Bolca vote ve yorum yaparsanız çok sevinirim. Bu arada 16 K okunma olmuş TEŞEKKÜRLER TEŞEKKÜRLER TEŞEKKÜRLER ❤️🩹
Bu arada;2,4 ve 5 bölüm Part1 200 vote yapar mısınız ❤️🩹
Sınır vote;200
Bu ay çok bölüm atmayacağım. Artık 2 hafta bir bölüm gelecek. 22 Mart Çarşamba Günü eğer 200 vote olmuş olursa akşam saatlerinden yeni bölüm gelir. Bu güzel desteklerinizi için teşekkür ederim ❤️🩹
5 Bölüm; Ceset
İlahi Bakış Açısı ( Tanrısal anlatıcı ) ;
Genç Adamın her şey, istediği gibi ilerliyordu. Plan tıkır tıkır işliyordu. Kazanan o olacaktı. Söz konusu 1959 ford galaxie 500 4 door olan bir araba idi. O araba için yapmayacağı şey yoktu genç adamın. Bir insanın duyguları ile oynayacak kadar ileri gidebilirdi.
(Araba bu)
Genç adam; O ölü insan kafasını basketbol topların biletlere koymuştu genç adam. İsteği genç kızın aşağı kata inip görmesi idi. Ki isteği olmuştu. Genç kız merakına yenik düşüp depoya inmişti. Kızı, tuzağına düşürmüştü. Ama tek sıkıntı, kızın erkenden dersten ayrılıp o ölü insan kafasını görmesi idi. Planı bozulmuştu. Öyle hesaplamamıştı genç adam.
Düşmanı ondan önce hakarete geçmiş kızı orada yakalamıştı. Maalesef genç adamın olanlardan haberi yoktu. Eğer öğrenir ise, ortaklığı yıkardı. Yaklaşık üç gündür uğraştığı plan, çöp olmuştu. Kızı tehdit edecekti, zorla sevgili olacaktı, sonra araba onu olacaktı. O Demirhan piçinin hayatını mahvedecekti.
O sırada Demirhan, Hayal'i aşağı kata inerken görmüştü. Sonra onun arkasından yavaşça ilerlemişti, hissettirmeden. Demirhan, aşağı kata inmeye başladığı gibi, burnuna bir koku gelmişti. Mide bulandırıcı bir koku.
Demirhan bir anda duraksadı. O kadar ileri gidebilir miydi! Cidden o kadar ileri gidebilir miydi! Gözü o kadar mı dönmüştü?
Bir anda düşündüğü şeyin gerçek olmaması için, içten bir şekilde dua ediyordu. Düşündüğü şey gerçek olmasın. Çünkü gelen koku başka bir şeyi ifade etmiyordu.
Hayal spro salonuna girmişti. İçindeki korku daha da artmıştı. Yavaşça etrafına bakmaya başladı. Basketbol topların olduğu sepet dikkatini çekmişti genç kızın. O sırada, Demirhan onu izliyordu. Yavaş adımlarla topların bulunduğu sepete gitti. İçinde, bedeninden ayrı bir insan kafatası vardı. Genç bir kızın kafası!
Demirhan, Hayal'in tepklilerini ölçüyordu uzaktan. Bir anda genç kızın donup kalması, dikkatini çekmişti. Demirhan, spor salonuna girdi. Kimsenin gelmemesi için kapıyı kilitledi . Sonuçta okul, dayısına aitti.
Yavaş adımlarla, genç kızın yanına gitti.
Kızın tam arkasındaydı şuan. Yavaşça eğildi kulağına doğru. Ve kısık sesle,"Senin burada ne işin var!" dedi. Hayal, nefes almakta zorluk çekiyordu. Genç kızın gözleri kararmaya başladı yavaş yavaş. Ve bir anda bilincini kaybetti.Genç adam ise, bayılan genç kız ile şok geçirdi. Yerde ki baygın genç kıza baktı kaç saniye. Sonra genç kızı hemen kucağına aldı. Hızlı adımlarla, revire doğru gitti.
Kapıyı tıkladı. Zehra Hanım hemen kapıyı açtı. Önce genç adama baktı sonra kucağında ki genç kıza. Ve gözleri, gördükleri ile kocaman açılmıştı.
Zehra Hanım," Hemen yatır onu." dedi genç adama. Ve sedyeyi işaret etti. Genç adam hemen yatırdı Hayal'i.
Neden bayılmıştı ki? Acaba onu korktumuş muydu? Ama onu korkutmak istememişti. Sadece, genç kızın neden bir anda bembeyaz kesildiğini merak etmişti.
Yiğit ise olanlardan habersiz bir şekilde, derste idi. Planın mahvolduğunu hala bilmiyordu.
O sırada Demirhan tekrar spor salonuna inmişti. Orada ne vardı diye düşünüyordu. Bakma fırsatı olmamıştı. Yavaş yavaş topların bulunduğu yere ilerledi. Gördüğüne ilk başta inanmamıştı. Gözlerini bir kaç kez yumdu. Sonra kendini çimdikledi. Ama gördüğü şey bir hayal yada rüya değildi. Şimdi anlamıştı, genç kızın bayılma sepebini.
Bir genç kızın, vücudundan ayrılmış kafası vardı. Basketbol topların üzerinde ise kan vardı. Eli ile dokundu saçlarına. Yüzü tanıdık geliyordu. Ama çıkarmamıştı. Çünkü yüzü tanınmayacak hale gelmişti. Kızın ağzını yırtılmıştı. Çenesine kadar kesilmişti. Ve üstüne dikiş atılmıştı. Çok iğrenç bir görüntüydü.
Sonra bir anda dank etti. Onu yapan kişiler - kişiyi tanıyordu. Adı kaşar emindi. Yiğit ve yandaşları. Yiğidin gözü çok dönmüştü. Bir araba için çok ileriye gitmişti.
Demirhan telefonunu çıkardı ve etrafın fotoğrafını ve videosunu çekti. Madem o kendi ayağına sıkmıştı, Demirhan daha da üstüne gidecekti. Demirhan'nın da eğlenme hakkı vardı.
Demirhan aklına gelen sinsi düşüncelerle güldü. Boşuna piç olduğunu iddia etmiyorlardı ya.
Genç kız yavaş yavaş kendine gelmeye başlamıştı. Bir anda gördükleri geldi aklına. Sonra Demirhan'nın sesini hatırladı.
Gözlerini açtığında beyaz tavanı gördü. Kafasını kaldırdı. Revirdeydi. Nasıl gelmişti ki buraya?
Başına bir sancı girdi. Tekrar kafasını yastığa koydu. Uyumak istiyordu şuan. Sadece uyumak istiyordu. Bugün olanları hala aklı almıyordu. Gerçek değildi. İnanmıyordu. Ama gerçekti. Maalesef gerçekti.
Bu bölüm kısa oldu biraz. Çünkü sınav senem. Ve zamanım olmuyor. Malum sınava az kaldı. 3 ay gibi bir süre. Ama öteki bölüm. Uzun olacak. Teşekkürler ❤️🩹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuralsız Lise
Teen Fiction1 ay boyunca okul hiç bir kural olmadan nasıl ilerler? Okulun bir anda 1 ay boyunca kurallar olmadan, öğrencileri serbest bırakacağını söyledi. En fazla ne olabilir ki! Aklınıza ucuna dahi gelmeyecek olan olaylar okumaya hazır mısınız? Hayal Naz G...