21

32 5 0
                                    

Po celou dobu se král napil tak, že mu alkohol stoupl do hlavy, ale neopil se jako jindy. Oproti ostatním se alkoholu skoro nedotkl. Stejně jako Taehyung, který pil ještě míň. Ten víno ochutnal, ale nechutnalo mu. Jeho otec se napil víc.

Taehyung si všiml, že se poslední dobou změnil. Přestal se tolik ukazovat venku a když už, chodil všude možně po hradě, jakoby někoho nebo něco hledal. Taehyung se ho ale na to nemohl zeptat, protože to on byl po celou dobu oslavy středem pozornosti, což moc neuvítal, ale nemohl se uprostřed oslavy vypařit s Jungkookem do lesa. Slušnost mu to nedovolila.

Po oslavě jeho otec hned odešel. Zřejmně si už potřeboval lehnout. Taehyunga ještě zdrželi hosté, kteří se s ním chtěli bavit a on je nemohl odmítnout.

Král šel trochu malátnějším krokem do své komnaty. Už nedoufal, že Jungkooka najde. Došlo mu, že se mu zaměrně vyhýbá.

Když ho ale uviděl na chodbě jít směrem k hlavnímu sálu, aby asi odtud mohl vzít Taehyunga a doprovodit ho do jeho komnaty, krále něco napadlo. Tak moc po Jungkookovi toužil, ale protože se mu mladý ochránce doteď stále vyhýbal, nemohl to udělat postupně.*

Proto se opřel o stěnu a dělal, že se opil mnohem víc. Předpokládal, že milosrdnost mladého ochránce mu nedovolí ho ignorovat, ai kdyby chtěl, a pomůže mu do ložnice.

Jeho plán vyšel a Jungkook k němu přiběhl ho podepřít.

,,Aa, to jsi ty.." řekl opileji, než ve skutečnosti byl, svou ruku mu položil na záda a jel s ní pomalu k zadku. Jungkook ji ale rychle chytil a dal si ji kolem ramen.

,,Teď ne." řekl, ,,Musím tě odvést do pokoje, pane." a vedl ho do královy komnaty. Ten schválně motal všemožně nohama, aby jeho opilost byla věrohodnější, čímž Jungkookovi vůbec nezlehčoval práci.

Ale to stačilo k tomu, aby mu mladý ochránce uvěřil a ani v nejmenším ho nenapadlo, co ho ještě tu noc čeká...

Poznámka autora:
* Všichni víme, že na to nešel pomalu a už vůbec ne postupně, ale co už..

A příští kapitolka a ta další bude 13+, ale oni to všichni stejně poruší, tak proč se snažit?

Příjemné čtení přejeme veškeré téhle zkažené populaci. ; )

V pasti - Yoongi (2. díl)Kde žijí příběhy. Začni objevovat