Sözümü tutuyorum BÖLÜM GELDIIIII
BU ARADA VOTE ATMAYI UNUTMAYIN
Bu ayın sonuna kadar aktif olmayacağım çünkü vizeler var üni de://
Dua edin geçeyim.
Neyse HADI BAŞLATALIMMMMM
Araba yarışı mı?
Bu çocuk hem piç hem manyaktı galiba?
Hatta kesinlikle manyaktı.
"Bana niye bön bön baktığını sorabilir miyim Havuç Kafa?"
"Acaba kafayı mı sıyırdın diye düşünüyorum da... Ama sonra, kafanın içi boş olduğunu hatırladım."
Kahkaha attı,"Sen az önce bana laf mı soktun?" dedi sorarcasına.
Galiba geç gidiyordu sinyaller.
"Ne anladıysan o." Dedim ve tekrar sınıfa doğru gitmek için yöneldim.
Ve tahmin ne oldu? Evet yine elimden tutu. Artık beni salsan mı diyorum acaba!
"Benle gelmek zorundasın. Partnerim olman lazım."
Pitbirin olimin lizim.
Paşam başka ne istersiniz. Ketçap ve mayonez?
"Aaaa kim söyledi bunu?"
Göz devirdi,"Kamera kayıtları." Bunu söylerken dudağının kenarı kıvrılmıştı. Allah'ın piçi işte.
PIÇ PIÇ!!!
"Bak kardeşim..." sözümü devam etmeden yarıda kesti.
"Kardeş deme lazım olur?"
Mal yemin ederim mal.
"Aynen ondan. Neyse ne diyordum... Ah, beni tehdit edip durma. Valla billa biliyorum kamera kayıtları var. Yemin ederim anladım." Galiba bugün cesaret hapı içip geldim.
"Ne güzel. Ondan benle gelmek zorundasın." Yemin et, bilmiyordum.
"Bak güzel kardeşim..."
Tam sözümü tekrar keseceği zaman,"Tamam kardeş deme lazım olur. Ok ok!" dedim sinirle.
"Onu demeyecektim. Acilen çıkmamız lazım diyecektim. Ama o kadar meraklı isen yaparız bir şeyler Havuç Kafa."
O havuç sana girsin.
Neyse Hayal sakin ol gülüm. Sakin ol. Derin nefes al, ver. Al ve ver.
Tam rahatlatığım zaman yine onun sesini duydum,"Artık çıkalım. Söz yok yazılmayacaksın. Hadi gidelim lütfen." dedi.
Çattık vallahi çattık.
Elimden tutu ve sürüklemeye başladı.
Allah'ın akıllısı bizi bulur muydu?
(Çünkü watty kızı MWMMSSMMS)
°°°°°
Bin tane ara sokaktan geçtikten sonra sonunda araba durmuştu. Yol boyunca ne ben konuştum, ne o.
Sessizlik hakim olmuştu ve nedense hiç rahatsız olmadım bu durumdan.
Arabayı park etti,"Hadi in." dedi ve gözü ile dışarıyı işaret etti.
"Gel sen kapıyı aç. Yoksa inemem."
Bana ne? Zorla getirdi bari kapıcı açsın.
"Başa belasını Havuç Kafa." Diyerek indi arabadan ve kapıma doğru geldi.
Oha lan cidden açacak kapıyı!
Bir anda kapım açıldı,"Birde kucağımda taşıyayım istersen." dedi bok kafa.
Pidi kizigimdi tisim istirsin. Zıkkım.
Yüzümü buruşturup,"Allah korusun." dedim iğrenir bir sesle.
"Bana âşık olduğunu bu kadar belli etme Havuç Kafa. Vallah yakında nüfusuma alacağım seni."
Piç. Boşa piç demiyorum.
Duymazlıktan gelerek arabadan indim ve etrafa bakmaya başladım. Şuan nerdeydik?
Burası çok fazla korkunç gözüküyordu. Sanki korku filminde ki ter edilmiş yer gibi. Üç harfliler yüzünden.
Az ilerden sesler geliyordu. Bir tane apartmandan. Eski bir yer olduğu buradan bile anlayabiliyordum.
"Hadi gel. Korkulacak bir şey yok." Dedi ve tekrar kolumu turup beni sürüklemeye başladı.
Buda, beni sürüklemeyi iyice adet edindi lan!
"Allah aşkına beni oraya sokma. Ah yıkıldı yıkılacak bina zaten. Ve artık beni sürükleme yeter. Vallahi yeter. Yemin ederim adet edindin bunu. Hep beni sürüklü-" Bir anda durdu ve daha ne olduğunu anlamadan onunla burun buruna buldum kendime.
Nefesi yüzüme çarpıyordu. Aynı nefesi paylaşıyordum. IĞRENÇ!
"Sus yada ben seni susutururum. Hemde senin hiç istemediğin bir yöntemle."
Çocuk şuan benim dudaklarıma bakıyordu.
"Çek lan gözlerini. Yemin ederim hele bir yap. Babam seni şikayet ederim. Tacız giriyor bu yaptığın şuan. Geri baş." Dedim hiddetle.
Babamın polis olması çok iyi bir şeydi. Kim duysa bir adım gelirildi.
Güldü,"Bir gün sen..." çok kısık sesle bir şeyler söylüyordu. Hatta fısıltılı bir şekilde. Ne dediğini duymamıştım ama benden bir adım uzaklaştı.
"Oh be, oksijen varmış arkadaş..." Içime oksijen çektim. Ama mahalle bok kokuyordu. Şaka değil!
"Neyse hadi gidelim." Ve tekrar sürüklemeye başladı.
Yukarı çıktık. Üç kat çıktık. Bina sanki her an yıkılacak gibi bir hali vardı.
Şuan içimden tüm duaları okuyordum. Ölmek için genç ve daha 18 yaşında olmamış bir çıtırdım. Hayallerim vardı.
Tam birinin önünde durduk ve Demir birine elini uzattı. O kişiye bakmak için kafamı yukarı kaldırdığımda, şoka uğradım.
Bunun ne işi vardı burada! HEMDE DEMIR'LE?
sizce kim KWKZKWMSMS
Piçlik olsun diye kestim 🌚🍬Son attığım 2 bölüm 100 vote ve üstü olursa çok sevinirim 😻💅
BOLCA YORUM YAPIN.
GELECEK AY GÖRÜŞÜYORUZZZZZZZ.
1 ARALIK'TA YB GELECEKKK INŞALLAH
10 Aralık ve 13 Aralık ertelendi çünkü çok kötü hastayım ve yataktan çıkamıyorum bile. Bu hafta üni ye bile gitmedim. Çok kusura bakmayın sağlık durumum pek iyi değil. Tüm hafta hastanedeydim:(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuralsız Lise
Genç Kurgu1 ay boyunca okul hiç bir kural olmadan nasıl ilerler? Okulun bir anda 1 ay boyunca kurallar olmadan, öğrencileri serbest bırakacağını söyledi. En fazla ne olabilir ki! Aklınıza ucuna dahi gelmeyecek olan olaylar okumaya hazır mısınız? Hayal Naz G...