Hello. Özür dilerim sizden yazamıyorum kitabı çünkü. Ama şuan elimde hazır bölümler var yani bu ay 3-4 bölüm kesin kesin geliyorrre
Vote ve kendiniz kadar şeker 🍬 yorum yapmayı unutmayın 🌚❤️🩹
O günün üstünden bir hafta gibi bir süre geçmişti. Günlerden pazartesi idi. O günden sonda o çocuğu görmemiştim. Ama bana mesaj yazmıştı,"Sakın unutma istediğim bir şeyi yapacaksın havuç kafa:)" açıkçası ne isteyeceğini merak ediyorum. Ve biraz korkuyordum da...
Her zaman bana Havuç Kafa diye hitap etmesi çok sinir bozucu bir durumdu. O zaman ben ona bok kafalı mı demeliydim? O zaman eşit olurduk.
Bu geçen süre zarfında benden ne isteyebilir diye düşündüm. Aklıma pek bir şey gelmiyordu. Daha önce hiç sohbetimiz olmamıştı. Onu geç selam dahil vermemiştim.
Her hafta ders programı değişiyordu. Çok sinir bozucu bir durumdu. Bu haftada yine değişmişti. Son ders beden dersi olacaktı. Ve hoca bizi büyük ihtimalle salar bir umut ile belki eve gönderir diye düşünüyordum. Umut ediyordum. Ama biliyordum ki hayatın nah çektiğini.
Sabahın köründe ilk iki dersi din koymuşlardı. Çok saçma ve mantıksız. Insan oraya matematik yada biyoloji koyardı. Çok zor değil herhalde. Bunu akıl etmek cidden çok zor değildi.
Hoca sınıfa girdi,"Çocuklar her zaman ki gibi bugünde ders işlemiyoruz. Testleriniz çıkarın ve çözmeye başlayın." dedi ve sözlerine devam etti,"Hayal müdür seni çağırıyormuş. Nöbetçi öğrenci söyledi az önce bana. Git bak istersen. Kapıda seni bekliyor."
Müdür mü?
Hocam ben gitmesemde olur ya! Burada uslu uslu otururum valla hocam...
"Gideyim yani hocam?" Sesim soru sorar gibi çıkmıştı.
Hoca,"Evet, Hayal çık. Oyalanmadan gel ama." diyerek beni kovmuştu sınıftan.
Bende okulu turlayıp gelmezsem ne olayım.
Yerimden kalktım ve kapıya doğru gittim. Ayaklarım korkudan geri geri gidiyordu. Avuç içlerimin terlediğini hissettim.
Kim bir anda müdür tarafından çağrılmasından korkmazdı ki...
Sınıftan çıktım. Kapıyı kapattığım gibi arkamda birini hissettim.
Kulağımın dibinde,"Özledin mi beni Havuç Kafa." dedi biri. Hatta biri değil. O Demir salağın ta kendisiydi.
Arkama döndüm,"Allah senin belanı versin Demir. Çocuk ödüm bokuma karıştı."ve omuzuna vurdum.
Şuna dibimde duruyordu. Gözleri ile yüzümü inceliyor ve yüzünden her zaman ki gibi piç bir gülüş vardı. Klasik Demir.
Omuzuna vurmama tepki göstererek,"Sinek mi kondu?" Gülüyordu birde.
Boşuna piç demiyordum ben buna.
Ben,"Şimdi senle oturup laf dalışına girmeyi çok ama çok isterdim inan ama müdür beni çağırmış... Sahi nöbetçi öğrenci nerde?" Cidden nöbetçi nerdeydi?
O çocuğun yanından geçip müdür odasına gideceğim zaman bileğimi tutu,"Sence cidden müdür seni çağırdı mı?" dedi sorarcasına.
Bu ne demek istiyordu?
Bir kaç saniye sonra dank etmişti. Bu salak mıydı beni çağıran!
"Olum sen manyak mısın! Hocayı niye alet ediyorsun bu işlerine." Bu çocuğu dövmemek için hiç bir nedenim yoktu şuan.
"Sadece biraz tehdit ettim hocayı. Azıcık." Dedi ve işaret ve başparmağı ile azıcık işaretini yaptı.
"O zaman ben sınıfa dönüyorum." Tam yanından geçip, sınıfa gideceğim zaman bileğimi tekrardan tutu.
"Yine ne oldu?"
Sırıtıp,"Senin bana sözün vardı. Istediğim şeyi yapacaktın sizi oradan kurtarmam şartı ile?"ve otur iki dişini gösterdi.
"Ne istiyorsun. Şuan okuldayız farkındasın umarım."
"Evet farkındayım. Şimdi istiyorum bende. Ya şimdi benimle gelip o görüntüleri kendin silersin. Yada babana hesap verirsin. Seçim senin?" Bu çocuğu öldürmek istiyorum.
"Tamam öldürürsün beni."
Ben az önce dışımdan mı konuştum?
"Hayır konuşmadın ama gözlerin herşeyi ifade ediyor. Seni ele veriyor o gözlerin havuç kafa."
"Hivic kifi." Dedim onu taklit ederek.
O havuç kafa senin bir yerine... Ben terbiyeli bir kızım küfür etmeyeceğim.
"Nereye gidiyoruz? Okuldan çıkmamız zor. Onu geç devamsızlık yapmam. Onu geç BUGÜN 3 MATEMATIK DERSI VAR. Bari son iki derste gelseydin. Ne güzel beden dersinden kurtulmuştur olurdu-" Tam konuşmamı devam ediyordum ki bir el konuldu dudaklarına.
"Öncelikle derin nefes al. Ve lütfen sus. Yoksa ben, senin hiç hoşuna gitmeyecek bir yöntem ile susturmak zorunda kalacağım."
"Hele bir dene. Ben seni ne yaparım bir gör." Sesim tehdikar çıkmıştı. Yani umarım...
Kahkaha attı,"Sen ne kadar meraklı çıktın beni öpmeye Havuç Kafa. Ben ağızına acı biber sürerim diye düşünüyordum..."dedi.
Ben az önce rezil olmuştum değil mi...
Bir de bayıl istersen Feride.
"Ben gidiyorum hadi eyvallah." Tam tekrar sınıfa gideceğim zaman kolumu tutu.
"Işimiz çok uzun sürmez. Ve utanmana gerek yok. O kadar istiyorsan öperim." Sesi hala alay dolu çıkıyordu.
"O öpücüğü bir yerine sok. Nereye gidiyoruz birde?"
Cidden nereye gidecektim.
"Araba yarışına gidiyoruz. Sende benim partnerim olacaksın."
Araba yarışı mı?
Burada kesimmmm. Haftaya görüşürüz. Bu kez Lulu sözü...
Umarım o güne kadar en azından 100 vote olur. 120 olsa daha da mutlu olurum.
Bu arada araba yarışını seviyor musunuz lwksksss.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuralsız Lise
Novela Juvenil1 ay boyunca okul hiç bir kural olmadan nasıl ilerler? Okulun bir anda 1 ay boyunca kurallar olmadan, öğrencileri serbest bırakacağını söyledi. En fazla ne olabilir ki! Aklınıza ucuna dahi gelmeyecek olan olaylar okumaya hazır mısınız? Hayal Naz G...