Geldim geldim sakin olun
Çok yoğunum kusura bakmayın ❤️🩹
Bolca vote ve yorum yapmayı unutmayınnnnn
Dershanede ki çocuğun burada ne işi vardı! Hemde Demir ile o mu yarış yapacaktı.
O çocuk bizi gördüğünde önce şaşırdı. Gözlerinden anlamıştım onu. Sonra Demir'e bakıp sırıttı. Bu gülüş çok piç bir gülüştü.
"Demek..." diyip sustu.
Demir,"Sözümde durdum." dedi ve oda piç gibi güldü.
Siz piç piç gülüşün ben kaçayım buradan. Koku zaten ayrı dertti. Bok KOKUYORDU YEMİN EDERİM. BOK.
Burada neler dönüyordu lan!
Yine o çocuk,"Neyse. Yarışı yapıyor muyuz?" dedi meraklı bir sesle.
Demir,"Yapsak bile kazana belli ya." dedi. Demir'in keyfi nedense çok yerindeydi şu an.
Burada bilmediğim bir takım şeyler dönüyordu da... Kokusu çıkardı yakında.
Yada ben Demir'i sıkıştırırdım.
İçimdeki ses,'Nasıl bir sıkıştırma acaba bu?'diye söyledi.
Fesat değilim... Kesinlikle fesat değilim.
Başımı sağ sola salladım.
O sırada Demir'le göz göze geldik. Bu bana niye mala bakar gibi bakıyordu?
'Aşık olmasın o...'
Derin nefes al ve ver. Sakinim. Kesinlikle öyle bir şey yok. Olmaz. Olmayacak.
Ortamda ki sessizliği ben bozdum,"Demir eğer işimiz bittiyse çıkabilir miyiz lütfen! Burası bok korkuyor. Sen bu kokuya alışkınsın. Kendi has kokun ama benim midde daha fazla kaldıramayacak... Yemin ederim senin üstüne kusarım. Hadi çıkalım." nefes nefese kalmıştım.
Demir başını sağ sola salladı,"Yeter be Havuç Kafa. Sus. Susmak nedir bilmiyor musun? Ne dırdırcı çıktın be kızım." dedi bıkkın bir sesle.
"Kızınmış. O kız sana neler yapardı da işte... Ayıp olmasın diye susuyorum." Bunu çok kısık sesle demiştim. Ki ben bile duymamıştım sesimi.
Demir,"Neyse artık... Görüşürüz Yağız." diyip ve Yağız'a göz kırptı.
(Umarım o çocuğun ismini doğru yazdım. Acaba yanlış mı hatırlıyorum. Düzeltin plsssaa.)
"Sende düş önüme. Okula götürüyorum seni." Diyip beni kolumdan tutup yine sürüklemeye başladı...
Ben bu çocuğu... Küfür etmeyeceğim. Sakinim. Sakinim.
Geldiğimiz yönden geri döndük. Arabaya vardığımızda ise bir anda üstüme gelmeye başladı...
Beni arabasını camının ile kendi arasına aldığında ise, kulağıma doğru eğildi,"O kız bana neler yapardı merak ettim doğrusu."dedi fısıldayarak.
Şu an çok sıcak basmıştı beni. Avuç içim terliyordu. Çok sıcaktı.
Geri çekildi ve kapıyı açıp beni arabaya bindirdi. Sonra kendisi yan tarafa geçti.
Sesiz bir yolculuk yaptık. Ne o konuştu, ne ben...
Kestim.
Part 2 bu hafta içinde gelir.
Bölümü nasıl buldunuz ama?
Bence güzel... Yazım hatalarını dikkat etmeye çalışıyorum.
Bolca vote ve yorum yapmayı unutmayınnnn he yoksa GÖTÜNÜZU yerim wkskelxleksks
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuralsız Lise
Novela Juvenil1 ay boyunca okul hiç bir kural olmadan nasıl ilerler? Okulun bir anda 1 ay boyunca kurallar olmadan, öğrencileri serbest bırakacağını söyledi. En fazla ne olabilir ki! Aklınıza ucuna dahi gelmeyecek olan olaylar okumaya hazır mısınız? Hayal Naz G...