Yoongi se ukryl za křovinou u potoka. Trpělivě vyčkával, až se objeví Jungkook a Tae. Nečekal dlouho.
Prvně přišel Jungkook. Zůstával opodál od místa, kde se s Taehyungem normálně setkávali, schovaný za stromem. Yoongiho si nevšiml. Ten ho ale viděl. Všiml si výrazných cucfleků na Jungkookově krku. Co se stalo?
O chvilku později dorazil Taehyung na svém koni. Sesedl z něj a rozhlédl se.
,,Jungkooku?" hlesl s podtónem obavy a starosti, ,,Jungkooku, jestli jsi tady, je mi to strašně líto. Já o tom nevěděl. Nemělo se to stá-"
,,To je v pořádku." řekl dost vyčerpaně a pořád trochu ostražitě Jungkook a vyšel zpoza stromu, aby ho Taehyung viděl a udělal k němu pár kroků.
,,Jungkooku.." hlesl s mírným pousmáním úlevy, že Jungkook opravdu přišel a s mladším se objal.
,,P-promiň mi to." řekl tiše Taehyung, když se od sebe odtáhli, s pohledem na Jungkookovy cucfleky na krku, které byly jako jediné z mnoha dalších vidět.
,,Ty za to nemůžeš." zkusil ze sebe Jungkook vytlačit mírný vlídný úsměv, ale únava z probdělé noci mu to neusnadňovala, ,,Už se ale do hradu nevrátím." řekl a Yoongi se snažil pobrat souvislosti, než by mohlo být pozdě.
Taehyung mírně vykulil oči.
,,Ni-nikdy? Kvůli mému otci?"
,,Dokud bude žít na hradě, já budu žít v lese. Promiň mi to."
Taehyung otevřel pusu, že něco řekne, ale pak ji zase zavřel.
,,Hodně jsem se s ním pohádal." sklopil hlavu Taehyung a nenápadně si stáhl trochu níž košili, která mu zakrývala pár modřin na trupu. Hádka zašla tak daleko, že se i trochu poprali. Poslední, co Taehyung na svého otce zařval, bylo, že ho nenávidí, než Taeho odvlekli stráže. Zamčeli ho na příkaz krále v jeho pokoji a ráno Taehyung utekl oknem.
,,To mi je líto. Promiň." objal ho mladší a Taehyung mu objetí opětoval - Yoongi zesmutněl. Taky by chtěl Taemu všechno skutečně vynahradit. Nežárlil na Jungkooka. Nenáviděl se.
,,Ty se nemáš, za co omlouvat. Nevěděl jsem, že je.. Gay." řekl Taehyung a Yoongimu všechno docvaklo.
Král dělal něco Jungkookovi - Jungkook byl nesvůj. Pak král udělal Jungkookovi ještě něco horšího - Jungkook utekl z hradu. A ty cucfleky.. Ty musí být královy.
Pak si Yoongi ale uvědomil další bonus - Taehyung se se svým otcem rozhádal. Taky na tom není dobře. Což znamená, že o to lehtší budou mít Yoongi a Jackovi muži práci.
Když toho Yoongi správně využije...
Poznámka autora:
V příští kapitole se všechno zvrtne, takže to chce teda jo podporu. Blížíme se už pomaloučku ke konci a pak se můžete začít těšit na 3. díl. Rozhodly jsme se z tohohle udělat menší sérii a kdoví? Možná někdy vznikne i 4. díl. To se už ale nechte (popravdě i spolu s námi) překvapit. ; )
ČTEŠ
V pasti - Yoongi (2. díl)
FanfictionBěžel jsem lesem. Jungkookův luk jsem v pravé ruce křečovitě držel, na zádech mi v toulci zůstávali poslední šípy, přesto jsem je nepoužil. Mých pronásledovatelů bylo mnohem víc, nemohl jsem si dovolit se zdržet střelbou. Přidal jsem do už tak rychl...