka autora:
Objevuje se tu nová postava. A spolu s ní i nezodpovězené otázky, které visí ve vzduchu.
Jak to vlastně s Yoongim bylo? Co ho donutilo se přidat k Jackovi? Proč mu princ a jeho osobní ochránce nejsou lhostejní? A proč byl Jackovým cílem právě Yoongi?
ČTEŠ
V pasti - Yoongi (2. díl)
FanfictionBěžel jsem lesem. Jungkookův luk jsem v pravé ruce křečovitě držel, na zádech mi v toulci zůstávali poslední šípy, přesto jsem je nepoužil. Mých pronásledovatelů bylo mnohem víc, nemohl jsem si dovolit se zdržet střelbou. Přidal jsem do už tak rychl...