Když očividně usoudil, že mám cucfleků na hrudníku teda jo požehnaně, přesunul se níž k mým bradavkám. Ruku, kterou mi doteď zacpával pusu, stáhl a zatímco mi jednu bradavku sál a sem tam i jemně okusoval, onou volnou rukou mi začal prsty dráždit tu druhou.
Snažil jsem se sebou trhat a pořád jsem volal o pomoc, ale sem tam mi i přes mnou nevoli unikl sten.
Konečně přestal aspoň s tímhle, ale pak mě přetočil na břicho a sedl si opět obkročmo hned pod můj zadek na stehna. Vykopl jsem dozadu* nohama a snažil se ho "kopnout" patama, ale byl moc daleko a já se ho maximálně lehce dotkl.
Začal mi mačkat zadek a když jsem úspěšně tlumil zkousnutým spodním rtem steny, ještě přitvrdil. Začal jsem i přes zkousnutý ret až bolestně sténat.
Přestal jsem se snažit volat o pomoc, protože mi došlo, že je tohle opravdu k ničemu a místo toho jsem ho začal mezi steny zase prosit, aby přestal.
Zmírnil, ale pak jsem ucítil jeho rty na mých bedrech. Začal mi tam dělat další cucáky a rukama se z mého zadku přesunul na můj pas, který hladil a sem tam mi stiskl boky, než zahákl prsty za lem mých kalhot, na čež moje prosby nabyly na zoufalství a intenzytě a znovu jsem začal volat o pomoc.
Rty se začal přemysťovat výš a pomalu začal tahat prsty za lem kalhot k němu a pomalu přidával na síle, až jsem cítil, že jdou (hodně) pomalu dolů. Podíval jsem se na svá pouta a snažil jsem se dál onen pevný uzel rozvázat, ale ani takhle jsem toho nebyl schopný. Nehledě na to, že jsem na vázání uzlu přes slzy ani pořádně neviděl.
Křičel jsem prosby, aby přestal, volal jsem dál o pomoc a po vykašlání se na snahu uzel rozvázat jsem trhal rukama víc, ale i tak mě už přepadal pocit, že je všechno beznadějný.
Už jsem to chtěl vzdát. Možná bych ho naštval a totálně by mě kvůli tomu zničil. Už jsem měl opravdu pocit, že bude lepší se podvolit a přijmout něco pro mě tak nepřirozeného a nepříjemného, ale...**
Poznámka autora:
*Pokrčil nohy v kolenech.
**...ale... Ale nic. Hovno. Zatím... ; )Pište do komentů, co si myslíte, že se stane v příští kapči. Bez toho ji nevydáme, chtěly bychom porovnat vaše nápady s těmi našemi a možná se i necháme inspirovat a něco málo změníme. ; )
ČTEŠ
V pasti - Yoongi (2. díl)
FanfictionBěžel jsem lesem. Jungkookův luk jsem v pravé ruce křečovitě držel, na zádech mi v toulci zůstávali poslední šípy, přesto jsem je nepoužil. Mých pronásledovatelů bylo mnohem víc, nemohl jsem si dovolit se zdržet střelbou. Přidal jsem do už tak rychl...