6 Bölüm

6.4K 441 295
                                    


Heloo. İyisiniz umarım. Beni sormayın. İyi değilim.

Neyse başlayalım.

6 Bölüm

Ben ne ara buraya geldim ki? Nasıl geldim.

O gördüklerim gerçek miydi? Hayal mi...

Başım çok ağrıyor. Midem de bulanıyor. Acaba saat kaçtı? Dershaneye gidiyordum en son!

DERSHANE!!

Ah, annem bugün beni diri diri yiyecek. Dershaneye gitmediğimizde direkt mesaj yolluyorlar idi. Offf offf. Acaba eve mi gitmesem. Canımı da çok seviyorum ben. Ölmek için genç ve çıtırım. Birde açım.

Midem gurulduyor. Açım ben.

Şuan canım çok fazla çiğköfte çekiyor.

Yavaşça yattığım yerden doğruldum. Revirdeydim. Acaba şuan saat kaçtı? Kaç saatir burdaydım? Nasıl buraya geldim?

Demirhan.

O her şeyi biliyordu. O da gördü. Yani gördü! Görmüştür. Yarın ilk işim onu bulup sormak olacaktı.

Şuan beynim bana tekrar spor salonuna inmem için bilinç altı mesaj gönderiyordu. Ama maalesef ki hem açlığım hem dershaneye geç gitmiş olmam korkusu vardı üzerimde. Yarın sabah erkenden gelip bakacaktım.

Yerimde doğruldum. Çantam ve telefonum neredeydi acaba?

Etrada baktığım da ise koltuğun üzerinde olduklarını gördüm. Telefonumu aldım ve saate baktım. Nolur çok geç kalmamış olayım. Allah'ım nolur.

Ekrana dokundum. Saat 16:21 geçiyordu. Ve öteki ders saati 17:00'de başlıyordu. Demek oluyor ki yetişirdim.

Çantamı aldım ve telefonu arka cebime koydum. Şuan rastgele bir otobüse binecektim. Ve dershanenin yakınlarında olan AVM'nin yanında ki durakta inecektim.

Tam kapıyı açtım ve revir odasından çıkacaktım ki, birine çarptım. Yere düştüm. Duracak başka bir yer yok mu! Dur bir dakika ben bunu içimden söyledim. Sesli demem gerekiyordur.

" Duracak başka yer yok mu? Hani koskoca koridorda ne diye burada dikilir insan ağaç gibi anlamadım ! Yani-"

Bir dakika! Demirhan ne arıyordu lan burada. Ananı seveyim. Lan oha, cidden Demirhan bu. Ve bana elini mi uzatıyor?

" Ne diye bağırıyorsun! Seni bekliyordum. En son bayıldın ve şu hemşire olan kadın gitti. Benden kalmam için ricada bulundu. Bende kabul ettim. Edene de kabahat amına- Yani aman." Küfür edeceği sıra bir anda duraksadı. Bana baktı ve başını sağ sola salladı. Uzattığı ellini tutum ayağa kalkmak için.

" Offf neyse ne! Çekil benim dershaneye yetişmem lazım. Annem evde cenazemi çıkarır yoksa. Sana niye anlatıyorum ki ben zaten. ÇEKİL LAN!" Diyip bu kez ben onu itmeye çalıştım. Çalıştım diyorum. Çünkü bir millim bile kıpırdamadı. Acaba onun üstüne kick boks hareketleri denesem mi ki? Ama spor hocası sakın kullanma dedi.

Ben niye lisans aldım ki. Boşa boks ve kick boks lisansım var. Kavga edemiyorum bile. Ne güzel şuan onu pataklardım. Ama bana dava açarsa bir daha hiç maça çıkmazdı-

" Kızıl kız. Nereye daldın? Alooo. Kime diyorum ben?" Bir anda Demirhan piçin bağırması ile. Yani aferdesiniz. İnsan olduğunu inanmadığım ama hayvanda - çünkü hayvan desem hayvanlara hakaret olur - diyemediğim kişi bağırdığında hayal aleminden çıktım.

" Lan sana diyorum kızım- Oha ne yapıyorsun. Niye elimi ısırdım lan! Köpek misin!" Elini ısırdım. Evet elini ısırdım. Çok konuşuyordu ve boş konuşuyordu.

Kuralsız LiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin